Lifestyle Furniture UK Anmeldelser 

1 955
•
TrustScore 4.5 av 5

4,7

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I recently purchased 3 items of Jali Sheesham furniture for my living room. I think its a bit of a gamble ordering online but I am agoraphobic so I am reliant. My experience was a happy one. Delive... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I cannot recomend this company highly enough . They are so helpful , understanding and kind . I have been having a lot of difficulty finding the exact furniture I need to fit particular spaces and the... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

If I could put 10 stars 🌟 I definitely would, everything is perfect from start to finish, lovely wardrobes, packed to perfection 👌, had my husband and son put it up and didn't took them long. Very... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Beautiful Quality Furniture! Purchased the chunky pine wardrobe and chests of drawers, actually got 2 sets of both. Cant fault the quality it’s made from solid pine and looks great. The delivery... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Møbelbutikk
  2. også i
  3. Butikk med stuemøbler
  4. Forhandler av kontormøbler
  5. Soveromsmøbler

Skrevet av virksomheten

At Lifestyle Furniture UK, we offer the best in solid wood furniture including both contemporary and traditional styles in oak, pine and painted wood through to stylish Indian furniture crafted from solid sheesham for the living room, bedroom, dining room, hallway, kitchen and more.

lifestylefurnitureuk.co.uk

Skrevet av virksomheten

Inspired by Living
Our aim is simple; provide all our customers with the best online shopping experience from beginning to end, with a smart, easy to use searchable website, low competitive prices, clear and secure payment methods, and a fast, quality delivery service.

Kontaktopplysninger

4,7

Enestående

TrustScore 4.5 av 5

2k anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ber kundene om å skrive anmeldelser

Denne virksomheten oppfordrer kundene til å skrive anmeldelser, enten positive eller negative

Har svart på 66 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av 24 timer

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

4,7

Alle anmeldelser

(1 955)

72 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Great furniture but bad delivery service

The furniture was really good quality but can only give 3 stars because the boxes they were delivered in were in a disgusting state! There was dirt and bird droppings on one of the boxes and as I’d ordered 3 items the whole room stunk like dogs mess and made me feel sick. I’d ordered and paid the unwrap service which didn’t happen but I was refunded that cost in full. But it was very inconvenient as I have disabilities so it was a real struggle to remove the outer boxes as they were horrible. In fairness inside the box the furniture was wrapped and protected very well. I wasn’t overly impressed with the delivery service but thankfully no damage to any furniture and that’s all beautiful and a good price! Better boxes, more friendly delivery/service there would have been no problems at all. Even though my furniture is fine I don’t think I would order from this site again as the unwrap service was what encouraged me to buy from here when I saw that. So very disappointed but want to restate the furniture was all fine!

19. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Lifestyle Furniture UK

Svar fra Lifestyle Furniture UK

Hi Tanya,

Thank you for taking the time to leave such a detailed review. We’re genuinely sorry to hear about the condition of the outer packaging on delivery and the inconvenience this caused you, particularly given your disabilities. We completely understand how unpleasant that experience must have been, and we apologise for the distress it caused.

We’d like to clarify that, as stated on our website, from 30th November our couriers are unable to carry out any additional services such as the unwrap service due to the significant increase in deliveries leading up to the Christmas period. This service has now resumed but was unavailable during Christmas. We appreciate that this service was a key factor in your decision to order, and we’re glad we were able to refund this cost in full when it could not be completed.

All of our furniture leaves us in pristine condition, and we take great pride in the quality and care taken with our products. Unfortunately, once items are with the courier, the external boxes can sometimes become dirty while in transit. That said, we’re pleased to hear that the furniture itself was well protected, undamaged, and that you’re happy with both the quality and value.

Your feedback regarding the delivery experience has been noted, and we will be raising this with the courier directly. With cleaner packaging and a smoother delivery service, we agree this experience could have been much better.

Thank you again for your honesty, and we truly appreciate you acknowledging the quality of the furniture, which is something we work very hard to maintain.

Vurdert til 2 av 5 stjerner

The length of time dor delivery was…

The length of time dor delivery was abysmal. If i had jnown the drawers wasnt in stick i would never have bought frim these people there was no communication nothing i wont be buying anything form this comqpny again it was me that emailes you ansd twice was ignored

28. november 2025
Logoen til Lifestyle Furniture UK

Svar fra Lifestyle Furniture UK

Hi Gillian,

We’re very sorry to hear you felt disappointed with the delivery timescale. We always aim to keep our customers fully informed, and in this case we sent a total of FOUR update emails regarding your order , we’ve checked our email trail to confirm this.

It’s important to note that the item you were waiting for was a small bedside cabinet, and at the time of purchase it was clearly stated on our website that this product was out of stock. We did advise that new stock was due to arrive, but unfortunately, shipments are subject to factors outside our control such as ports and shipping company schedules, which means arrival dates cannot be guaranteed 100%.

Kind regards,
Lifestyle Furniture UK

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great customer service

Great customer service . The item I had order was slightly delayed and Saara continued to keep me updated both by email and phone calls.
Not only great customer service but when my chest of drawers arrived it was certainly worth the wait.
Fantastic quality and a fraction of the cost compared with other companies. Will definitely come back when more furniture is needed

25. november 2025
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Fantastic communication and a really…

Fantastic communication and a really beautiful piece of furniture for a very good price. This was the first time that I have used Lifestyle Furniture UK and I will
definitely use them again. Highly recommend.

18. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 4 av 5 stjerner

Recommend

We bought our wardrobe a few months ago and we are very happy with it. The delivery was great and the assembly was also smooth. The wood could be a bit thicker and the drawers could slide more smoothly, but overall it’s a nice product.

28. april 2025
Vurdert til 3 av 5 stjerner

The TV cabinet is generally decent

The TV cabinet is generally decent, but one of the drawers does not sit flush, which detracts from the overall look. For the price, I expected better craftsmanship and quality control.

7. oktober 2025
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Beautiful well made furniture

Beautiful well made furniture. I had some problems so cancelled my order but as the problem resolved the person I dealt with was so understanding and quickly reissued my order. The delivery people were amazing placing the furniture exactly where I wanted it. I will definitely use them again.

30. september 2025
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great company to deal with

Tahira was great to deal with. No hard sell, just good advice and great customer service. Furniture was of excellent quality and style. Arrived well packaged and when I needed it. All in all, a great company to deal with from start to finish.

2. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv