meanblvd.com Anmeldelser 

115
•
TrustScore 3 av 5

3,1

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I'm filing a chargeback with my credit card company for this. They not only provided fraudulent 10% discount codes that didn't work so I went ahead and ordered anyway, and I ordered a champagne bubble... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I bought the Julia high neck dress, a beautiful piece the laced top blending down to the sheer bottom was very flattering. I’m an AU small medium and recommend custom sizing as large runs abit small s... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Never got my order for my wedding. Ordered over a month ago and they never even shipped it. They did refund me after some back and forth since I never received the item. When I repeatedly asked fo... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I recently purchased from meanblvd.com and although we had some issues with communication and time, they were able to resolve my issues. My suit came before my graduation and it fits and looks perfec... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Dameklesbutikk
  2. også i
  3. Couturebutikk
  4. Haute couture-motehus
  5. Kjolebutikk
  6. Klesbutikk

Skrevet av virksomheten

MEAN BLVD is the online multi-brand retailer that sells only authentic products from top Vietnamese fashion brands.


Kontaktopplysninger

3,1

Middels

TrustScore 3 av 5

115 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 81 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av én uke

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

3,1

Alle anmeldelser

(115)

35 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I am amazed and dumbfounded by how…

I am amazed and dumbfounded by how quick my order arrived from Vietnam. Ordered on 18th aug and arrived by 23rd Aug morning.
Although the delivery fee was $85 usd so make sense for it to come so fast. ( I hope they start providing free shipping if purchased in high quantity)
I bought 3 items from designer Tinh Atelier The clothing is very high quality and good material. Definitely meant for tall girlies so need a bit trimming. People buying from USA or aud make sure to check size guide. I would say go. a size up since as the item run small.

The packaging was so cute and fancy with a nice thank you note from the brand and team.

I will definitely be a loyal customer to this website.

23. august 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til meanblvd.com

Svar fra meanblvd.com

Dear Ms. Sunaina Gurung,

Thank you so much for taking the time to share your wonderful review. We are thrilled to hear about your positive experience with our customer service and the timely arrival of your items.

We understand how important it is to receive your order in time for a special occasion, and we're delighted that we could exceed your expectations. Our team works diligently to ensure that every customer receives excellent service and quality products, and it's incredibly rewarding to know that we were able to make your experience a happy one. Your satisfaction is our top priority, and your kind words are a great encouragement to our team.

We look forward to serving you in the future and making more special moments even more memorable.

Thanks for being a valued customer,
MEAN BLVD Customer Support Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Awful

Awful. They had the wrong address on the delivery label, asked them multiple times to contact DHL to correct it as I wasn’t able to and they kept saying it was correct. It’s like talking to a brick wall. Never received what I ordered and now going through credit card dispute.

16. juli 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til meanblvd.com

Svar fra meanblvd.com

Dear Ms. Jessica Lam,

We apologize for any inconvenience you experienced while shopping with us. However, regarding your review, we believe it is not accurate and would like to clarify the situation as follows:

- On July 16, 2024, our shipper contacted you to deliver your package, but you requested that the package be held at their counter for you to pick up.
- Some time later, you did not pick up the package but left a review on Trustpilot stating that we did not deliver it to you.
- On July 24, 2024, we contacted DHL and received information that you had requested the package to be held at their counter. We then requested DHL to redeliver the package to your address, and you received your package on July 26, 2024.

Since you left this review, we have contacted you multiple times via email and phone, hoping you would amend the review as it is not accurate. Unfortunately, you have not responded to our attempts and have decided to keep the review unchanged.

This inaccurate review significantly affects our reputation. We have full photographic evidence showing that you requested DHL to hold the package at their counter, as well as proof that DHL successfully delivered the package to you so we kindly ask you to reconsider your position.

Thank you for your cooperation.

MEAN BLVD Customer Service Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Order paid for, not received.

I placed an order almost a month ago.. I have not received an email confirmation or any tracking information (the dress was estimated to be delivered 2 weeks ago). I sent 3 emails to the support center, along with a screen shot of my order number, and have not received a response. I also called the provided phone number. It is a non-working number. I am at a loss- $900 paid to Meanblvd and no dress.
I am hoping someone contacts me after reading this review.. so frustrating.

4. juni 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til meanblvd.com

Svar fra meanblvd.com

Dear Ms. Sara Pacheco,

We sincerely apologize for the unpleasant experiences you have had with MEAN BLVD. However, we would like to clarify a few issues:

- You mentioned that you had contacted us, but we did not respond. However, we have record of sending you 4 emails, but have not received any response from you in over 15 days.
- Your order was successfully delivered, and you received the items on 25/6/2024.

Given this information, we believe the review you left may not be accurate. We kindly request that you reconsider and update your review to reflect the actual circumstances.

We value your business and feedback, and hope you can understand the situation. Please let us know if you have any other concerns.

Thank you for your understanding.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

My second purchase from the site

My second purchase from the site and I gave them a deadline. Lets just say there is a reason why I keep coming back. Amazing craftsmenship and amazing customer service 💗
Highly recomended 🫶

6. juni 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til meanblvd.com

Svar fra meanblvd.com

Dear Ms. Hend NA,
Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you had a great experience with us and that we were able to meet your specific date request. Customer satisfaction is our top priority, and we're delighted that we could fulfill your expectations.
If you ever need anything in the future, don't hesitate to reach out. Thanks again for choosing us!
Warm regards,
MEAN BLVD Customer Support Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Du vol

Du vol , publicité mensongère, hors de prix pour une qualité à jeter à la poubelle
J'ai acheté des gants à 115 euros qui ne valent même pas 1euros les gants n'était même pas découpé correctement pour y passer ses mains la qualité est horrible , et sous prétexte que c'est un " accessoire " il refuse de me rembourser
À fuir absolument !

27. mai 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til meanblvd.com

Svar fra meanblvd.com

Dear Ms. Diane Pivaut,

We are very sorry for the unpleasant experience you had while shopping with us. We would like to explain further as follows:

1. We have clear sales policies on our website, stating that accessory products are not subject to our return and refund policy, as outlined in section 2. Original Condition. You can refer to it here: https://meanblvd.com/pages/return-refund-policy. These policies are publicly available and not hidden as you mentioned.

2. We understand that you might not have read through this return policy when purchasing. Therefore, we reached out to assist you in exchanging for a more suitable product. However, we have not received any response from you.

We hope you understand that providing excellent customer experiences is our goal. We are not rigid in our policies and we certainly do not engage in any deceptive practices as you have stated. We kindly ask you to reconsider and give us a chance to support you. We also hope you will amend the inaccurate review.

Thank you.
MEAN BLVD- Customer Service Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

DO NOT USE FOR SPECIAL OCCASIONS

They're purporting to sell products they don't even have, will take 10+ to tell you that something you bought is not even shipping. If for some reason you are relying on their products for a special event, be it a wedding or prom or cocktail hour, know that you should buy with a buffer of 30 days. 12 to find out you're not getting your products from then, with the next two weeks you can spend finding what you're actually going to wear. Horrible. Ruined my plans for a dear friend's international wedding. Never use. Never shop.

20. mai 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til meanblvd.com

Svar fra meanblvd.com

Dear Ms. Juliana D,

We are very sorry for the unpleasant experience you had while shopping with us. We hope you understand that as a long-standing business, customer satisfaction with our products and services is a goal we constantly strive to achieve and improve every day. However, some issues are beyond our control, such as the manufacturer's inability to source the materials needed to complete the product you ordered.

We understand that you needed this dress for a special occasion and that its failure to arrive in time caused you considerable distress. Please accept our sincerest apologies.

The value of your order has already been refunded to you. Nonetheless, we hope you will give us another chance to serve you in the future so that you can have a different perspective on our MEAN BLVD team.

Thank you.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

This is my first order but of course won’t be the last!!

First, I ordered a dress one month before my occasion, but the arrival time was supposed to be ten days after the occasion. I asked the customer service to speed up the order and they were very polite and helpful. I was hopeless that I would get the dress earlier, but suddenly they sent the dress ten days before the occasion. I got the dress in so elegant packaging and the dress was perfect in all aspects. I am extremely satisfied and happy with this experience.

12. mai 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til meanblvd.com

Svar fra meanblvd.com

Dear Ms. Raghad,

Thank you so much for taking the time to share your wonderful review. We are thrilled to hear about your positive experience with our customer service and the timely arrival of your dress.

We understand how important it is to receive your order in time for a special occasion, and we're delighted that we could exceed your expectations. Our team works diligently to ensure that every customer receives excellent service and quality products, and it's incredibly rewarding to know that we were able to make your experience a happy one. Your satisfaction is our top priority, and your kind words are a great encouragement to our team.

We look forward to serving you in the future and making more special moments even more memorable.

Thanks again for choosing us!
Warm regards,
MEAN BLVD Customer Support Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Not recommend to deal with them at all…

Not recommend to deal with them at all when they received the money, they stop respond to any messages..
In short they are scammers ..

6. mars 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til meanblvd.com

Svar fra meanblvd.com

Dear Ms. Hamzah Al Hawamdeh,

We deeply regret to hear about your negative experience. Customer satisfaction is our top priority, and we assure you that we will take appropriate actions to address this situation.

Please provide us with your order information so that we can investigate and assist you as quickly as possible.

Once more, we extend our apologies for any inconvenience caused. We appreciate your understanding and ongoing support.

Sincerely,
MEAN BLVD Customer Support Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Excellent quality and communication

Excellent quality and communication

14. februar 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til meanblvd.com

Svar fra meanblvd.com

Dear Ms. Rebecca,
Thank you so much for taking the time to share your wonderful experience with us!
We look forward to serving you again in the future and hope you have many memorable moments in your beautiful dress.
Warm regards,
MEAN BLVD Customer Support Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Good at resolving issues and delivering in time!

I recently purchased from meanblvd.com and although we had some issues with communication and time, they were able to resolve my issues. My suit came before my graduation and it fits and looks perfect!!! I am so excited to attend my graduation looking amazing!!!
If you have issues with shipping, returns or your orders just email their customer service and be persistent so they can help you out, but they eventually do and they’re great!

29. mars 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til meanblvd.com

Svar fra meanblvd.com

Dear Ms. Deborah Enowl,
We wanted to reach out to you regarding your recent experience with us. Firstly, please accept our sincere apologies for any inconvenience or frustration you may have experienced. Providing excellent service is our top priority, and it's disheartening to learn that we fell short of your expectations.

We understand the urgency of your situation, especially with your graduation day fast approaching. The delay in processing your product exchange must have added unnecessary stress, and for that, we are truly sorry. Rest assured, upon reviewing your case, we have expedited the processing of your order. Our team is working diligently to ensure that your product reaches you in time for May 6th.

Moving forward, we are committed to ensuring that your future experiences with us are nothing short of exceptional. Should you encounter any further difficulties or require assistance, please don't hesitate to reach out to our dedicated support team. We are here to assist you promptly and efficiently.

Best regards,
MEAN BLVD Customer Support Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Perfect

I am totally and completely satisfied! The fit is great and so are the prices.

19. februar 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til meanblvd.com

Svar fra meanblvd.com

Hi Ms. Veronica,
Thank you so much for taking the time to share your glowing 5-star review! Your kind words have truly brightened our day. We're thrilled to learn that your experience with our product and service was nothing short of fantastic.
Thanks once again for choosing us. We look forward to serving you again in the future!
Warm regards,

Vurdert til 5 av 5 stjerner

My experience was very nice

My experience was very nice, and when I told them that I wanted it on a specific date, I received it at the same requested date. Thank you very much for your efforts.

19. februar 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til meanblvd.com

Svar fra meanblvd.com

Dear Ms. Hawra,
Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you had a great experience with us and that we were able to meet your specific date request. Customer satisfaction is our top priority, and we're delighted that we could fulfill your expectations.
If you ever need anything in the future, don't hesitate to reach out. Thanks again for choosing us!
Warm regards,
MEAN BLVD Customer Support Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

My dress from (mean blvd) was real…

My dress from (mean blvd) was real wooow with the quality and they have really good service. I also received my dress in less than a week..

31. januar 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til meanblvd.com

Svar fra meanblvd.com

Dear Ms. Marina,
Thank you so much for taking the time to share your wonderful experience with us! It's always our goal to provide top-notch products and efficient service to our valued customers.
We look forward to serving you again in the future and hope you have many memorable moments in your beautiful dress.
Warm regards,
MEAN BLVD Customer Support Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

High quality material

I love the material of the dress and the design, I was afraid to not get the same dress as it shows in the picture, but it’s the same and high quality 👍🏼
the dress fit me so well 😍
i will order again and again
keep it up 👏🏼

22. januar 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til meanblvd.com

Svar fra meanblvd.com

Dear our beloved customer,
Thank you so much for taking the time to share your experience with Mean Blvd. We're thrilled to hear that you are pleased with the service you received from our team.
We strive to provide excellent customer service, and it's wonderful to know that our efforts have made a positive impact on your experience. We truly appreciate your support and look forward to serving you again in the future.

Warm regards,
MEAN BLVD Customer Support Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

One of the best sites

One of the best sites, for its quality and speed of delivery to customers 24 hours a day. Beautiful interaction with Ajmal

13. januar 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til meanblvd.com

Svar fra meanblvd.com

Hi Ms. Norah,
🌟 We can't thank you enough for your fantastic 5-star review! It's such a pleasure to hear that you had a positive experience with our product and service.
Our team works hard to ensure that every customer has a seamless and enjoyable experience, so knowing that we hit the mark for you is incredibly rewarding.
Thanks again for choosing us!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Love this website

Love this website, they have beautifully well made clothes and great quality!

10. januar 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til meanblvd.com

Svar fra meanblvd.com

Hi Ms. Monique,
Thank you so much for taking the time to share your glowing 5-star review! Your kind words have truly brightened our day. We're thrilled to learn that your experience with our product and service was nothing short of fantastic.
Your support means the world to us, and we're grateful to have customers like you.
Thanks once again for choosing us. We look forward to serving you again in the future!
Warm regards,

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I can not express how thankful I am to…

I can not express how thankful I am to the whole team in mean Blvd,they responded quickly to my messages to changes in my order and to send me my dress on time.

20. desember 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til meanblvd.com

Svar fra meanblvd.com

Dear our beloved customer,
Thank you so much for taking the time to share your experience with Mean Blvd. We're thrilled to hear that you are pleased with the service you received from our team.
We strive to provide excellent customer service, and it's wonderful to know that our efforts have made a positive impact on your experience. We truly appreciate your support and look forward to serving you again in the future.

Warm regards,
MEAN BLVD Customer Support Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great experience!

I have ordered 4 dresses, 2 on separate occasions and I love the quality and design of all of them. When I had some trouble woth the shipment/contents, the staff/owner responded promptly and addressed my concern to make sure I was satisfied. Greatly recommend! A little pricey but I think it’s worth it for the quality of the products.

26. november 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til meanblvd.com

Svar fra meanblvd.com

Hi Ms. Anna,
Thank you so much for sharing your feedback. Your comments are highly valued, and we look forward to assisting you in your future orders. We're here to make your experience even better!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great Customer Service and Fast Delivery

It was great since I was looking for a gift for my wife for her birthday and the Customer Service team have helped me a lot in find an appropriate one, it took 2 weeks for the order to arrive but when my wife received her present she was amazed! Thanks for the help team. Will be back on her next birthday

3. oktober 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til meanblvd.com

Svar fra meanblvd.com

Hi Sebastian, thank you for your reviews. We hope to serve you for your upcoming orders!

Vurdert til 2 av 5 stjerner

5 unauthorized from my account

I had 5 unauthorized transactions taken from account on the same day to the value of AUD $1058.04. My transaction statement listed MEAN BLVD as the receiver of this money.

Advised my bank who were able to tell me the origin of the transactions in Vietnam.

Attempted to contact through their support email hoping this was an honest mistake. We had never heard to Mean Blvd before this issue, let along order anything from them.

A week later I have received no response except for an automated reply to my initial email. It was only after I wrote my initial review (7 Sept) did they make email contact with me asking me to provide more details. I note another reviewer got the same request for information after money was taken from their account.

10 October update
I provided Mean Blvd with the information they required and they said they would get their Finance team to investigate. It was another few weeks before I heard back to say they had investigated and the money was not in their accounts.

If this is true, then you can only assume someone has hacked their systems or impersonating them, so BUYERS BEWARE!

9 NOV UPDATE
My Bank in Australia investigating these transactions deemed them as unauthorised and has refunded all my losses in full including the o/s transaction fees. Credit to them!

I then advised MEAN BLVD that my bank had refunded my losses. I then Received another email wishing me well and asking me to remove my Review. I have edited slightly from my original review on 9 Sept and added an extra star in acknowledgment of their follow up but I’m not prepared to remove it, as others may have had a similar experience.

7. september 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til meanblvd.com

Svar fra meanblvd.com

Dear John Mula,
Firstly, we are so sorry for the delay in responding. We received many impersonated emails with similar content in the past therefore, we set the system to filter emails into spam according to our system rules.
In your case, please follow our instructions below:
1. Double-check your bank account or payment gateway to find out if there are any unusual login sessions that were not carried out by you.
2. Is your account being deducted money from a bank account or a payment gateway? Please provide us with your username or email so we can check the transaction history to see if there is any money coming from your account.
3. The account of the recipient of the money deducted from you may be our impersonated account thus, to ensure safety, please proactively claim to the banker or payment gateway to ensure your funds are secure.
When we receive more information from you related to the above items, we will check and respond with additional information.
We are looking forward to hearing from you soon.

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv