Luckybull Anmeldelser 

167
•
TrustScore 2.5 av 5

2,6

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Luckybullcasino sind Betrüger Es sind schon mehr als 1 Jahr vergangen und ich habe noch immer nicht meine Auszahlung von Luckybull-Casino erhalten. Der Support schreibt mir ab und zu dass die... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Dobrý den, děkuji za milý email a zeptani,jak se mi dobře utrácejí penízky 🤣 Někdy je to jak na houpačce,ale jsem v tom nováček, takže nečekám že mi padnou milióny do klína 🤣🤣🤣 Někdy je to mil... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Talletin 10€ olin aikani pelaillut,olin voitolla 240€,yritin kotiuttaa 210€,toimitin pyydetyt KYC dokumentit,seuraavana päivänä sain sähköpostin että tilini on suljettu,He olivat pitkällisen pohdinnan... Vis mer

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Extremely slow KYC verification. No information how long it takes. I have been waiting for 1 week now. If verification is ever completed then you have to wait days for money to be pad out. So i... Vis mer

Selskapet har svart


Kontaktopplysninger

Viktig informasjon

2,6

Under middels

TrustScore 2.5 av 5

167 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har ikke svart på negative anmeldelser

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

2,6

Alle anmeldelser

(167)

25 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Made a successful deposit via debit…

Made a successful deposit via debit card,hasn't made it to my account,deposit history says there have been no deposits made and live chat could not solve problem,told to send email to support,still waiting with no contact 🤬
UPDATE- After 5 days I received an email saying they received my proof and would be passing it onto the appropriate people

14. august 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Luckybull

Svar fra Luckybull

Dear Craig,

Thank you for leaving your review.

We are sorry to see that you have experienced difficulties during placing deposit on your account.

Having looked into this further, we are happy to see that issue was finally resolved on 19th of August when your deposit was successfully credited to your account balance.

Rest assured that we are always working to improve our service and if you encounter any further problems while making a deposit or during use of our site, we're inviting you to send us a recording or detailed screenshots showing the issue so that we can work toward improving your experience even further.

Sincerely,
LuckyBull Customer Experience Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Don't trust this casino

Don't trust this casino. Lots of games, Chatservice all good as long you do deposits. When you win and do a withdrawl then they make problems. Verification took a month, finally all good after many pictures and scans of documents and cards. Pay out still pending after two months. Now they closed my account without a fair explination. They say i have 2 accounts but that is not true. So, players are only good for deposits and no problem then.
When you win and ask a payout they keep you busy and close account when you complain. Don't play at luckybull, people.

5. juli 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Casino is a scam

Casino is a scam. Two weeks waiting for my withdrawal to be sent to my bank account. I am fully verified and the withdrawal was approved (or so they say). My bank have no record of it and have no record of future payments from this casino. A total sham of a casino. Avoid at all costs.

2. mai 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Totally scaaaaaaam.

Totally scaaaaaaam.. I request withdrawal two weeks now and still nothing.. i sent all the requested documents to verify my account but they didn't reply to my email.. now they stopped me from playing and stole my money!!!!
Be careful from this scamming website.
I will change my review if i receive the withdrawal
username for the casino : kav2boss

17. april 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Luckybull

Svar fra Luckybull

Dear Kaba,
Thank you for your feedback. We understand your concerns regarding your withdrawal request and we apologize for any inconvenience you may have experienced. As an online casino, we take Know Your Customer (KYC) verification very seriously to ensure the security and integrity of our platform. KYC is a standard procedure in the online gaming industry.

Sometimes, the KYC verification process may take longer than expected due to various factors. We assure you that our team is working diligently to process your withdrawal request as quickly as possible.

Regarding your email, we apologize if there has been any delay in our response. We would like to clarify that we do not have visibility of non-replied emails, as our customer support team handles a high volume of inquiries daily.

We would like to take this opportunity to kindly ask for a little more of your patience. Rest assured that as soon as there are any updates regarding your verification process, you will be informed via email accordingly.
Best regards
Customer Experience Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Cheaters

it took week to finally get verification prosessed and than got info that i have broke bonus rules so my winnings was dropped back original funds. Tried to get data for my playing, but only answer was that you have broke the rules. Easy way to ensure that you wont win too much

Same broblem as Kunde was writing about bonus.

25. mars 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Luckybull

Svar fra Luckybull

Dear Happo,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're sorry to hear that your verification process took longer than expected, and we understand how frustrating it can be to experience delays in the process. Please know that we're doing everything we can to verify player accounts as quickly and efficiently as possible.

Regarding the issue with the breach of bonus rules, we apologize for any confusion or inconvenience caused. Unfortunately, without access to your account details, we are unable to determine the specific rule you have breached. However, we have sent a request through TrustPilot platform to obtain your personal details so that we can investigate the matter thoroughly. We will be in touch with you via email as soon as we have more information.

Best regards
Customer Experience Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

WARNING

WARNING.
Lucky bull closed my account with 350€ on it, claming i broke terms, not posible to talk. Decition is permanent. I can prove they are wrong, but they do not want to lissen . I played on many casino before but this one is realy dangerous if you have a little money on it . Update: 09.03.23 still waiting for that costumer suport to reach out.. big words, but little action

16. februar 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Luckybull

Svar fra Luckybull

Dear Kunde,
Thank you for bringing this to our attention. We take all customer concerns seriously, and we understand how frustrating it can be to have your account closed. However, we would like to clarify that we only close accounts when we have evidence that a player has breached our terms and conditions.
We would like to emphasize that we are committed to fair play and providing our players with a safe and enjoyable gaming experience. We have strict policies and procedures in place to prevent any fraudulent or abusive behavior, and we take appropriate action when we have reason to believe that our terms and conditions have been breached.
To be able to check your account and to be able to see what happened we have requested your personal details to be provided through TrustPilot platform.
Once you will provide us with your personal details we will be able to check your account and our customer experience agent will reach out via e-mail.
Best regards
Customer Experience Team

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Extremely slow KYC verification.

Extremely slow KYC verification.
No information how long it takes. I have been waiting for 1 week now. If verification is ever completed then you have to wait days for money to be pad out. So in total it will take weeks instead of claimed 48 hours.

Cannot be trusted based on this experience. I advice to play on other casinos that are more trusted.

I will update review if I get account verified so others will know exactly how long it takes.

Update 24.10: Withdrawal were processed today so in total it took 1 week.

22. oktober 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Luckybull

Svar fra Luckybull

Dear Kimmo,

Thank you for your feedback.

We are sorry to see that you are having trouble with your KYC process.

Even though we don't have a time frame for the KYC process as the time frame can be influenced by many factors 1 week is not the time frame that is our goal.

Since we can't access your account from here, we have asked for your personal details through TrustPilot platform and we would kindly ask you to respond to our request.

Once we will receive your personal details we will be able to check your account and we will provide you with all pieces of information via e-mail.

Best regards
Customer Experience Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

very nice Support

28. september 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Luckybull

Svar fra Luckybull

Dear Bianca,

Thank you for your time to review our casino.

We really appriciate your feedback and that you find our support very nice! :)

Best regards
Customer Experience Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

This site I can't do the KFC Thier…

This site I can't do the KFC Thier system won't work . I allegedly won money but I can't collect it . Why do they require bank statements to pay out winnings ????? Why a questionnaire????? Why a utility bill ???? I gave them my driver's license photo . I gave them banking direct deposit for . I still don't receive my alleged winnings . I still can't play in the casino because I can't redeposit with a pending with draw. What a scam seems to be the pattern with these online casinos quick to take our cash . Refuse to pay out winnings good scam you got going here. It says pending pay will last max of 12hrs I going on third day . It also says you can have winnings put on the credit card used . But refuse told me no . Iam asked for bank statements credit card statements . Like what the f do you need those for ???? I not Appling for a loan a mortgage. I want what i allegedly won

23. juni 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Luckybull

Svar fra Luckybull

Dear Garnet,

Thank you for taking the time to write your feedback.

We are sorry to see that your experience has not met your expectations.

Please note that KYC procedure is a standard one that we need to go through since we are a fully licensed casino operating under Malta Gaming Authority licence.

In our Terms and Conditions is clearly stated the following: ''Condor Group has the right, exercisable at its sole discretion and at all times, to request documents necessary to verify the identity of the Account holder. This is carried out in order to ensure that payment of any winnings is being made to the correct person and/or the use of the Player’s Account conforms with this Agreement.''

We appreciate that these processes can seem very complex, please be assured that they are in place for all of our customer’s security and we want to help you complete this process correctly.

Please be so kind to check your e-mail as our dedicated customer support provided you with all pieces of information needed.

We are more than sure that you will manage to complete your account verification and that your winnings will be paid out to you anytime soon.

Best regards
Customer Experience Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great casino!

I love this casino so far. Nice bonuses, good choice of games, friendly support and I have I even received my payout quickly.
I hope it stays this way!

17. juni 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 4 av 5 stjerner

Pretty good site fairly fast cash outs…

Pretty good site fairly fast cash outs once you get through the documentation portion of the process which took me like two weeks almost other than that it's a great site good games lots of selection and fun once my documents were finished I had my deposit within two days.

10. juni 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Fun, fair and good casino

Playing in this Casino for a few years now and always had lots of fun! In my opinion it has fair conditions, a great fast support and some good bonus offers. Withdrawal always without any problem after a normal verification.
Many games and nothing to complain :)

29. mai 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv