Var på loppemarked i dag
Var på loppemarked i dag. Syns alltid det har vært ålreit på dette loppemarkedet, men i dag var det så som så. Dem priser seg helt ut, blir nesten som å gå i butikk å handle !!!!! Det er vel fortsatt et loppemarked ?, og da burde prisene være deretter. Var litt skuffende

