Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I’m really happy with my purchase. The colour is beautiful and I can’t wait to customize and install her for my bday! Thanks Kimone❤️❤️

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I placed my order on September 2nd and I still haven’t received my hair and now it’s the 26th even tho It says I have Express shipping. I was told after placing my order it takes a couple days for shi... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Love the way this hair was packaged and the fact that it came with a wig cap and edge brush. It feels nice and light on my head and you can't even see the lace it looks so natural. The customer servic... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great hair, I have to say, I am impressed with the quality hair. I emailed customer service about the window of shipping. Someone got back to me within 24 hours. I got my shipment within 3 days. You h... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Løshårleverandør
  2. Leverandør av skjønnhetsprodukter
  3. Parykkbutikk

Skrevet av virksomheten

New Hair Vendor Black Owned Kimone Klarke LLC 👑 KIMONE’S HAIR DELUXE | The House of Colors 🎨 Redefining Luxury. Celebrating Color. Delivering Excellence. Welcome to the official Trustpilot page for the premier destination for 100% Virgin Human Hair and industry-leading Custom-Colored Lace Units. We don’t just provide hair; we provide a high-end salon experience delivered straight to your door. ✨ Why the Deluxe Tribe Chooses Us: The Ultimate Melt: Our Undetectable HD Lace and Transparent Lace units are designed to blend seamlessly with any skin tone for a flawless, natural hairline. Ready-to-Wear Convenience: Specializing in Glueless Wigs and "Wear-and-Go" styles that require zero adhesive and zero stress. Signature Artistry: As the "House of Colors," we lead the market in Custom-Colored Balayage, vibrant Skunk Stripe designs, and sun-kissed Ombré tones. Premium Longevity: Every unit is crafted from the highest grade Virgin Human Hair, ensuring your investment stays silky, tangle-free, and reusable. 🛡️ Our Commitment to You Customer satisfaction is our heartbeat. We pride ourselves on Fast Express Shipping, responsive customer support, and transparency. Whether you're a wig beginner or a seasoned pro, we are here to ensure you feel like a "Blonde Bombshell" or a "Sleek Queen" every single day. Experience the Deluxe Standard today. 🛍️ Shop Now: 📸 Follow the Slay:


Kontaktopplysninger

4,0

Bra

TrustScore 4 av 5

30 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great experience!

Great experience!! 😃😍😍 This was my second time ordering and I’m very happy. My hair was great quality and order was delivered on time. The CEO was very responsive and made the process so smooth. Thank you thank you 😊

5. november 2020
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Will definitely be buying from here again

Love the way this hair was packaged and the fact that it came with a wig cap and edge brush. It feels nice and light on my head and you can't even see the lace it looks so natural. The customer service is great and its a black owned business which is another plus. Ill definitely be getting more of my wigs from here

5. november 2020
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Fraud!

I purchased the 613 bob unit and it is nothing like the pictures. The lace melted perfectly but the ends of the hair were so stiff and thin. I tried to support a small business but now I instantly regret it.

4. november 2020
Logoen til Kimone's Hair Deluxe

Svar fra Kimone's Hair Deluxe

Hello Dear, Thanks for shopping with us ! We appreciate your order, However we have reviewed your feedback and can assure you that the standards you described does not meet the requirements of Fraudulent activities or a Scam!! Your order was placed on Oct 25 and arrived Oct 31st, as described on our website as thin lace easy to melt , We cannot ensure the overall satisfaction of all customers but will work to improve our product quality. We apologize that you were unsatisfied with your item, However you could have requested a full refund for our 30-day money back guarantee , there is no such request regarding your order on file in regards to "instantly regretting" your purchase also does not include any complaints to our customer service staff who would have been happy to provide a discount on your satisfaction prior to making such outlandish allegations of fraud against our Black - Owned Women Lead Company, We would have been happy to assist you on taking your business elsewhere.Thanks for shopping with us!!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

On time service

Thanks for such great and professional service. The hair and headbands were great!! Free and on time shipping is always GREAT!

3. november 2020
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Kimone's Hair Deluxe

Svar fra Kimone's Hair Deluxe

We appreciate your review thank you for supporting us . Please check your email for our free headband promo .

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great hair/ customer service

Great hair, I have to say, I am impressed with the quality hair. I emailed customer service about the window of shipping. Someone got back to me within 24 hours. I got my shipment within 3 days. You have made my online hair purchasing experience a great one!

3. november 2020
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Kimone's Hair Deluxe

Svar fra Kimone's Hair Deluxe

We appreciate your review thank you for supporting us . Please check your email for our free headband promo .

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Customer

Hair wasn’t shipped on the day it was supposed too

2. november 2020
Logoen til Kimone's Hair Deluxe

Svar fra Kimone's Hair Deluxe

Hello dear it appears your shipment was sent out as we discussed . We apologize for the delayed communications and that you were not satisfied with our free 2-3 days shipment.

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.

Lær mer om andre slags anmeldelser.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv