Grasmaaier die daar werd aangekocht binnengebracht voor herstelling waarvoor hersteltijd van 1 week wordt gezegd en kost van 35€. Na enkele weken zonder nieuws zelf terug contact opgenomen en vernome... Vis mer
Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon
For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon
Se hva andre synes
In april 2026 werd mijn Kubota Z1 zero turn geleverd, besteld via Machineland Lochristi. Na levering stelde ik vast dat het om een modeljaar 2023 ging. Dat was niet de bedoeling wanneer je al... Vis mer
Verrassend aangename eerste ervaring gehad bij Machineland. Personeel luistert goed naar de noden. Helpt verder en geeft duidelijke instructies bij gebruik en onderhoud/schoonmaken. Ook mij re... Vis mer
Betreft Machineland Van der Stock - St Niklaas (aparte review niet mogelijk gezien ze 1 gezamenlijke website hebben). Meerdere producten van Stihl hier aangekocht, steeds zeer goede uitleg gehad.... Vis mer
Informasjon om virksomheten
Opplysningene stammer fra ulike eksterne kilder
Machineland tuinmachines staat garant voor het grootste aanbod aan de scherpste prijs in Vlaanderen. Ons team helpt je graag verder met vakkundig advies doorheen de meer dan 30 professionele merken in ons aanbod. Zo bezit jij snel over dé tuinmachine d...
Kontaktopplysninger
Kapelsesteenweg 127, 2180, Antwerpen, Belgia
- machineland.be
Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert
Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative
Slik bruker virksomheten Trustpilot
Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.
Zeer slechte after sales !
Grasmaaier die daar werd aangekocht binnengebracht voor herstelling waarvoor hersteltijd van 1 week wordt gezegd en kost van 35€. Na enkele weken zonder nieuws zelf terug contact opgenomen en vernomen dat herstelling 150€ kost. De 2 werknemers die mij de foutieve info bezorgd hebben zouden inmiddels ontslagen zijn. Er wordt noch verantwoordelijkheid voor eigen personeel noch tussenkomst door Machineland voorzien. Inmiddels 2 maand verder en nu kan ik het nog steeds niet herstelde toestel gaan terughalen. 2x heen/terugrit voor niets. Heb AL mijn tuingereedschap daar aangekocht en dus zéér teleurgesteld in het feit dat er NIETS tussenkomst (commerciele regeling) of redelijke herstelprijs wordt gerekend! Duidelijk enkel gericht op verkoop, niet op after sales.
Teleurstellende ervaring bij Machineland Lochristi
In april 2026 werd mijn Kubota Z1 zero turn geleverd, besteld via Machineland Lochristi. Na levering stelde ik vast dat het om een modeljaar 2023 ging. Dat was niet de bedoeling wanneer je als klant een nieuwe machine aankoopt.
Daarbovenop had de machine bij levering startproblemen. Ondanks verschillende contactpogingen, waaronder twee schriftelijke berichten, bleef een reactie of oplossing uit. Dat is bijzonder teleurstellend.
In de winkel in Lochristi werd bovendien aangegeven dat het filiaal zou sluiten. Daardoor blijf ik als klant achter zonder nabijgelegen werkplaats of aanspreekpunt, met een oudere machine die als nieuw werd verkocht.
Ook de opvolging rond het onderhoud liet te wensen over. Volgens de handleiding is na 8 uur een oliewissel voorgeschreven. Toen ik hiervoor langsging, werd foutieve olie verkocht en de gevraagde oliefilter werd zelfs niet gevonden door de bediende. Dat geeft weinig vertrouwen in de technische kennis en service na verkoop.
Voor mij is dit geen correcte manier van werken. Bij de aankoop van een nieuwe machine verwacht je transparantie, technische kennis, bereikbaarheid en een oplossing wanneer er problemen zijn. In dit dossier heb ik dat helaas niet ervaren.
Zeer goed geholpen door de…
Zeer goed geholpen door de winkelverantwoordelijke! + Grote winkel met ruim aanbod
Onderhoud robotmaaier (aankoop €2000)…
Onderhoud robotmaaier (aankoop €2000) na 1 jaar, 150€ betaald. Na 1 week gebruik, voorwiel afgebroken.
Telefonisch heel moeilijk te bereiken. In totaal 2 maand geen robotmaaier kunnen gebruiken.
Op 17 juli 2025 een kettingzaag van het…
Op 17 juli 2025 een kettingzaag van het merk Stihl voor herstelling aangeboden (bijna niet gebruikt en onder garantie).
Tot 28 november moeten wachten om te vernemen dat de herstelling is afgekeurd en meer dan 400 € zou kosten.
Ik heb mijn bedenkingen over de service. Alles wat ik gedaan heb is enkele takken afgezaagd.
Top service!
Heel leuk om te zien dat een bedrijf je helpt tot de juiste keuze en niet enkel probeerd te verkopen.
Heel aangenaam geholpen door Mick, een man die zijn vak kent.
Super tevreden en een duidelijke uitleg gekregen.
Een vaste klant erbij!
Correcte prijzen, goeie service
Zitmaaier en kettingzaag van
Stihl gekocht. Thuis geleverd met zeer uitgebreide uitleg. Mij zien ze hier zeker terug.
Verrassend aangename ervaring
Verrassend aangename eerste ervaring gehad bij Machineland.
Personeel luistert goed naar de noden. Helpt verder en geeft duidelijke instructies bij gebruik en onderhoud/schoonmaken.
Ook mij rechtstreekse complimenten aan Mick! Hij kent elk product tot in detail en je merkt dat hij expertise heeft in klantenhulp en advies geven.
Ondertussen trouwe klant geworden en 4 Stihl-toestellen aangeschaft die de job elke keer opnieuw perfect uitvoeren!
Super fijne ervaring
Ik heb zelf geen kennis van grasmachines, dus ging ik als complete beginner langs. Ik werd ontzettend goed geholpen: ze namen echt de tijd om alles duidelijk uit te leggen en samen te bekijken wat ik nodig had. Hun klantvriendelijkheid heeft me enorm blij gemaakt!
Topservice en kwaliteit – een echte aanrader!
Ik ben zeer tevreden over de service die ik heb ontvangen. Alles verliep vlot, het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader!
Zeer snelle service gehad met mijn…
Zeer snelle service gehad met mijn kettingzaag die in panne was gevallen. Ter plekke nieuwe bougie gestoken en hop, terug weg!
Zeker aanrader voor lokale vakkennis.
Zeer vriendelijke en snelle service…
Zeer vriendelijke en snelle service gekregen na het binnenbrengen van 2 tuinbouwtoestellen die al even in de schuur stonden. De verkoper heeft me vriendelijk te woord gestaan en na het steken van een ontstekingskaars en een benzinefilter waren beide machines terug in werking gesteld.
Zeer tevreden en begrijp sommige reviews niet, die hier worden geplaatst. Customer service was absoluut aanwezig en mij zien ze zeker terug!
Machineland Van der Stock - St Niklaas
Betreft Machineland Van der Stock - St Niklaas (aparte review niet mogelijk gezien ze 1 gezamenlijke website hebben). Meerdere producten van Stihl hier aangekocht, steeds zeer goede uitleg gehad.
Nu langs geweest met defecte grasmachine. Er was een ijzerdraad tussen geraakt en ze hebben dit gewoon onmiddellijk en zonder kost opgelost. Als dat geen topservice is!
De dame van de webshop volgt alles zeer…
De dame van de webshop volgt alles zeer goed op.
Zoekt ook naar oplossingen als er een probleem is en houd de mensen up to date.
Pakket was verzorgd verpakt in een doos met genoeg opvul materiaal erin voor het bewegen en een zwarte folie dat de koeriers niet kunnen zien wat er verzonden word.
Slow delivery
Slow delivery, lack of communication, very poor online service.
Een dringende herstelling...
Een dringende herstelling - ik zou na 2 weken gecontacteerd worden, helaas nooit gebeurd. Na meer dan een maand bel ik dan zelf. Antwoord; we zullen het snel navragen in Kapellen en bellen u ten laatste morgen terug. Dit is alweer een week geleden. Wat een geknoei daar!
toestel binnengebracht voorbherselling
Toestel binnengebracht voor herstelling. Na twee maanden geen enkele communicatie. Persoonlijk ter plaatse gegaan. Medewerker, correct en vriendelijk, deelt mee dat technieker lange tijd ziek is. Sorry ik laat het onmiddellijk nakijken. Eén maand later nog geen enkel bericht terzake. Weer ter plaatse gegaan. Toestel bleek onherstelbaar. Dat kan. Communicatie naar de klant : boertig, onbeschoft, zelfvoldaan. Mijn gesprekspartner: Mr Eyckermans zelf. Nooit meegemaakt.
Eens maar niet weer
Via hun webshop een nieuwe grasmaaier gekocht. Nog een week te gaantot vaderdag, en website meldt verzending op de volgende werkdag. Dus zou ruim moeten kunnen. Na een orderbevestiging niets dan radiostilte. Een dag voor vaderdag maar eens contact gezocht. Telefoon wordt niet opgenomen. Ook niet na drie pogingen. Dus mail gestuurd. Maar ze hebben niet het fatsoen om maar enige reactie te geven. Wat later ineens een verzendbericht dat er een pakket is afgegeven bij een DHL servicepunt. Meen je dat nu? Een webshop die verzend via de kruidenier op de hoek? Woensdag na vaderdag eindelijk de grasmaaier ontvangen. En bedankt hè. Mijn conclusie is dat tuinmachineland een winkel is die een graantje mee wil pikken van online verkoop, maar het vertikt om te investeren in het bijbehorende levering en aftersales.
Geen service na verkoop
Aankoop toestel ging vlotjes maar de na service 0.0.
Beter verder uitkijken naar een bedrijf waar de na service ook in orde is
Defect robotmaaier
Defect robotmaaier
Na 1,5 maand nog steeds geen nieuws, telefonisch boodschap dag het nog even kan duren.... maar geen verdere info
Dette er Trustpilot
Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.
Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.
Lær mer om andre slags anmeldelser.
Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.
Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.
Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.
Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.








