Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

i think here you can find the best prices,literally .ordered from belgium,the service is ultra fast,condidering the distance ,customs...arrived in 3-4 days.ordered before from another UK store,it took... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 3 av 5 stjerner

My package was returned to sender because it was missing customs paper work. I’ve email JM distro about this multiple times and gotten no response. I will be charging my card back as I have received... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

poor treatment! always have to pay extra shipping fees, after having confirmed payment by credit card! Paid £17.85 GBP + £9.90 GBP Additional, then package was blocked by customs because of unfit... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Throughout the years that I have worked in the vaping industry, JM Distro has been the greatest wholesale supplier by far. They have excellent vaping supplies, e-liquids, and CBD items. The discounts... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Butikk med e-sigaretter
  2. Cash-and-carry-butikk

Skrevet av virksomheten

Welcome to JM Distro, setting the global standard in vaping, CBD, and smoking products. As an international hub, we cater to the diverse needs of retailers worldwide, offering a staggering array of over 15,000 products. We're not just a wholesaler; we're trendsetters in an industry that's rapidly reshaping markets across the globe! Beyond our renowned CBD and vaping range, we pride ourselves on an expansive catalogue that includes nootropics, supplements, cosmetics, and vegan health foods. We're committed to being your one-stop destination for cutting-edge products, ensuring you're always ahead of the curve. Driven by a relentless pursuit of innovation and unwavering commitment to excellence, we're constantly evolving. Our dedicated team meticulously handpicks each product, ensuring you have access to the latest trends and the most sought-after items available. Count on our team of experienced and passionate customer service representatives who are always at the ready to offer expert guidance and unwavering support. Partner with JM Distro, the undisputed global leader in vaping, CBD, and smoking accessories. Embrace the future of wholesale and elevate your business to unprecedented heights.


Kontaktopplysninger

3,3

Middels

TrustScore 3.5 av 5

172 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har svart på 42 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av to uker

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

realy good experience

17. april 2025
Logoen til JM Distro

Svar fra JM Distro

Hi,

Thank you so much for your review. We truly appreciate your positive feedback and are glad to hear you had a great experience!

Best regards,
JM Distro Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I didn't receive my order

I didn't receive my order
I contact the sender AFTER LONG WAITING
I got no answer yet
Only emails that asking to make a review
👋

15. april 2025
Logoen til JM Distro

Svar fra JM Distro

Hi,

We're really sorry to hear that you haven’t received your order and that you’ve had trouble reaching us. This isn’t the experience we want for our customers. Please reach out to us directly at support@jm-distro.com, and we’ll prioritize resolving this for you as soon as possible.

Thank you for your patience, and again, we sincerely apologize for the inconvenience.

Best regards,
JM Distro Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Always good prices and very quick…

Always good prices and very quick delivery

9. april 2025
Logoen til JM Distro

Svar fra JM Distro

Hi David,

Thank you so much for your kind words! We're really glad to hear you’re happy with our prices and fast delivery. We truly appreciate your support.

Best regards,
JM Distro Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I'm shocked

I made a 250 euro order one week ago, on 16 April, and I didn't heard anything anymore. No tracking number, no reply to my several mails, WhatsApp phone number disconnected, same phone number called by landline disconnected. Are they for real??? Is it a scam???
I'm shocked!!!
I sent a final email today saying that, unless I get news, I will instruct my bank to revert the credit card payment.

I'm truly shocked, I don't know if this business is in shambles or if it is a scam

Ps. The phone number taken from jmdistro site is +4475088896901
This number is clearly fake/disconnected/discontinued

28may: the company has since apologised and send the refund. Ref INT5141

23. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til JM Distro

Svar fra JM Distro

Hi,

We are truly sorry for the frustration and distress you’ve experienced, and we completely understand your concern. This is not the level of service we aim to provide, and we sincerely apologize for the lack of communication and the delay with your order.

We take your feedback seriously, and we’re currently looking into what went wrong in your case. Please rest assured that this is not a scam—we are a genuine business, and we deeply regret the poor experience you’ve had.

To help resolve this as quickly as possible, could you please email us at support@jm-distro.com with your order number and contact details? We will prioritize your case and get back to you urgently.

Again, we are very sorry for the inconvenience caused, and we appreciate your patience as we work to make this right.

Kind regards,
JM Distro Team

Vurdert til 3 av 5 stjerner

My package was returned to sender…

My package was returned to sender because it was missing customs paper work. I’ve email JM distro about this multiple times and gotten no response. I will be charging my card back as I have received no product or correspondence from JM distro. Do not recommend using them.

Edit to add: JM distro has finally reached out and is working to fix the issue which I appreciate so much I have changed my rating. I will update again when all of this is resolved.

3. april 2025
Logoen til JM Distro

Svar fra JM Distro

Hi Kelsey,

We're very sorry to hear about the trouble with your order and the frustration this has caused. We sincerely apologize for the customs paperwork issue and the lack of timely communication.

We have since been in touch with you via email and are actively working to resolve this matter. Please rest assured that we are doing everything we can to ensure a satisfactory outcome, and we truly appreciate your patience during this process.

Your experience matters to us, and we're committed to making things right.

Best regards,
JM Distro Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I placed an order

I placed an order. 7 days ago. but I don't get any communication. Phone and email don't work.

13. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til JM Distro

Svar fra JM Distro

Hi,

We're very sorry to hear that you haven't received any communication regarding your order, and we completely understand your frustration. This is not the experience we aim to provide, and we sincerely apologize for the inconvenience.

Please reach out to us at support@jm-distro.com, and include your order number so we can look into this immediately and get things sorted for you. We’re committed to making this right and ensuring you receive the service you expected.

Thank you for your patience, and again, we truly apologize for the trouble caused.

Best regards,
JM Distro Team

UPDATE-
Hi,

just to further my original reply, please can you contact us so i can get this issue resolved for you.

Thanks,
JM Distro Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

haven't received my parcel

I bought some items, but the package was taken and the company hasn’t responded to my emails or issued a refund. I’m left without my money and without my stuff. Don’t waste your money!

4. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til JM Distro

Svar fra JM Distro

Hi there. I have checked the tracking and the parcel was indeed held at customs due to prohibited items on Sunday 06.04.25. I have checked your order and the destination country and as of November 2024, Lithuania introduced a sweet vape ban and this is the reason why this parcel has been held.

We act in good faith according to the instructions provided by customers and we do state in our terms and conditions - JM Distro cannot be responsible for goods that are rejected or confiscated by local customs.

I sincerely apologise that your parcel has been held - if this is returned back to us we will issue a refund for the goods.

If you wish to speak with our customer service team in more details, you can reach us on 01162731706

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Cant even checkout

Cant even checkout, support isn't responding...

7. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til JM Distro

Svar fra JM Distro

Hi Emestas, Unfortunately your attempt to contact us yesterday was at 6.06pm GMT and the office was closed. If you would like to get in touch with us today we are available to assist you. Can you advise if you are experiencing difficulties with the website itself or the payment gateway not accepting a type of card?

Vurdert til 5 av 5 stjerner

These guys are amazing

These guys are amazing! My new go to vendor and although they do have a minimum if you can meet that do it. I had a few questions, great customer service, fast shipping, no problems with customs. I’m in the States. I’ve ordered nicotine pouches from several vendors in Europe but these guys are the best!

27. februar 2025
Logoen til JM Distro

Svar fra JM Distro

Hi Mark, That's lovely to hear! I will let the customer service team know and thank them on your behalf. We look forward to your next order!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Amazing as always

Amazing as always. Any problems they sort straight away . Can not fault them.

5. mars 2025
Logoen til JM Distro

Svar fra JM Distro

Hi Janet, thank you so much for the feedback - customer service is our top priority and we are always eager to rectify any issues experienced even if they are outside of our control. We look forward to your next order with us!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

There useless don’t order

There useless don’t order

17. februar 2025
Logoen til JM Distro

Svar fra JM Distro

Hi Amber and Conor, I have had a look into your order and I can see that the Irish Customs rejected the parcel and returned this back to us. The customer service team reached out to you to inform you of this and a refund was processed the same day the parcel was delivered back to us. We would love an opportunity to have a chat with you to discuss further? 0116 2731706 Thanks

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Always easy to use site

Always easy to use site. Always had product never had any issues in all time using this company. Will definitely use again.

24. februar 2025
Logoen til JM Distro

Svar fra JM Distro

Hi Zeusmum - thank you so much for the lovely words! They really mean a lot and we look forward to serving you again

Vurdert til 1 av 5 stjerner

My package wasn’t sent for 2 months

My package wasn’t sent for 2 months, I called and asked for a refund, I wasn’t given a refund, the package was sent the next day, package got taken at the border.

15. januar 2025
Logoen til JM Distro

Svar fra JM Distro

Good Morning, I have checked with DHL and they have advised that the parcel is still held at Customs and they require the recipient to provide ID and documentation in order for the parcel to be released. If you would like to contact me, I can supply you with the details for DHL to get this resolved? Thanks

Vurdert til 1 av 5 stjerner

REFUND OR PRODUCTS??

My package was stopped at customs for dangerous materials which is ridiculous and now I’m without my money and my products.

16. januar 2025
Logoen til JM Distro

Svar fra JM Distro

Good Morning, Please accept my sincere apologies for this - I have contacted the Royal Mail whom we shipped with to provide information on why the US customs has detained this. Please get in touch with me via email - sales@jm-wholesale.co.uk or by phone on +4401162731706

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Package got "discarded" before even…

Package got "discarded" before even entering US and support has not yet responded to my email concerning the matter.

28. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til JM Distro

Svar fra JM Distro

Good Morning Maru, I have sent you an email this morning and I look forward to hearing from you.

EDIT - Manu, unfortunately the email address we have for you on the order you placed has failed - can you get in touch with us by emailing - sales@jm-wholesale.co.uk or by calling us on 0116 2731706

Thank you

EDIT- We still haven't heard back from you. Please contact us we so we can resolve this issue.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

So grateful to thème from Canada

So grateful to them. Only this company agreed to shipping to Canada. Email response was perfect and timely and so kind to help me. Shipping costs reasonable and delivered promptly.
No fuss non muss.

Ps. Can’t wait to go back to that wonderful Country

21. januar 2025
Logoen til JM Distro

Svar fra JM Distro

Good Morning Marc, Thank you so much for your lovely comments! We are truly thrilled you are happy with your purchase from us and we look forward to serving you again.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

products ordered, a month with no response, you lost my item, you asked if I would like it sent out I said yes and then you sent out everything else in my order except for the item.

I ordered several products well over a month ago and they still have not shown up. I emailed you and it took over 5 days to respond. They said they didn't know what happened and they lost the order and they can see the package never went out. when the rep reached out to me she asked whether I wanted a full refund or for the shipment to be shipped out. I replied if you have it please ship out what I ordered. I then got a reply the very next day that half of my order was shipped and the other half was nowhere to be found and that I was being charged the full delivery amount for the gigantic display lighter case with 160 lighters. The rep said she could offer me a 15% off coupon for my next order. after another day and no coupon even though it was offered I let her know just go ahead and keep the coupon there would be no use for it for I'm never ordering from you guys again.

15. januar 2025
Logoen til JM Distro

Svar fra JM Distro

Hi Joe,

Thank you for your honest feedback, and please accept our sincerest apologies for the frustration and inconvenience you've experienced with your order.

We completely understand how disappointing this situation has been—your order was mishandled, communication was delayed, and the resolution you were offered fell short of the service we aim to provide. For that, we are truly sorry.

Please know that this is not the standard we hold ourselves to, and we take your experience very seriously. I have personally emailed you today in hopes of finding a resolution that properly addresses your concerns and helps restore your confidence in us.

We appreciate your past business and, even more so, the opportunity to make things right. Thank you for bringing this to our attention.

Thanks,
JM Distro Team

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Initial purchase out of stock

Initial purchase out of stock, website was not updated correctly with stock levels, this delayed my order as I had to have a different item shipped.

The new items arrived with a couple faulty units!

8. januar 2025
Logoen til JM Distro

Svar fra JM Distro

Hi Paul,

Thank you for taking the time to leave your feedback.

We're truly sorry for the inconvenience caused by the stock issue and the delay in your order being fulfilled. We understand how frustrating it is when stock levels aren’t accurately reflected on the website, and we’re actively working to prevent this from happening in the future.

We’re also very sorry to hear that a couple of the replacement items arrived faulty — that’s certainly not the level of quality or service we aim to provide.

I’ve contacted you directly today to help get this issue rectified as quickly as possible. We really appreciate your patience and the chance to put things right, and we hope to restore your confidence in us.

Thanks,
JM Distro Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Reliable and Trustworthy.

Reliable and Trustworthy.
The shipment was processed very quickly, shipping times were not bad at all -- 7 days to my door.
Packaging was good and the product was extremely fresh with an expiration 32 months away!
If needed, I will have no problems ordering from JM Distro in the future.

2. januar 2025
Logoen til JM Distro

Svar fra JM Distro

Good Morning Michelle, Thank you for such a wonderful comment. We strive to ensure everything we do is of the highest service. We look forward to seeing you again

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.

Lær mer om andre slags anmeldelser.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv