Står at varene er sendt
Nå er pengene refundert. Jeg gir de ny sjans og bestiller på nytt når varene kommer på lager.
Står at varene er sendt, får endelig kontakt. Har ikke svart på e-post. Svarer til slutt på sms. Får da beskjed om at varen ikke er på lager, og at varen tidligst blir sendt om 14 dager. Men siden var blir registrert som sendt så har han tatt betalt. Så nå har jeg betalt for en vare som jeg er usikker på om jeg i det hele tatt får. Dette er ikke måten og drive nettbutikk på.

