LifePoints Anmeldelser 

124
•
TrustScore 1.5 av 5

1,4

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Après plusieurs années d’enquêtes sans trop de soucis (sauf une réclamation 10800762 du 13-07-2026 où les 750 LP ne m’ont jamais été crédités), LifePoints a décidé de suspendre mon compte sans aucune... Vis mer

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Après plusieurs années assidues sans aucun problème pour retirer les récompenses Life points m'a bloqué mon compte:plus d'enquête et mon solde bloqué.Apres réclamation au support la réponse est que je... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

950 points confiscated after spending my time—Support refuses manual review "I spent hours completing surveys honestly. My account was automatedly suspended with 950 points left. I emailed support... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Une arnaque: vous avez accès à toute une série de sondages, vous dépassez la moitié des gains que vous pourriez retirer (610/1000), puis comme par hasard on ne vous proprose plus aucune enquête alors... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Markedsundersøker
  2. også i
  3. Medieselskap

Om LifePoints

Skrevet av virksomheten

Making money online starts NOW! Get rewarded for providing your thoughts on products and services you use on an everyday basis. It only takes a few minutes and it’s online so you can do it just about anywhere!

Sign-up is completely FREE!

SURVEYS

Complete surveys and get paid for sharing your feedback on products and brands we all know and love.

We will send you an email invitation when surveys that pay are available. Click on the link within your email to start a survey.

Log-in to your member account to view your available surveys.

Take care to provide thoughtful answers and make sure you complete the entire survey.

REWARDS

Raise your voice. Raise your rewards.

After each survey you will be rewarded with the advertised monetary amount. Your money is to be accumulated and can be redeemed for a variety of rewards e.g. airtime, gift cards, PayPal etc.


Kontaktopplysninger

1,4

Dårlig

TrustScore 1.5 av 5

124 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

På Trustpilot legger vi vekt på bidrag fra faktiske personer. Denne virksomheten kan imidlertid også bruke KI-verktøyet vårt til å lage utkast til svarene de gir.

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

1,4

Alle anmeldelser

(124)

75 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

LIFEPOINTS = ARNAQUE

Après plusieurs années d’enquêtes sans trop de soucis (sauf une réclamation 10800762 du 13-07-2026 où les 750 LP ne m’ont jamais été crédités), LifePoints a décidé de suspendre mon compte sans aucune explication mis à part un soi disant « non respect des normes requises ». J’ai alors contacté le support et j’ai demandé un réexamen (prévu dans les Conditions générales) afin d’obtenir des explications. Malgré cela, le support (Priscilla) n’a pas donné suite et a confirmé la suspension de mon compte. Bien entendu, les points que j’ai collectés sont définitivement perdus. On peut qualifier cela d’arnaque.

5. oktober 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

950 points confiscated after spending…

950 points confiscated after spending my time—Support refuses manual review
"I spent hours completing surveys honestly. My account was automatedly suspended with 950 points left. I emailed support asking to at least redeem the rewards I already earned, but they sent automated copy-paste rejections. I am demanding a senior specialist manually audit ticket number #10877237 and release my earnings."

2. oktober 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til LifePoints

Svar fra LifePoints

Thank you for sharing your feedback with us. We understand how disappointing it is to feel that your time and efforts were not recognized, especially when you had accumulated points.
Please contact us directly at help@support.lifepointspanel.com and include the reference SITEREVIEW-TP (along with your ticket number #10877237) in your message. This will allow our team to locate your account, thoroughly review your case, and investigate the issues you've raised.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Shameless fraud company – Lifepoints

This is a fake company that can ban your account anytime they want without giving you any reason.

I was on LifePoints for many months, but I was busy with work and didn't log in for a few weeks. Today, when I checked, I was completely shocked to see that there were no surveys. When I looked into it more deeply, it showed a message to link PayPal. When I searched on the internet to confirm, I found out that they banned my account silently without even notifying me.

I had more than 300 points in my account balance, and they grabbed all of them.

If you have a good amount of redeemable points in your balance, they will ban your account anytime just to steal your money. When you give answers to a survey and receive points, their client has already paid them money, so LifePoints already gets paid. But when it's time for you to receive your payout, they ban your account and grab all your acquired points so they don't have to pay you.

That is how they are making money from both the client and the respondent, while the respondent gets cheated.

Guys, I request everyone who is seeing this review—please stay away from this fake survey site. You will only waste your time and get frustration in return.

2. oktober 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til LifePoints

Svar fra LifePoints

Hello,

We're sorry to hear about your experience and understand how disappointing it must have been to return to your account and find that you were no longer able to participate in surveys, especially when you still had points available.

We’d like to reassure you that accounts are not restricted simply because members have accumulated points or are close to redeeming a reward. Restrictions may be applied as a result of routine account reviews or quality assurance checks. We recognize that it can be frustrating when the specific reason for a restriction is not immediately apparent.

Since we are unable to access or discuss individual account information through Trustpilot, we would first need to review your account before making any assumptions regarding the status of your account or points.

Please contact our Help Center at help@support.lifepointspanel.com and include the reference code SITEREVIEW-TP in your message. Our Support team will then be able to locate your account, investigate the matter, and provide further assistance.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Complete Scam Platform! (Complaint ID: DSAR 10817932)

Started using LifePoints back in June. Everything seemed fine initially and I even managed to cash out a small ₹300 gift card. But honestly, it feels like a total trap just to get your personal info.

After that, I spent a lot of time working to get 219 points, and that's when things went completely wrong. Suddenly, I started getting screened out of every single survey—literally one after another, halfway through or right at the start. Then one day, all surveys just vanished and my dashboard was totally empty. I waited a week thinking it was a bug, but when I checked today, my account was restricted, and they suddenly started demanding I link a PayPal account instead of letting me choose normal gift cards.

It feels like they use that first small ₹300 payout just to hook you, and then block you from redeeming anything else. When I got my first reward, they even emailed asking to leave a positive review on Trustpilot. If I could give them negative stars, I definitely would.

I use other survey sites regularly and have never faced this kind of treatment or account lock. If you're dealing with sudden restrictions after earning points, protect your data and contact them. I've already emailed them to completely delete my account and info from their servers. Complete waste of time.

28. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til LifePoints

Svar fra LifePoints

Hi,

Thank you for bringing this to our attention. We understand that the situation surrounding your account has been disappointing.

We can see that you have already reached out to our Support Team regarding the deletion of your account and personal information. Your request will be handled directly through that correspondence.

Should you wish to have the account restriction reviewed as well, please email us at help@support.lifepointspanel.com, using SITEREVIEW-TP in the subject line and providing the email address linked to your LifePoints account. This will allow our team to locate the relevant account and case.

We appreciate you sharing your concerns with us.

Kind regards,

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Account bloccato dopo aver richiesto il…

Account bloccato dopo aver richiesto il premio che mi ero guadagnata,esigo che il mio premio mi venga dato,sono veramente scorretti!

25. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til LifePoints

Svar fra LifePoints

Ciao,

Siamo davvero dispiaciuti per questa esperienza. Comprendiamo quanto possa essere fastidioso dedicare del tempo a guadagnare punti e poi trovarsi di fronte a una limitazione dell’account quando si cerca di riscattare il proprio premio.

Vorremmo assicurarci che il tuo caso venga riesaminato. Ti preghiamo di contattarci all'indirizzo help@support.lifepointspanel.com indicando SITEREVIEW-TP nell'oggetto e includendo l'indirizzo e-mail registrato sul tuo account LifePoints. Questo aiuterà il nostro team a individuare il tuo account e a verificare sia la limitazione che lo stato del tuo premio.

Ti ringraziamo per la pazienza e speriamo di poterti fornire maggiori chiarimenti su quanto accaduto.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Absolute trash and 100% a scam site! Avoid LifePoints

I signed up just a couple of days ago, and honestly, my experience is identical to what everyone else is saying. These guys just want to waste your time and harvest your personal info through fake surveys.

#1. The Survey Screening Scam (Free Data Mining):

Today I actually completed two full surveys (IDs: `ef3e5276` and `8faeafa7`):

- First Survey (65 points): Asked standard demographic stuff like if I smoke. I answered everything, the actual survey started, and right when I finished? Boom: *"You are not a best match."* They literally take your data for free and then kick you out so they don't have to pay a dime.
- Second Survey (40 points): Same exact garbage. Asked for my height and weight, I filled it in accurately, and *boom*—screened out again with the exact same excuse.

Why do they do this to everyone? The info I gave was completely accurate, and it's just a massive waste of precious time.

#2. The "Magic" Dashboard (Everything Disappears):

And here is the most annoying part. The second you get screened out, the whole dashboard refreshes and goes completely blank. Every single survey vanishes and it just says, *"You Have No Surveys Available."*

Seriously, LifePoints? Thanks for making me answer a bunch of pointless questions just to wipe the page clean.

#3. The PayPal Trap (Financial Data Thief):

Like other members have pointed out, this annoying pop-up keeps showing up in the reward section:

> "Looks like you need to link a PayPal account... We need you to link your PayPal account because we can then be sure that we are sending the rewards to the correct account."

Let’s be real—if this was necessary, why didn't they ask for PayPal when I first signed up? Gift cards were available right from the start. But no, only *after* you've handed over all your sensitive background info do they force you to link PayPal so they can grab your financial data too.

# Final Verdict:

I can say with 100% confidence that this isn't a legitimate survey site. It’s an absolute scam designed to exploit your time and information. Their entire system is rigged so you always get rejected right at the finish line with zero compensation.

I’ve permanently deleted my account. Honestly, LifePoints—go to hell.

23. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til LifePoints

Svar fra LifePoints

We're sorry to hear that your experience with LifePoints has been disappointing.

We understand how frustrating it can be to spend time on a survey and then find that you do not qualify for it.

While it may seem that you completed the survey, some studies include qualification checks throughout the questionnaire. If your responses indicate that you are not part of the target audience being sought, you may be screened out even after answering several questions. This does not mean your information is being collected without purpose, but rather that the survey provider has determined that you are not the right match for that particular study, and your data won'te be used.

Regarding the surveys disappearing from your dashboard, survey availability is constantly updated based on a combination of factors, including survey requirements and your previous responses. As new information becomes available, some surveys may no longer be considered a suitable match for your profile and may therefore no longer appear on your dashboard.

We appreciate you taking the time to share your concerns about the survey experience and reward redemption process. 

We'd really like the opportunity to investigate this and help resolve it for you. Please reach out to our Help Center at help@support.lifepointspanel.com with "SITEREVIEW-TP" in the subject line, and mention that you're contacting us regarding your Trustpilot review.

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Après plusieurs années assidues sans…

Après plusieurs années assidues sans aucun problème pour retirer les récompenses Life points m'a bloqué mon compte:plus d'enquête et mon solde bloqué.Apres réclamation au support la réponse est que je n'aurai pas respecté leur charte de sondage et que mon compte est suspendu et les gains définitivement perdus....je l'ai un peu mauvaise 🤬🤬🤬

23. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til LifePoints

Svar fra LifePoints

Nous sommes désolés d'apprendre à quel point cette situation vous a déçu, surtout après plusieurs années passées au sein de notre communauté.

Nous comprenons votre frustration lorsqu'un problème affecte votre compte et vos récompenses. Nous aimerions avoir l'occasion d'examiner votre dossier plus en détail et de répondre à vos préoccupations.

Veuillez contacter notre Centre d'assistance à help@support.lifepointspanel.com en indiquant "SITEREVIEW-TP" dans l'objet de votre e-mail et en précisant que vous nous contactez au sujet de votre avis Trustpilot.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Account bloccato a me e mio marito i

Account bloccato a me e mio marito i. Tempi diversi senza motivo al raggiungimento di 6649 mio marito ed io
e lei926 lp di premi. Utilizziamo lo stesso IP domestico ma siamo due persone distinte. Pretendiamo lo sblocco dei punti regolarmente guadagnati.senza scuse alcune, dietro i sondaggi c è tempo perso e sinceramente mi sa di truffa a questo punto.attendo lo sblocco per poter riscuotere , come giusto che sia.

22. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til LifePoints

Svar fra LifePoints

Siamo molto dispiaciuti per l'esperienza che voi e vostro marito avete vissuto. Comprendiamo la vostra frustrazione, soprattutto considerando il tempo che avete dedicato alla partecipazione ai nostri sondaggi.

Vorremmo che il nostro team esaminasse ogni caso e indagasse su quanto accaduto ai vostri rispettivi account. A tal fine, vi chiediamo di contattare separatamente il nostro servizio di assistenza utilizzando i vostri account, inviando un'email all'indirizzo help@support.lifepointspanel.com e includendo nel messaggio il codice "SITEREVIEW-TP".

In questo modo, potremo esaminare ciascun account individualmente e fornire l'assistenza adeguata.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Done surveys but no points rewarded

Done surveys but no points rewarded. Don't waste time & energy 🤢

20. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til LifePoints

Svar fra LifePoints

I'm sorry to hear that you've had this experience.

Points are normally awarded once a survey has been successfully completed.

However, there can be different reasons why points may not appear as expected, and we'd like the opportunity to investigate your specific case.

Please reach out to our Help Center at help@support.lifepointspanel.com with "SITEREVIEW-TP" in the subject line, and mention that you're contacting us regarding your Trustpilot review.

We look forward to assisting you and reviewing the surveys in question.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Dynata + LifePoints,

Dynata + LifePoints,

Dynata, empresa propietaria de LifePoints, demuestra un patrón de estafa estructurada que ya no se puede ocultar.
No hablo de puntos perdidos. Hablo de algo mucho más grave: la negativa reiterada a entregar el Libro de Reclamaciones, solicitado en varias ocasiones.

Eso es una infracción directa y una señal clara de que no quieren dejar constancia oficial de sus prácticas.LifePoints envía excusas diferentes cada día, contradicciones constantes y mensajes automáticos que no solucionan nada. Y cuando completas una encuesta al 100%, en lugar de acreditarte los puntos, aparece “la encuesta ya se ha terminado” o “ya no daba el perfil”. ¿En serio? ¿Después de terminarla?
Si preguntas, te dicen que “tus respuestas no se utilizan”. Mentira total.Dynata, como empresa propietaria, recibió mi mensaje el 10 de septiembre. Hoy es 18. Ni una respuesta. Silencio absoluto. Esto confirma que el problema no es solo LifePoints: es la cultura de la empresa matriz. Si el propietario actúa así, imagínate el nivel de la plataforma y de los empleados que dependen de ellos.Este comportamiento no es un error técnico. Es un sistema diseñado para culpar al usuario, evitar responsabilidades y bloquear cualquier intento de reclamación formal. La negativa a entregar el Libro de Reclamaciones lo demuestra todo.Mi recomendación es clara: Dynata y LifePoints no son plataformas fiables.
Funcionan con un modelo que perjudica al consumidor, oculta información y se niega a cumplir obligaciones básicas. Quien vea esto, que no pierda su tiempo.

Jueves - 24 septiembre 2026

LifePoints, vuelven a repetir la misma plantilla de siempre:
-hablan de puntos
- encuestas y tickets, pero evitan por completo lo que he solicitado en varias ocasiones.

No han respondido a la pregunta central:

¿Por qué se niegan a entregar el Libro de Reclamaciones?

No quiero explicaciones sobre puntos.
No quiero abrir tickets.
No quiero mensajes automáticos.Quiero la hoja de reclamaciones.
Y ustedes la evitan cada vez.Eso confirma exactamente lo que he dicho:
su negativa reiterada demuestra prácticas opacas y una estafa normalizada.

18. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til LifePoints

Svar fra LifePoints

Lamentamos sinceramente la experiencia que describes y entendemos tu frustración, especialmente si has tenido problemas con encuestas y con la acreditación de puntos.

Nos gustaría aclarar que LifePoints no es una estafa y que nos tomamos muy en serio cualquier reclamación o incidencia relacionada con nuestros servicios. Queremos revisar tu caso concreto y asegurarnos de que reciba la atención correspondiente.

Por favor, abre un ticket a través de nuestro Centro de Ayuda o escribe a help@support.lifepointspanel.com, indicando “SITEREVIEW-TP” en tu mensaje. Esto nos permitirá identificar tu caso y revisarlo con el equipo correspondiente.

Gracias por compartir tu experiencia y por darnos la oportunidad de investigar lo ocurrido.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

FRAUDE - c'est une arnaque

Une arnaque: vous avez accès à toute une série de sondages, vous dépassez la moitié des gains que vous pourriez retirer (610/1000), puis comme par hasard on ne vous proprose plus aucune enquête alors que des sondages Lifepoints sont proposés ailleurs... Une façon pour eux d'obtenir des sondages gratuits...

18. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til LifePoints

Svar fra LifePoints

Nous sommes désolés d'apprendre que votre expérience vous a donné cette impression.

La disponibilité des enquêtes varie en fonction des besoins de nos partenaires de recherche ainsi que des critères démographiques recherchés pour chaque étude. Il est donc possible que le nombre d'enquêtes disponibles fluctue au fil du temps, indépendamment du solde de points d'un membre.

Nous comprenons que cela puisse être frustrant, en particulier lorsque vous êtes proche du seuil de retrait. Toutefois, les invitations aux enquêtes ne sont pas liées au nombre de points présents sur un compte.

Nous aimerions examiner votre situation plus en détail. Nous vous invitons à contacter notre Centre d'assistance à l'adresse help@support.lifepointspanel.com en indiquant "SITEREVIEW-TP" dans l'objet de votre e-mail et en précisant que vous nous contactez au sujet de votre avis Trustpilot.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Never waste your time in this app or…

Never waste your time in this app or website they are just scammer they take your time and after that they out of no where deactive your account when you are about to withdraw your amount. Don't waste your time on this app it's a total scam. They let you spend hours earning money, but as soon as you request a withdrawal, they deactivate your account without warning.

15. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til LifePoints

Svar fra LifePoints

Hi there,

Thank you for taking the time to share your feedback! We’re sorry your experience left you feeling let down. We take trust and reliability seriously and never want a member to feel that way.

If we have received feedback from our survey providers that your account has been suspended due to engaging in fraudulent survey practices there is nothing we can do. 

Any balance on the account was accrued during periods of use where we have identified fraudulent activity, they are not valid and are unable to be redeemed. 

I refer you to our terms and conditions - https://www.qmee.com/en-gb/terms-and-conditions (https://www.qmee.com/en-gb/terms-and-conditions)

Thanks, Natalia - The Qmee Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Shame on you Lifepoints

I was on Lifepoints for years, man. Finally deleted my account. Honestly, someone needs to warn people about their "security" 'cause it's a F.*ing joke.

Their automated security system is broken. Like, actually broken. You log in too much? Flagged. Do a couple surveys in a row? Flagged. Check your gift cards too many times? Flagged. That's it. Account gone. Gift cards gone. And they send you some stupid generic message like "link your PayPal" so you do it. And then what? Still banned. Nothing changes.

And support? Don't even bother. They don't care. They just copy-paste some bs about their automated system and ignore you. Like a real human appeal means nothing to them.

And the thing that pisses me off the most—they get paid by their clients for your survey answers. So once you finish the survey, they already have your data. They don't need you anymore. So if they ban you right after, they save money. They don't have to pay you. That's pure profit for them. So obviously they have every reason to ban as many people as they can. It's not a bug, it's a feature.

So if you're new, here's my advice. Treat it like a casino. The house always wins. Cash out the SECOND you hit the minimum. I mean it. Don't let your points sit there. Don't pile them up. They keep the threshold high on purpose so you wait longer. And the longer you wait, the more time their stupid bot has to find some "reason" to ban you before you ever get paid.

That's it. That's the whole scam.

10. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til LifePoints

Svar fra LifePoints

Hi,

We're sorry to hear that your experience with LifePoints has left you feeling this way, especially after being a member for such a long time.

We do want to clarify that accounts are not restricted simply because members complete several surveys, check their rewards, or accumulate points, nor do we restrict accounts in order to avoid issuing rewards. Account security measures are in place to protect our community and the integrity of the research conducted through our platform.

We also understand how frustrating it can be when a security review affects access to your account, particularly when you feel that the explanation you've received hasn't addressed your concerns.

If you'd like us to take another look at your experience, please contact us at help@lifepointspanel.com and include SITEREVIEW-TP in the subject line so our team can identify your request.

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Legit but sketchy.

UPDATE 9/3/2026: I saw the reply below to contact support. the email listed is not the same as the contact information on their website. I did respond by sending an email, as requested. However, this address cannot not receive mail. It keeps bouncing back.

ORIGINAL: First, they are legit. I was successful in completing surveys and getting paid several times. Many of the survey are straightforward. Some even sent product for review. However, most of the surveys recently were scammy. They would partially complete, then redirect to a blocked page, or just redirect to new surveys. Because of that, I stepped away for a while, waiting for my points to show. I returned with 3800+ points for me but now I'm banned so can't redeem them.

28. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til LifePoints

Svar fra LifePoints

Hi Julie,

Thank you for taking the time to share your experience with us. We're glad to hear that you had a positive experience with LifePoints in the past, but we're really sorry that your recent experience has been so disappointing.

We understand how frustrating it must be to return to your account and find that you're unable to access your points. We'd really like the opportunity to take a closer look at what happened.

Please contact us at help@lifepointspanel.com and mention the code SITEREVIEW-TP so our team can locate your case and assist you further.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Ich soll den Support kontaktieren

Ich kann fleißig Umfragen ausfüllen. Ich wollte meine Punkte einlösen, bekomme aber immer nur die Meldung das ich den Support kontaktieren soll. Antwort auf meine Anfrage bekomme ich auch nicht.
-- Es geht im Moment ein Umfragenportalsterben um.
Gehören Sie auch dazu ? --

28. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til LifePoints

Svar fra LifePoints

Wir bedauern, dass Ihre Erfahrung mit LifePoints nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Wir können nachvollziehen, wie enttäuschend es ist, wenn die Einlösung Ihrer verdienten Punkte nicht wie erwartet funktioniert.

Wir würden uns sehr darüber freuen, die Angelegenheit für Sie prüfen und gemeinsam mit Ihnen lösen zu können. 

Bitte kontaktieren Sie unser Help Center unter help@support.lifepointspanel.com mit dem Betreff „SITEREVIEW-TP“ und erwähnen Sie, dass Sie uns bezüglich Ihrer Trustpilot-Bewertung kontaktieren.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Lifepoints will shut down your account at any time and for no reason

Lifepoints, if you’re reading this, it’s your flawed quality control systems that are shutting down people’s accounts for no reason. I’m sure these people aren’t bots.

Why don’t you address the 800 pound gorilla in the room instead of telling people to contact you and giving the same excuses that people fail the quality control rules.

27. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til LifePoints

Svar fra LifePoints

Hi,

We completely understand your frustration and why you feel this issue needs to be addressed more directly.

The reason we ask members to contact us is that we don’t have access here to their account details or to previous conversations they may have had with our Support team through other channels. Without that information, we’re unfortunately unable to review or comment on the circumstances of a specific account closure.

If you’ve experienced this yourself, please contact us at help@lifepointspanel.com and mention SITEREVIEW-TP so we can locate your case and take a closer look.

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Ich hatte bis vorgestern auch noch…

Ich hatte bis vorgestern auch noch lifepoint dann würde ich gesperrt angeblich wegen Qualitätsstandard oder Teilnahme gesperrt was immer das heißen soll ich finde es schade weil ich hab immer Freude mit lifepoint gehabt aber hätte ich das alles vorher gewusst hätte ich mich nie bei lifepoint angemeldet bin stink sauer auf lifepoint

21. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til LifePoints

Svar fra LifePoints

Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihr Feedback zu teilen. Es tut uns leid zu hören, dass Sie mit Ihrer Erfahrung unzufrieden sind.

Kontoprüfungen und Qualitätskontrollen sind Teil der Sicherheitsmaßnahmen, die dazu beitragen, die Integrität unserer Community sowie die Genauigkeit der Umfrageergebnisse zu schützen. Wir verstehen jedoch, dass dies frustrierend sein kann, insbesondere wenn die Gründe für eine Überprüfung nicht klar erscheinen.

Wir möchten die Gelegenheit nutzen, Ihren Fall genauer zu prüfen und Ihnen weitere Unterstützung anzubieten. Bitte kontaktieren Sie unser Help Center unter help@support.lifepointspanel.com mit dem Betreff "SITEREVIEW-TP" und erwähnen Sie, dass Sie uns bezüglich Ihrer Trustpilot-Bewertung kontaktieren.

Wir würden Ihren Fall gerne genauer untersuchen und Ihnen bei der Klärung helfen.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Califico con 1 estrella no por un…

Califico con 1 estrella no por un problema de servicio, sino por una falla crítica de infraestructura en LifePoints. Tras intentar vincular una cuenta de PayPal legítima y verificada por el banco, la API de LifePoints generó un bucle de errores de comunicación. En lugar de que el soporte técnico resuelva el fallo de conectividad de sus servidores, su algoritmo de seguridad ejecutó un falso positivo y suspendió mi cuenta permanentemente bajo la cláusula ambigua de "políticas de seguridad".Es inadmisible que utilicen un sistema de seguridad tan deficiente que confunde la insistencia de un usuario por cobrar con un ataque informático. Se han quedado con mis respuestas, las han vendido a sus clientes y me han bloqueado el acceso a mis fondos ganados

24. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til LifePoints

Svar fra LifePoints

Gracias por compartir su opinión. Lamentamos saber que su experiencia le haya llevado a esta conclusión.

Nos gustaría tener la oportunidad de investigar su caso y ayudarle. 

Por favor, póngase en contacto con nuestro Centro de Ayuda en help@support.lifepointspanel.com con "SITEREVIEW-TP" en el asunto e indique que se comunica con nosotros en relación con su reseña de Trustpilot.

Gracias por hacernos llegar sus inquietudes. 

Entendemos lo importante que son la transparencia y la confianza, y agradeceríamos la oportunidad de revisar su situación con más detalle y responder a cualquier pregunta que pueda tener.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Dear LifePoints Support Team,

I am unable to submit a ticket via your help center form as it is not working. My primary account email is: Yasmineahmadown [at] gmail [dot] com
​The issue is the Cash-Out block (Error: "A problem has occurred"). My secondary account is already closed. Please pass my email directly to the security team to lift the restriction. Thank you.I've been working on this account for 5 years and I'm very sad it's been closed. I achieved many small milestones through it. Please help me resolve this issue. An unintentional error occurred; my account became linked to my sister's account on the same home network, and I wasn't aware that this violated community guidelines. My sister deleted her account, and when she tried to log in to mine, it was also automatically closed. I urge support to contact me quickly. I've sent numerous messages but haven't received a response.

8. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til LifePoints

Svar fra LifePoints

Hi,

We’re sorry to hear you’re experiencing issues with your account. Please contact our Support Team directly through the LifePoints Help Center so they can securely review your account and assist you with the login/cash-out issue.

When contacting Support, please include the email address associated with your LifePoints account and a screenshot of the error message, if possible.

Thank you for your patience and understanding!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

TRAS MI ULTIMA PUNTUALIZACION Y QUEJA…

TRAS MI ULTIMA PUNTUALIZACION Y QUEJA entorno a EL ROBO de 1500 PUNTOS, he recibido DOS HYPOCRITAS LINEAS de EXCUSAS .......pero ninguna RESOLUCION.

PURO FRAUDE asistir a esta FALTA de REFLEJOS q les EVITE una MALA REPUTACION.

CAIGO GORDO, pero nUNCA MIENTO

3. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til LifePoints

Svar fra LifePoints

Hola,

Lamentamos que nuestra respuesta anterior te haya dado la impresión de que tus inquietudes no se han abordado adecuadamente.

Nos gustaría asegurarnos de que tu caso concreto se identifique y se revise debidamente, en lugar de ofrecerte otra respuesta general.

Ponte en contacto con nosotros en help@support.lifepointspanel.com e incluye la referencia SITEREVIEW-TP, junto con los detalles relativos a los 1.500 puntos, para que nuestro equipo pueda localizar tu caso y investigar lo sucedido.

Lamentamos la frustración que te han causado esta situación y la comunicación anterior.

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv