Boken er kjempe fin, ludboken er dårlig
Boken er kjempe fin, så fornøyd. Lydboken som jeg også kjøpte var ikke så bra. fortelleren starter med å snakke svensk, går ober til svorsk, for så å snakke dansk.. kostet 59kr og er nok ikke værd så mye mer enn det.








