Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Informasjon om virksomheten


Kontaktopplysninger

3,7

Middels

TrustScore 3.5 av 5

12 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Levede ikke op til forventning

Jeg skulle holde rund fødselsdag og havde bestil til 40 (og skulle også betale fuld børnepris for barnbarn på 10 måneder der ikke benyttede sig af det). Vi fik tarteletter og værten sagde der var 2 pr voksen og 1 pr barn, hvilket jeg forventede store, fyldte tarteletter, men de var så små, ikke fyldt til kant og meget lidt kød, 0-3 stk pr tartelet.
Ud over det havde jeg betalt for øl og vand fra 12 til 17:30 ad libitum, men allerede 17:15 havde de ryddet så der ikke var mere. Ud over det ryddede de borderene med det samme første gæster gik hjem, på trods af vi sad mange tilbage.

19. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Konfirmation på Jerlev Kro

Vi holdte d. 18 maj 2025 konfirmation på Jerlev Kro. Steffen er den perfekte kok og vært for sådan et arrangement. Vi var 59 gæster som alle nød den gode mad og drikke og lokaler. I skal se det indvendig :)
Ude bagved var der græsplæne, legeplads og sidde arrangement til børn og voksne så folk kunne strække ben. Fantastisk dag!

18. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Det var umuligt at få fat i nogen på…

Det var umuligt at få fat i nogen på kroen, uanset hvilket tidspunkt man ringede på, (over flere dage) da jeg havde nogle spørgsmål i forbindelse med overnatning til 4 personer som var bestilt til 13-14. April, imidlertid måtte vi desværre aflyse opholdet, og heller ikke her kunne vi få fat i noget personale (igen over flere dage) det er simpelthen For ringe, har talt med Hotels.com som samarbejder med kroen, om oplevelsen.

2. april 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Perfekt barnedåb

Perfekt barnedåb!
Vi fejrede vores søns barnedåb på kroen d. 27/02-22, hvilket var en virkeligt god oplevelse! Maden var god, lokalet flot med runde borde og personalet yderst hjælpsomme. Derudover var prisen fair. Vi fik lov at slå katten af tønden udendørs og personalet stod for alt borddækning og pynt. Stedet kan klart anbefales til afholdelse af selskaber.

Tak for en dejlig dag.

4. mars 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Vi holdte vores lille bryllups…

Vi holdte vores lille bryllups arrangement på Jerlev kro d. 29/10-21
Og vi samt vores gæster var MEGET tilfredse. Det var kun ejeren af kroen som stod helt selv med madlavningen og serveringen og der manglede slet ingenting på noget tidspunkt. Så han gjorde et meget flot stykke arbejde alene. Maden smagte fantastisk med mørt, lækkert kød, lækre råvare og en virkelig lækker sovs! Selve kroen var fin og ren og virkelig hyggelig.
Vores gæster roste stedet og maden til skyerne.
Prisen var også meget fin og rimelig.

Så der var ikke en finger at sætte.

Vi vil ihvertfald gerne sige tak for en fantastisk dag og god service.

Mvh Tine og Sandie

30. oktober 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Super aften på Jerlev kro med vores…

Super aften på Jerlev kro med vores gæster. Vi havde bestilt en menu og der var også muligt at ændre lidt på den uden problemer. Maden var helt i top, alle gæster var yderst tilfredse og tjeneren var hele tiden opmærksom på vi ikke manglede noget. Stor ros herfra.

8. august 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 4 av 5 stjerner

Købte en deal med 3 retters menu

Købte en deal med 3 retters menu, overnatning og morgenmadsbakke.
Venlig velkomst.
Værelser på 1. Salen. Simpelt indrettet med dobbeltseng. Desværre meget trafik fra vejen og deraf en del støj fra det åbne vindue, hvilket var nødvendigt for at det ikke blev for tæt - værelser trækker ned.
Dejlig 3 retters menu. Veltillavet og velsmagende. Yderst rimelige priser på drikkevarer.
Vi var på deal orienteret om at der ikke var betjening i dagtimerne og morgenmad var morgenmadsbakke. Dette var ændret til en morgenmad sat frem i lille krostue, hvor vi sad alene og fik en simpel morgenmad, hvor der var de nødvendige ting. Det var vi fuldt ud tilfredse med og nød roen omkring os.
Alt i alt anbefaler vi Jerlev Kro og kommer gerne igen

