Skuffende anbefaling av Handelsbanken
Ble anbefalt Lexly gjennom banken min, og dessverre stolte jeg på dem. Opplevelsen med Lexly var rotete fra start til slutt. Mange misforståelser mellom meg og advokatfullmektigen. De nekter å sende løpende oversikt over timebruk, så man har ingen oversikt før den endelige fakturaen kommer og da tar de seg betalt. De tar til og med betalt for praktiske spørsmål rundt fakturering før man inngår en avtale! Helt horribelt.
Ved tilbakemelding på at jeg er misfornøyd med prosessen får jeg kun hånlige kommentarer tilbake som viser at de virkelig ikke bryr seg og ikke ønsker å komme fram til en løsning som kunden også kan være fornøyd med. Hva er vel en misfornøyd kunde mot de mengdene de sikkert har. Derfor er denne opplevelsen viktig for andre å lese, så andre forhåpentligvis kan ta godt informerte valg når de trenger advokatbistand.








