Ahhhhh, I don’t even remember when I ordered mine but I ordered a lot. I know it was free but the shipping wasn’t so I still spent over $120 or so and convinced my poor family members to do the same.... Vis mer
Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon
For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon
Se hva andre synes
I feel so energize after taking sea moss, ive used to deal with morning anxiety and its just gone after i started taking this…
Ordered 21st October, still yet to receive shipping updates. Emailed 5 times since Nov 2024, requesting shipping or refund, with all denied. Have lodged a complaint with QLD Fair Trading. Also noted... Vis mer
Recieved mine today… it did take long but came and packed nicely. Website is not working which is weird because I wanted to see the instructions on how to take it
Informasjon om virksomheten
Skrevet av virksomheten
At Mos x Daily, we're not just a sea moss company; we're a passionate movement aimed at revolutionising the sea moss industry globally.
Kontaktopplysninger
Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser
Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative
Har ikke svart på negative anmeldelser
Slik bruker virksomheten Trustpilot
Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.
SCAM
SCAM! Ordered 4-5 months ago and keep getting generic answer :
Thank you for your email, we so sorry for you, we can't offer you a refunds, because we are looking forward to sending soon for this month.
Thank you for the reader
Regards,
Fanya
Paid for my order 7 months ago
Paid for my order 7 months ago. Still no sign of the moss which apparently has a short expiry date. Under no circumstances should you waste your money. I wish I had looked at this site before wasting my money.
-0000 stars
If I could give this company a 0 star I would. I have been waiting 6 months for my order. I have followed up every month and they just lie. They have told me about 6 times that my order will be delivered the following week yet nothing every turns up. I have requested a refund so I will see if that happens.
If I could give this company a lower…
If I could give this company a lower number I would. I ordered in October and all you get is the same generic answer saying we will ship this month…. Next month. They don’t offer refunds which is illegal considering people have been waiting 6 months for their orders and have such poor customer service. Don’t waste your money it’s a total scam.
100% SCAM!
100% SCAM!! Ordered in October and never got my order. All I’m getting from their customer service is poor English and empty promises. “We are working through our backlog and shipping your product within two weeks” for the last two months.
They also refused to give me a refund. Please stay away and do not support this crappy company stealing more money!!
If I could give them no stars I would
If I could give them no stars I would,
Still waiting for my order from June 2024 & they keep trying to take more money out of my acct. bank is fully aware of this business & told me to get a new card.
TOTAL SCAM
TOTAL SCAM! Placed an order in January and am still waiting to receive it. Support is useless and doesn’t provide any details on the status of my order and will not refund me.
Never shipped
Never shipped . Never responded to inquiries. Scam
5 months later and still no package
5 months later and still no package. Lucky for those who received their package. I wouldn’t trust Brent and his company.
Nothing ever delivered, ignored by support
Ordered a pack 5 months ago, nothing delivered, all messages ignored by their support staff. AVOID. Am now taking legal proceedings to claim back my funds under non conformity
Ordered back in November 2024 and never…
Ordered back in November 2024 and never received my order. Messaged Mos x and they just made up different excuses. Still haven't received the order. Don't waste your money.
Love the flavours
DO NOT BUY FROM THIS SCAM
DO NOT BUY FROM THIS SCAM! They just take your money. They will only keep sending you msgs like the below but you will never receive the product. I ordered back in November last year and after several attempts to reach out to them, I just keep getting excuses of delays.
“We'd like to take the time to sincerely apologies for the delay but also your dissatisfaction. We created moss x daily to be a true difference within this industry whilst supporting local communities and providing the world the best sea moss and we stand by that, it has been a devastating time for our business. We have seen many challenges in doing this, including logistics. We are working tirelessly to have your orders sent out and received the way it was sent. There is no doubt we are catching up on all orders and the reason we have stopped advertising to ensure we are catching up. Again, thank you for your patience and we look forward to you receiving our product. If you have any questions, we are here to assist you whenever you require.
Kindest
By Santos.”
Save yourself from this scam. All these 5 star reviews are fake. Don’t trust them. They need to be taken down and charged for theft immediately!
DONT WASTE YOUR MONEY OR TIME
DONT WASTE YOUR MONEY OR TIME - I ordered at the start of December 2024 and emailed them last week following up as I haven’t received any product. I received a poorly written (foreign to English maybe) response saying “good morning, hope you're heaving a great days!
Thank you for your email, we so sorry for you, we can't offer you a refunds, because we are looking forward to sending soon for this month.
Thank you for the reader.”
SCAM SCAM SCAM !!!Do not purchase and…
SCAM SCAM SCAM !!!Do not purchase and there is no refund!!! They just lead you in email by email….
I never received my products
I never received my products, Customer service takes longer to get a response. It’s been almost 2 months yet no update about my order. No refund as well. I’m totally disappointed.
Absolute scam
Absolute scam, ordered about 3 months ago got nothing. Emailed them multiple times to see where my order is same answer everytime saying it’ll get sent in the next 2 weeks. When I asked for a refund they said they don’t do refunds and that my order will come in less than 2 weeks. Biggest scam!!!
Too bad I can’t rate 0
1 is a gift! This company is a huge scam, I ordered 3 months ago, and I am still waiting my order (I will never receive it) and they do not want to refund me because it’s not part of their policies, what a joke!!! Avoid an all cost, they rip people off!!!! Thief and liars
Love the product and the taste
Love the product and the taste. However it took two months to arrive. I suppose it means it’s fresh, however it wasn’t communicated at all that it will be delayed
Dette er Trustpilot
Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.
Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.
Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.
Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.
Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.