17. mai 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 3 av 5 stjerner

Opholdet på Jerlev Kro var en lidt blandet oplevelse

Vi købte en deal i februar, med 1 overnatning, 3 retters menu og morgenmad. Desværre nåede vi ikke at benytte dealen før Corona, men fik af kroejer lov til at benytte den senere. God service. Midt juni benyttede vi os af dealen og var blevet informeret om, at den 3 retters menu, som var nævnt i dealen, var ændret. Dette var vi selvfølgelig helt indforstået med. Ved ankomsten blev vi modtaget af kroejer, og fik udleveret nøgle til et værelse på 1. sal. Adgangen til 1. salen sker via en meget stejl trappe med smalle trin. På 1. salen forefindes et lille køkken, med kaffemaskine og køleskab. Værelset var ok, dog uden anden interiør end dobbeltsengene og 2 sengeborde. Desværre vendte det ud mod en MEGET trafikeret vej, og grundet varmen, var det nødvendigt at have vinduet åbent. Det var som at bo på en motorvej - og søvn fik vi ikke meget af den nat. Aftensmaden blev serveret i hyggelige omgivelser - og var fantastisk. Der var på alle borde opstillet håndsprit, og servitricen holdt behørigt afstand. Dejligt og trygt i denne Corona tid. Da vi forhørte os om morgenmaden - blev vi noget forbavset. Det viser sig, at der intet personale er på hotellet fra omkring 22 tiden og til næste middag. Morgenmaden var derfor allerede stillet i køleskabet på 1. sal og skulle nydes på værelset - på sengene !!!!!. Da vi anfægtede, at vi ikke var til “mad på sengen” - fik vi svaret, at der ikke var andre muligheder. Alle lokaler var aflåst. Morgenmaden viste sig at bestå af 4 af købmandens pose krydder boller , 3 halve stykker rugbrød, ost, rullepølse og marmelade. Desuden 2 flasker god juice. Vi manglede sukker, glas til juicen (er tanken, at den skal drikkes af flasken ?), servietter og tandkrus på værelset. Endvidere forefindes IKKE håndsprit i køkkenet samt på værelset. Og der er jo intet personale på kroen, før til middag !!!. Vi valgte at smøre en madpakke, som vi tog med i bilen. Vi giver 3 stjerner, grundet aftensmaden og kroejers fleksibilitet omkring forlængelse af dealen. Men selve opholdet er alene til et 2 tal. Morgenmad fra aftenen før - og på sengen, er altså ikke OK.

23. juni 2020
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 2 av 5 stjerner

Koldt vand i bruseren

Koldt vand i bruseren, det var dog varmt om morgenen.
Spiste i restauranten bøf med løg, bøffen var meget tør, kartoflerne hårde, men sovsen var god. Fruen fik et stjerneskud med bløde fiskefileer

25. juni 2019
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 3 av 5 stjerner

mandag fik vi ugens menu

mandag fik vi ugens menu , det var godt nok , men den waldorfsalat vi fik , var uden valnødder ,det hører ligsom til i den salat , det var vi skuffer over . og en anden gang var vi henne og få stegt flæsk og persille sovs , sovsen var alt for tyk og klumpet , og så var den halv kold .

hilsen L. Uldall .

23. mai 2019
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Fantastisk service!

Jeg og min mand havde booket et ophold på kroen med vores seks uger gamle tvillinger, men børnene forhindrede os i at komme afsted. Vi havde fortaget en reservation gennem booking.com og kunne ikke afbestille, alligevel betalte vi ikke en krone, da vi forklarede ejeren situationen. Vi kommer stensikkert en anden gang, det var fantastisk god service.

23. mai 2016
Anmeldelse skrevet uten oppfordring

Er denne virksomheten din?

Ta over profilen og bli bedre kjent med kundene dine med gratis tilgang til Trustpilots verktøy.

Opprett konto gratis

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.

Lær mer om andre slags anmeldelser.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv