Ikke kjøp gavekort hos Lakkbar
Anbefaler ingen å kjøpe gavekort hos Lakkbar.
Fikk et gavekort på 649kr som jeg klarte å rote bort i flyttelass. Fant det når det var utgått, kontaktet Storo lakkbar og hovedkontor et par mnd etter utgått dato og de sa de ikke kunne hjelpe. Hovedkontoret svarte:
«Vi skjønner at det er kjedelig når gavekort utløper før man rekker å bruke det. Våre gavekort utløper automatisk etter 12 måneder og det er lite vi får gjort noe med dessverre, men det vi kan tilby deg er 20% rabatt på en valgfri behandling på avd. x H&M (i Karl Johans gt. 14) Dersom du ønsker å benytte deg av tilbudet så er det bare å gi oss beskjed om foretrukket dato og tidspunkt i tillegg til behandling du ønsker deg så hjelper vi deg å sette opp en time til redusert pris.
Vi ønsker deg en fortsatt fin dag! 🌸
Din tilbakemelding er viktig for oss! 💅»
Har selv jobbet i butikk og det beste er å møte kunden med en minnelig løsning. Her får jeg 20% rabatt mens de har ført gavekortet på 649kr som inntekt, uten og ha levert tjenesten.
Ikke kjøp gavekort hos dem.


