Fantastisk kvalitet
Fantastisk kvalitet, så trevliga och så fint packat. Alltid lika nöjd. ❤️
Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon
For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon
Kristallpalatset startade 2023 med en smyckes och stenbutik i Göteborg. Vi riktar in oss på högkvalitativa smycken och kristaller, med hög kund fokus! Vår glädje är din glädje!
Sandbäcksgatan, 10, 43133, Mölndal, Sverige
Ber kundene om å skrive anmeldelser
Denne virksomheten oppfordrer kundene til å skrive anmeldelser, enten positive eller negative
Slik bruker virksomheten Trustpilot
Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.
Fantastisk kvalitet, så trevliga och så fint packat. Alltid lika nöjd. ❤️
Trevlig och personlig kontakt. Snabb leverans ❤️ Rekommenderar varmt!
Mycket bra och trevlig service. Hög kvalité på produkterna.
Mkt nöjd med armbandet etc som var väldigt fint! ⭐️⭐️⭐️⭐️
Fantastiska armband!! Hög kvalitet!
Otroligt fin kvalité på alla kristaller, professionellt, serviceinriktat och trevligt bemötande. Rekommenderar alla att handla från kristallpalatset.
Superbra! Snabb leverans och fantastiska kristaller. Min absoluta favorit kristall butik ❤️
Vänlig bemötande och kommunikation. Bra kvalité och raka och tydliga svar på mina frågor.
Jag fick hem mitt paket med flera kristaller, och vid första anblick såg det väldigt fint ut. Jag fick med en rökelsepinne, stickers och en handskriven lapp. Kristallerna låg fint inpackade i tjocka lager av plast. Hade allt varit väl så hade jag varit väldigt nöjd. De kristaller som var hela var väldigt fina.
Men den dyraste kristallen jag köpt för över 2000 kr var skavd på två ställen, trots att den var invirad i tjockt lager av plast. Det var alltså en skada som uppkommit innan den hade skickats. Innan jag beställde den så fick jag en video på kristallen där den inte var skavd alls. Jag blev därför väldigt ledsen och missnöjd och ville reklamera den.
Svaret jag fick var att de tar tillbaka den och att jag får presentkort på hela beloppet. Jag var inte nöjd med det som alternativ eftersom jag var rädd att få fler kristaller som är skavda eller sönder om jag gör ett nytt köp. Men de accepterade inte att ge mig en kontant återbetalning på hela beloppet, trots att jag erbjöd mig att stå för frakt så det inte hade kostat dem något alls.
De hänvisade till att Kristallpalatset inte är ett företag utan privatperson, och därför gäller inte konsumentlagstiftningen. De menade att de var snälla som erbjöd presentkort som alternativ.
När jag var missnöjd med alternativet presentkort så ändrades deras alternativ till prisavdrag på 10%. Alternativet att få hela beloppet som presentkort fanns inte längre kvar. Jag tyckte inte att 10% var skäligt eftersom skadan var större än så, men det fanns inget utrymme att diskutera. Eftersom jag var rädd för att lägga en ny beställning så gick jag med på att få 10% i kontant utbetalning, som de skickade via Swish. Risken var annars stor att jag inte skulle få någon ersättning alls så jag kände inte att jag hade något val.
Jag känner mig lurad på pengar, och jag känner mig också lurad av att de inte är ett företag trots att de har en hemsida med villkor och beskriver sig som en kristallbutik. Det är ju mitt ansvar som köpare att kolla upp, så det får jag ta på mig såklart.
Jag avråder verkligen alla från att handla från Kristallpalatset. De har gjort det tydligt att deras köpare inte har någon trygghet alls, och eventuella ersättningar sker väldigt godtyckligt och utan att de själva tar ansvar för fel som uppstått innan det skickats.
Jag är djupt missnöjd och hoppas att ingen annan försätter sig i den risk som ett köp från Kristallpalatset innebär, men det är ju självklart upp till var och en.
Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.
Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.
Lær mer om andre slags anmeldelser.
Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.
Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.
Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.
Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.