Den bedste oplevelse
Jeg kan helt klart anbefale Kør Ordenligt og min kørelærer Martin Zander🚙.
Martin er super sød, venlig og tålmodig, og man føler sig altid tryg bag rattet. Han er rigtig god til at lære fra sig og forklarer tingene på en rolig og forståelig måde, så man aldrig føler sig dum, hvis man spørger om noget.
Både teori- og køreundervisningen bliver gjort sjov og spændende, fordi Martin altid er i godt humør og klar på en snak. Hans gode humor gør, at man faktisk glæder sig til timerne, både i teorilokalet og ude på vejene😆
Jeg har haft en virkelig god oplevelse gennem hele forløbet, og Martin har gjort det både lærerigt og hyggeligt at tage kørekort.
Alt i alt har jeg været utrolig glad for at tage kørekort hos Kør Ordenligt, og derfor vil jeg altid give mine varmeste anbefalinger til at andre vælger at tage kørekort hos Martin!🚗🌟








