Healthy Back Institute Anmeldelser 

390
•
TrustScore 1.5 av 5

1,4

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Ordered a one time only. On a recurring subscription. Contacted them to cancel via the email link contact and no response. Found a sign in. Found a unsubscribe which does NOT unsubscribe. Have sent an... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Upon receipt of first order in May 2025, I saw pills contained ingredients to which I am deathly allergic. I immediately called and cancelled all future shipments. No future deliveries arrived, but th... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I ordered one bottle of capsules a few weeks ago and I also received a free trial bottle. I didn't notice any difference so not a lot of point continuing. Today I find another payment has gone o... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Thus us not a new product, as implied in the commercial. I tried it several years ago and it did nothing. The ingredients sound good, but there is so little of each one that one would have to take ex... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Helse og medisin

Opplysningene stammer fra ulike eksterne kilder

Since 2003, the Healthy Back Institute has helped millions of people from around the world to get lasting relief from lower back pain, neck pain and sciati


Kontaktopplysninger

1,4

Dårlig

TrustScore 1.5 av 5

390 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 80 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av én uke

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

1,4

Alle anmeldelser

(390)

16 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Deceptive Billing Practices – Avoid at All Costs

I ordered a single trial product and was immediately hit with unauthorized charges totaling BGN 361.96 for products I never ordered, received, or agreed to. There was no clear consent to a subscription, and yet my card was charged multiple times.

When I contacted customer service, they insisted I return products I never even received—completely absurd. Their return policy is used as an excuse to avoid refunding fraudulent charges. Communication was dismissive and unhelpful.

After researching, I found dozens of similar complaints from others who experienced unauthorized billing, hidden subscriptions, and difficulty getting refunds.

This company’s behavior appears to violate consumer protection laws and should be investigated.

I do NOT recommend doing business with them. Save yourself the stress and money—go elsewhere.

This review will stand until I get my money back from their unjust practices.

1. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Healthy Back Institute

Svar fra Healthy Back Institute

Hello Jasmin,

Unfortunately, the information provided through here does not provide enough to confirm an account. But given the currency and your name, I believe I may have found it. When purchasing a Free Trial offer, it does come with a subscription, that's part of the terms and conditions at the time of purchase and a box that must be checked agreeing to them before being able to purchase.

That said, if I am in the right account, again, not sure, it looks like everything has been cancelled at this point. You can return anything unopened for a refund. The address for returns is:

PBD
ATTN: Healthy Back Institute Returns
7055 South Decatur Blvd
Suite #180
Las Vegas, NV 89118

Again, if in the right account, it looks like one was delivered in July and the other two are hung up in Customs. I can't discuss further without confirming the account to be the correct one, so please feel free to contact us at:

Monday – Saturday
8AM CST – 6PM CST
INT: 240-780-5977

Warm Regards,

Customer Loyalty Team
http://www.losethebackpain.com/customer-support

Vurdert til 1 av 5 stjerner

7/23 review update 7/21 I never ordered from this company but they scammed me

7/23 update. Of course you found the charge because you charged me. I did not order from you. If I did you have terrible customer service because until I posted on TrustPilot I never saw an order confirmation and/or receipt, and then suddenly after posting on TrustPilot I get an email that my order has shipped. I had no way to reach you since I had no information about the charge BECAUSE I NEVER PLACED AN ORDER! I find your reply ridiculous that you are still shipping, and it is at MY cost to return something I NEVER ordered!! The only positive is that you cancelled the subscription I never signed up for!! 7/21 post I never ordered from this company, do not even know who they are, have no order confirmation, no receipt yet a charge for $100.51 showed up on my credit card, the same credit card I just entered for an order from Rosabella Morenga, both yesterday. I never completed my order for Rosabella Morenga because they kept hitting me with more and more pushes to buy more bottles which I kept saying no to, and finally got fed up and exited without completing the order. However I did not delete my card# unfortunately. So a little later I get charged for buy 2 get 2 free. I was only going to buy 1 get 1 free. So charged way more than originally would have been. Then suddenly the charge for The Healthy Back Institute shows up, which, as I said I do not even know who they are! I believe someone at Rosabella stole my card info. I called my credit card company today, and they cancelled my card and are investigating, but I sure do not trust either of these businesses. People should be jailed for taking advantage, stealing from innocent people, especially the elderly. Absolutely no morals!!

18. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Healthy Back Institute

Svar fra Healthy Back Institute

Hi Christine! I was able to locate the charge for $100.51. If you did not intend to place this order with us, thankfully we do offer a 90 Money Back Guarantee so that the order can refunded. I've sent an email to the email address on file with all the steps for how to return the order for a refund, but I'll also put the information here just in case:

Please send the items to Return address:

PBD
ATTN: Healthy Back Institute Returns
7055 South Decatur Blvd
Suite #180
Las Vegas, NV 89118

Please include a piece of paper in the package with your name, and email address

It is important that you purchase a new shipping label using any carrier (FedEx, UPS, USPS, etc.), or else the item may be lost and we will be unable to initiate your refund

Once we received the package and restock it we will initiate a refund back to the original payment method which may take 3-5 Business days to process back into your account

Vurdert til 1 av 5 stjerner

A charge for $58.83 was placed on my…

A charge for $58.83 was placed on my credit card. I have no idea who these people are.

16. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Healthy Back Institute

Svar fra Healthy Back Institute

Hello Colleen,

It looks like you may have purchased a free trial offer of Heal-n-Soothe, and the charge you are now seeing is the subscription that is a result of that purchase per the Terms and Conditions. I do see an active subscription on the account I believe is yours, but can't be certain without confirming additional information. We will be happy to assist you, here is our contact information:

Warm Regards,

Customer Loyalty Team
http://www.losethebackpain.com/customer-support

Hours of Operation:
Monday – Saturday
8AM CST – 6PM CST
Phone US: 800.216.4908
INT: 240-780-5977

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Sneaky Business!

Hello. I have written politely several times to this business, yet they completely ignore my requests for a refund. What I thought was a free trial actually wasn't, and they have taken over $200 on 4 separate occasions from my bank account before I realised. Beware!! If you are reading this Heathy Back Institute, if you refund me I will remove this post.

10. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Healthy Back Institute

Svar fra Healthy Back Institute

Hi Claire! I took a look at your account and it appears we did get your message and these charges were already courtesy refunded on 7/8/2025. I've also just emailed return instructions for the products to the email address on file.

For those ordering the Free Trial for Heal-n-Soothe or Super Joint Support, when you're checking out on the website, you are asked to agree to a trial of a monthly subscription that starts 30 days later. Thankfully, we were able to cancel your subscription so you will no longer be billed or sent any products.

Vurdert til 3 av 5 stjerner

$132 taken from my account

Hi there.

The pills worked for me and was looking forward to the next bottle. Unfortunately I was charged $132 this morning and I don’t understand why. I’ve logged into my account to cancel my subscription however I’m still upset at the missing $132 from my account.

2. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Healthy Back Institute

Svar fra Healthy Back Institute

Hi Taylor! I looked at your account and I do see a deduction from 6/30/2025 of $79.90 USD (which comes out to $132 NZD). This is the charge that was taken so we could send your next bottle of HNS from your subscription. Since it sounds like you were not expecting this deduction, I've gone ahead and courtesy refunded the charge, and I do see where you've canceled the subscription online so there will not be any future changes or shipments. I hope this resovles your issue, have a great day!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Scam alert

Scam alert. They will keep charging your credit card. I have tried unsuccessfully to contact them. I never signed up for a subscription with this company. Seems to be their MO to keep billing customers for products they never ordered.

30. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Healthy Back Institute

Svar fra Healthy Back Institute

Hi Nancy! We'd be happy to help you with that issue, feel free to contact us so we can get this resolved and clear up any issues: Hours of Operation: Monday – Saturday 8AM CST – 6PM CST Phone US: 800.216.4908 INT: 240.780.5977 We look forward to hearing from you!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I have been using Heal 'n' Soothe with great success.

I have been using Heal 'n' Soothe with great success. If you take it as directed it really helps with pain and inflammation. Whenever I get to have excess on hand in the past, I just go to my account and put a pause on the product for 6 months and the delivery and charges stop. I think that the people who have not been satisfied have perhaps gotten on a false site made an error in taking it or are not cancelling or postponing it properly. I have found them to be a legitimate company with a great product. Thank you Dr. Paris and team.

1. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Healthy Back Institute

Svar fra Healthy Back Institute

We really appreciate that Rosemary! We're really happy to hear that Heal-n-Soothe was able to help with your inflammatory pain! And we're glad the MyAccount was so easy to access and use, thank you for your kind words!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I have had nothing but good experiences…

I have had nothing but good experiences with this company! I am having a difficult time believing all these negative comments here to be true! HBI ALWAYS show an order confirmation and email urging prompt contact back (with their Customer Service phone number) if I wish to cancel or change my order.

Yes the '30 day free trial' doesn't last 30 days if you have severe joint pain and need to take more per day but the free trial does give enough to see if you have an allergy and to see if it can make a difference for you.

It's VERY EASY TO CANCEL THE AUTO SHIP! I have contacted them by phone SEVERAL TIMES and NEVER had problems reaching an English speaking helpful human during business hours!

I have OA and RA and have done extensive research for homeopathic ways of addressing inflammation and arthritis and the ingredients in their products are cutting edge, backed by clinical trials and science and agreed upon by leaders in the medical field-and are priced reasonably! (would be MUCH MORE OF A MORE EXPENSIVE HASSLE to try to obtain all this ourselves and WAY LESS HARMFUL than the medications my rheumatologist and pain management doctors prescribed!) And the purchase includes some medical coaching with insights and guidance as well!

I noticed a difference in pain level after 3 days of taking 3 capsules 3x per day. I like they are not so potent to cause adverse side effects! Easier to take more when needed.

They offer discounts and specials alot so I was able to afford continuing and my pain continues to decrease!

Today I ordered a free trial of Collagen (only paid $3.95 shipping!) BOGO Super Joint Support, and a set of 2 Heal and Soothe ($20 discount!) - all with the assurance of money back guarantee! For whatever reason the system changed the shipping total to 9.95 in my account order page so I called Customer support and Tiana fixed the discrepancy before my card was ever charged! Her tone was very soothing and she was very kind!

I will change my review here if my experience with this company changes but I have no reason to believe it will because they have been truly trustworthy in the 2 months I have been with them!

21. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Healthy Back Institute

Svar fra Healthy Back Institute

Thank you, Moi. The collagen (My Daily Collagen - MDC) is fantastic, but take it separate from the Heal-n-Soothe (HNS). Treat it like any protein in your diet, at least 30 minutes before, or an hour after consuming your HNS dosage. I hope this helps, and we certainly appreciate your feedback. As always, give us a call if you have further questions. No doubt Tiana is fantastic, but any of our representatives will be happy to assist.

Warm Regards,

Customer Loyalty Team
http://www.losethebackpain.com/customer-support

Hours of Operation:
Monday – Saturday
8AM CST – 6PM CST
Phone US: 800.216.4908
INT: 240-780-5977

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Unresponsive to my calls and emails…

They have been unresponsive to my calls and email. I just sent a second request to have my account canceled as well as any future shipments since I didn't get any relief from using their products. Their reset password option isn't working either. So I can't access such account! This is frustrating when they get to ac ess our financial accounts and we can't ever get someone to help us! I requested a return label if they need the leftover caps back, and that hasn't been done either! PLEASE REACH OUT ASAP! Order#4487778

23. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Healthy Back Institute

Svar fra Healthy Back Institute

Hi Gabriela! We received your email on 4/23 requesting to have your account canceled, and an agent was able to successfully close your account so you will no longer be billed or sent any products, including Heal-n-Soothe. There is no need to send back the remaining capsules from your free sample bottle. Have a great day!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

False Advertising

False Advertising - After you put in your information, you get a pop-up saying that it is not a 30-day supply, just 10. I tried to back out after reading that, closed out without submitting, and then they charged me anyway. Similar ingredients are available cheaper on Amazon.

9. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Healthy Back Institute

Svar fra Healthy Back Institute

Hi Cynthia, I was able to locate your order, and it seems we received a message from you on 4/23/2025 asking to cancel the order for the Free Trial Offer Heal-n-Soothe. The order had already been shipped out and delivered by that point, so our representative simply courtesy refunded the order and canceled any subscriptions associated with the order, so hopefully that resolves your issue. The Free Trial bottle of Heal-n-Soothe contains 60 capsules, and many customers notice results with only the trial bottle, and can make a decision from there whether or not they would like the continue with the subscription based on those results.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

still waiting for first delivery …

still waiting for first delivery stealing more money out of account with nothing delivered and no mreply to question when asked about no delivery

21. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Healthy Back Institute

Svar fra Healthy Back Institute

Hi Maxwell! I was able to locate your original order, and the current tracking status is "Package requires pickup from post office" so it's best to go there. I've also gone ahead and canceled your subscription to Heal-n-Soothe so there will not be any new charges or shipments, and I've courtesy refunded the charge from earlier today. Feel free to reach out with any additional questions!

Phone US: 800.216.4908 INT: 240.780.5977

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I do not recall apening £61.83- on 13…

I do not recall apening £61.83- on 13 april which s on mybank statement this morning. Please explain.

18. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Healthy Back Institute

Svar fra Healthy Back Institute

Hi Margaret! Unfortunately i'm unable to locate the account/order based on the information you provided here. We would love to help investigate and resolve this for you, feel free to reach out to us

Phone US: 800.216.4908 INT: 240.780.5977

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Their way of dealing: charge clients first, ask questions later

They were quick to charge me an unwanted subscription order of 75,24€ I never placed (bank fees included), even though I had never even received the initial “free” trial order that cost me almost 20€. Fortunately, they refunded the money, but I still hate the way they try to bulldoze their way into pushing their products. Since I never got the first bottle of Heal n Soothe, I can’t even say if it’s any good. Stay away from this company.

17. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Healthy Back Institute

Svar fra Healthy Back Institute

Hi there! I'm sorry to hear you had that experience. When ordering a Free Trial Offer of Heal-n-Soothe on our website, it's explained that a customer must contact us a cancel within 30 days if they do not wish to continue with a subscription. I'm glad your charge was able to be resolved for you, though I was unable to locate the account/order based on the information you provided here. We would be happy to reship the Free Trial bottle that you never received free of charge, please reach out to us if you are interested Phone US: 800.216.4908 INT: 240.780.5977

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Initial Free trial

It is important to note the following. This was my initial purchase. Heal and Soothe 60 vegetarian capsules, which I reluctantly paid for.
I did not reorder or signup to my knowledge, any further product., yet, I see a charge on my credit card.
I would greatly appreciate you removing my name and all information from your data base. And most importantly refunding the latest charge on my credit card . Thank you

13. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Healthy Back Institute

Svar fra Healthy Back Institute

Hi Denis! I was able to locate your account and canceled your subscription to Heal-n-Soothe. This means that you will no longer be billed or shipped any products, I've also gone ahead and courtesy refunded the $54.90 charge from yesterday. You will receive a confirmation email regarding all of this.

Have a great day!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I received initial tablets..did not…

I received initial tablets..did not work.They then tried on 3 occasions to take £63.70 from my acc9unt.Barclays have had to stop 2 cards as a result!!!!

31. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Healthy Back Institute

Svar fra Healthy Back Institute

Hi Pam! I'm sorry to hear that Heal-n-Soothe didn't work for you. It seems there may have been a misunderstanding and you may not have been aware that you had a Heal-n-Soothe subscription with us from the Free Trial. Either way no worries! I've canceled the subscription so we will no longer attempt to charge your card, and you will receive a confirmation email stating all of this. Feel free to reach out with any other questions or concerns!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I m very upset with this company

I m very upset with this company

I only subscribed for the initial one of payment for the trial period and never received the product and furthermore they continued to bill me when I specifically stated only the free 1 off trail and didn't sign up for continued subscription

They must be thieves in disguise

30. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Healthy Back Institute

Svar fra Healthy Back Institute

Hello David. I'm sorry you are not happy with the discounted price you were provide through our subscription option that was a result of purchase the Freel Tial bottle back in February. This is part of the Terms and Conditions you would have agreed to so that you could place that order. That said, it looks like this has since been handled through other channels and has resulted in a courtesy refund and the cancellation of that subscription earlier today, 3/31/2025. I hope this helps.

Vurdert til 3 av 5 stjerner

I have not ordered heal and soothe

I have not ordered heal and soothe , but I am judging them on the great video and the poor customer management evidenced on Amazon and here on trust pilot. As a legal advisor , I say to the company stop the auto-subscriptions , it is fundamentally underhanded and leads to customer distrust. Just because you put it in small print does not make it better. Let customers choose if they want subscriptions. If you trust your product you don’t need to rope customers in. This culture of trial and forced subscriptions probably needs legislating against on both sides of the Atlantic. Banks could also change rules to support customers better by creating a default refund policy on underhand subscriptions.

26. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Biggest scam in the world

Biggest scam in the world. DO NOT order ANYTHING from these people. I ordered an online cookbook for $9.95. I never received it and all of a sudden I got 2 bottles of something and $106+ charged to my credit card. I DO NOT have a back problem. I called them and returned what they sent me. I was only refunded less than half of what they charged to my account. The return receipt where it was delivered says “left beside garage.” Sounds like some creep mailing stuff out of his garage and scamming people! Just read all the reviews about these creeps.

28. desember 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Healthy Back Institute

Svar fra Healthy Back Institute

Hi there! I'd be happy to help resolve that for you, unfortunately I'm unable to find any orders or accounts based on the information you've given here. Feel free to reach out to us so we can get this resolved: http://***/customer-support Hours of Operation: Monday – Saturday 8AM CST – 6PM CST Phone US: 800.216.4908 INT: 240- 780-**** We look forward to hearing from you!


EDIT: Thank you for providing additional information! I took a look at your account and unfortunately I wasn't able to locate an order for our Free Cookbook, though that offer is still always available for just the shipping cost. I did see where you were sent a Free Trial bottle of Heal-n-Soothe, along with two additional bottles for a total of $106.87 and this appears to be an order that was placed on our website on 12/28/2024. I'm sorry to hear that you did not intend to place this order, although thankfully I do see where one of our representatives provided instructions to return the order for a refund. According to our return logs, we received the Free Heal-n-Soothe bottle returned to us, along with 1 of the 2 additional bottles from the order. The other bottle was never returned, so it was not refunded and this is why you weren't fully refunded for the order, however it is still eligible to be returned and refunded within the next 30 days.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

DO NOT BUY OR ENGAGE WITH THIS COMPANY

UPDATE 12 March 2025. I had a very quick response from this Company via email to advise me that they would cancel my subscription (I will repeat here...I never ticked a box to agree to a subscription.....)and also they would repay the money they took. Very odd that I got such an immediate response. I think they have a person who does nothing but responds to low scores on sites like TrustPilot. I received 2 payments from them today, slightly lower than The original price but of course the value of The dollar against The pound will have changed since The original payment in January. I was not surprised that The company did not repay The 8 bank charges I had to pay for 2 outgoing payments to be changed to dollars and 2 incoming payments to be changed into GBP. I was going to add another star for their quick response but on reading their reply (see it below) again today, they lost that extra star as it was a very snide response and no one signed it...such bad manners!

Original complaint. The only reason I ordered from this company was because the advertisement clearly stated that it was NOT a company that created an automatic subscription when I bought a product. I went ahead and ordered a free sample of Heal and Soothe and ordered an extra 3 bottles of Heal and Soothe. I also ordered the free bottle of Joint Support. While this order cost a lot of money for a person of 73 existing on the state pension, I thought it was worth it if the product reduced my back pain.

Sadly the product didn't work for me, in fact it made me sick, despite following the rules for taking these tablets to the letter. I thought "Ah well, these just didn't work for me and thought no more about it.

A month or two has gone by and to my dismay, on looking at my bank account this morning this company has tried to take payments of £62.11 and £34.90. I do not have a subscription with them, they are just using my card details to steal this money from me. Luckily my bank does not pay out over weekends and I have been able to freeze payments being taken from this card. Now I have all the hassle of contacting the bank and getting these payments stopped so I can free my card up. I so wish I had thought to check with Trustpilot first before engaging with this company. I also wish there was a way of letting everyone know about their illegal practices before they get caught like I did.

9. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Healthy Back Institute

Svar fra Healthy Back Institute

Hi Comfort! I'm sorry to hear that you had an adverse reaction while taking the Heal-n-Soothe. Furthermore, It is clearly stated on the checkout page of the website that by purchasing the free-trial bottle, that you are agreeing to a 30 day trial period in which you must contact us a cancel if you do not wish to continue with a subscription. It's possible you may have confused us with another company because our website does not allow customers to place an order for the Free Trial bottle without agreeing to those terms first. Regardless, I've gone ahead and courtesy refunded the two charges on your account and canceled the subscriptions associated with them so that you will no longer be billed, You will receive a confirmation email verifying this as well. I hope this resolves your issue, have a great day!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Do yourself a favour ignore this…

Do yourself a favour ignore this company as they are rip off merchants. I ordered the Heal ‘n Sooth products, never got them. Company refunded half my money. Total rip off and they are thieves.

3. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Healthy Back Institute

Svar fra Healthy Back Institute

Hi Wanda! I'd be happy to look into that situation to see if there's something I could do, Unfortunately, I'm unable to locate your order info based on the information we have found here. If you would please contact us via one of our support options at the following:

https://losethebackpain.com/contact-us/

This will help us locate your account and assist you further. Our customer support team looks forward to speaking with you!



Edit: Thank you for providing additional information!

I was able to locate your account and based on our records, it seems you were fully refunded for your order that never arrived. You were charged $63.90 USD for this order, and I see you contacted us via email to explain that it never arrived, so one of our representatives refunded you. The first refund occurred on 1/09 for $39.00 USD, The second refund occurred on 2/27 for $24.90. Together these refunds should cover the full $63.90 that you were charged.

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv