Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Bought a scooter for my son's christmas last year had it not even 6 months and its not working ive been contacting ienyrid since then. Told me I had to replace the controller but I had to pay shipping... Vis mer

Vurdert til 3 av 5 stjerner

After 1500km distance of the scooter dropped something about 50% ,from 40km to 20km(model : Ienyrid M4 pro Max 48V20Ah).Brakes are disaster ,IT cant be change for Better because of construction. Light... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Out of stock parts that lead to weeks of waiting for them to be in stock only for the parts to come not functional! I bought the extended warranty thinking this should cover issues…..WRONG! I messaged... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

This is my second ienyrid ES60, would recommend if your looking for some power, distance and handling! Beats the competition and it's safe to travel at a max of 40 MPH anything faster and it would be... Vis mer

Informasjon om virksomheten

  1. Utendørs sportsutstyr

Skrevet av virksomheten

Top Budget Electric Scooters for Adults | iENYRID Official Shop Explore iENYRID folding, off-road, commuter and dual-motor electric scooters for adults online. Enjoy free shipping on every order. Upgrade your ride with iENYRID today! Please check the only official website of iENYRID in the US https://ienyrid.com/


Kontaktopplysninger

2,4

Under middels

TrustScore 2.5 av 5

66 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 73 % av de negative anmeldelsene sine

Bruker vanligvis over én måned på å svare

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

2,4

Alle anmeldelser

(66)

26 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Deceptive, Unethical, and Violating Consumer Rights

This company is fraudulent and deceptive. They falsely claimed my order had shipped when it had not, then refused a full refund despite their own return policy stating otherwise. They attempted to keep part of my payment without cause, which is unlawful under FTC regulations and constitutes deceptive business practices. I’ve reported them to my bank, the FTC, and Shop. Avoid this company — they are dishonest, misleading, and engage in bad faith transactions.

18. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

wow wow never ever bought scooter end…

wow wow never ever bought scooter end of the march they said range is 25-35 miles true range is 7-8miles,3wks ago my scooter completely stop working answer from Ienyrid take ages ...Avoid this company

1. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til iENYRID

Svar fra iENYRID

Respected Customer,

We highly value feedback from you and every customer. After conducting a thorough investigation into your case, our support team responded to your request within 24 business hours, clearly outlining our proposed solution—including arranging free shipment of a new battery for your replacement.

At no point did our support staff:
❶ Fail in their duties,
❷ Exceed response time limits, or
❸ Address your concerns passively without providing solutions.

The prompt reply and customized after-sales solution fully comply with the customer service standards set by iENYRID, and do not align with your accusation that we "take ages" to respond.

While we would sincerely apologize if our service ever fell below our pledged standards, our review of all email records between you and iENYRID confirms that we must firmly reject factually unsupported defamation regarding our actions.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Don’t trust them they won’t give you…

Don’t trust them they won’t give you your money back! They sell the wrong tail light for the scooter!

22. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til iENYRID

Svar fra iENYRID

Dear Customer,

We have carefully reviewed your feedback and immediately examined our customer service records regarding your case. After multiple verifications, we confirm that the taillight accessory sent to you is indeed the correct replacement part, and the installation video was included with the shipment.

However, we suspect the confusion may have arisen from an additional step in the wiring process:
The black and white plastic sleeves must be detached from the original taillight’s wiring connector before being installed onto the new replacement accessory’s wires. This extra procedure might have led you to mistakenly believe the connector was incompatible.

Over the past decade, iENYRID has provided eco-friendly mobility solutions to over 300,000 users worldwide. While we continuously strive for improvement, we acknowledge imperfections in our journey and have made mistakes along the way.

That said, our core policies remain unwavering:

No-questions-asked returns/refunds
Comprehensive after-sales warranties These commitments—especially our prominent "14-Day Refund Guarantee" highlighted on our website—are strictly enforced. We never reject eligible claims.
Thank you for choosing iENYRID. Within our capacity, we remain dedicated to providing you and all customers with reasonable after-sales support.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

The "warranty" they offer is a complete SCAM!

UPDATE: After I left my review and the company responded to my review, no one contacted me. I reached out to them yet again and after 3 days they sent me an email that simply said "We have to wait for the factory. Can you wait?" I reiterate my original review. THIS COMPANY IS TERRIBLE!! They make plenty of claims but don't follow through with any of them!
------------------------------------------
I spent over $800 on a scooter that I bought directly from iEnyrid. After a a few weeks of use the handle broke. I reached out for warranty, and they offered self repair videos. When those didn't work, they offered to replace the handle bar if I paid $25 shipping. I paid it and almost a month later, they sent me a plastic plug and a piece of wire instead of the handle bar. When I questioned them, they stopped responding. Every message you send them takes between 1 day and 1 week to get a response until they just stop responding all together. The "warranty" they offer is a complete SCAM! DO NOT BUY FROM THIS COMPANY!!!!!

1. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til iENYRID

Svar fra iENYRID

Respected Customer,

We sincerely apologize for the deeply disappointing shopping experience you encountered. It goes without saying that our handling of your after-sales request was utterly unacceptable – this represents a serious failure on our part.

Our customer service system proved inadequate in providing you with timely responses (per our workflow, every after-sales inquiry should be addressed within one business day; clearly, we fell short). Furthermore, significant quality improvements are needed for our products. It is simply unacceptable that core components failed after just weeks of use.

To compound these failures, we dispatched incorrect accessories during your replacement parts order. We offer no excuses for such an egregious error.

We are profoundly sorry for the frustration this experience has caused you. iENYRID has betrayed your hard-earned trust – trust that is invaluable and, due to our own shortcomings, may be permanently damaged.

Nevertheless, we are grateful for your honest and constructive feedback. It has underscored the urgent need to rectify issues we previously underestimated.

Immediately following internal discussions, iENYRID has:

Initiated expanded recruitment for our customer service team
Commenced quality improvement negotiations with manufacturing partners
Launched an investigation into the root cause of the accessory shipment error
Our team has been instructed to contact you promptly to resolve your case.

While iENYRID exists to bring the joy of electric riding to the world, we recognize we've delivered only frustration in this instance. We are eager to earn back your confidence by making things right.

Sincerely,
The iENYRID Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Terrible build quality,I bought an m4…

Terrible build quality,I bought an m4 pro last year and these things literally just fall apart. The bolts thread on pretty much everything Handle bars, suspension kit, the foot rest bolt snapped off when trying to put the seat on, which has left the bolt lodged in the frame. Cheap quality break pads, had to replace my throttle within a few months as they stick due to being made from cheap plastic. Customer service is terrible etc. I’d advise to buy from Another company with better build quality and customer service. AVOID

21. august 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til iENYRID

Svar fra iENYRID

Dear Valued Customer,

We deeply regret that our product has provided you with a disappointing experience. The growth and expansion of the iENYRID brand over the years has been built on the support of every customer like you, making your feedback invaluable to us. Your honest review has highlighted critical areas requiring urgent improvement:

Comprehensive Product Quality Enhancement
We commit to upgrading every aspect – from mechanical design and material optimization to production environments, assembly standards, and quality inspection protocols.

Strengthened Customer Service
Our support team is a vital touchpoint for post-sales care and listening to user experiences. While our dedicated colleagues work exceptionally hard, they cannot single-handedly resolve all challenges across iENYRID’s global operations. We will thoroughly evaluate how to provide greater structural support to empower their service.

Implementing these changes is challenging but necessary. Every purchase you make represents a leap of faith in iENYRID – a trust placed in us despite uncertainties about the future.

Positive feedback fuels our passion;
Constructive criticism charts our path forward.
We will persistently strive to earn the trust of more users – including yours – no matter how distant that hope may seem.

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Do not buy from this company, if you have to do it throw PayPal or your not getting your money back

Generally electric scooter by Ienyrid are reasonable prices. Quality good, BUT the customer service is terrible. They don't respond to emails to let you know they've read them. They don't explain what they are telling you and aren't contact able by phone. I need this part. You'd think they'd have a stock of them. I'm not asking for stock of an outdated model. They didn't tell me it was out of stock till I made a charge back complaint via PayPal which they ask me to close without giving me a date when this item will be shipped to me! I can't unlock my scooter without this part! Surely it doesn't take 25 days to get it! I'm still waiting after a month! Don't buy as spare part are impossible to get apparently.waiting May 29 2025

Edit update: I accept the apology, an acknowledgement that communication wasn't the best and all really wanted was the parts . We have two ES60 and a m4pro that we've not had problems with. The replacement parts are due to my wife crashing it not the build quality.

19. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til iENYRID

Svar fra iENYRID

Dear Valued Customer,

We sincerely apologize for the negative experience you encountered and truly appreciate your honest feedback. In response, we immediately liaised with all relevant colleagues to identify where our service process fell short. Our investigation revealed several critical areas requiring improvement:

Guaranteed Response Time: Despite time zone differences, we must enforce strict oversight to ensure customer service responds to all inquiries within 24 business hours, particularly when calls cannot be answered.
Inventory Management: While spare parts are typically shipped within 72 hours, we discovered multiple cases (including yours) where orders could not be fulfilled due to stock shortages. We are restructuring our parts inventory protocol.
Proactive Communication: When parts are out of stock, our team must promptly contact customers to explain the situation, apologize, and offer clear options: refund or continued waiting with regular updates.
Choosing iENYRID among numerous brands is a privilege we deeply value. We are profoundly honored by your trust yet deeply remorseful for failing your expectations. iENYRID exists to spread the joy of riding worldwide—yet our errors brought you inconvenience rather than delight. This fundamentally contradicts our brand ethos.

To rectify this, we have initiated rigorous internal reviews and strategy meetings to prevent recurrence. Regarding your order, our records confirm the spare parts were shipped on the 16th of this month, and the tracking number was shared by our team.

We sincerely apologize again for your dissatisfaction. Your candid feedback is invaluable—it drives us to become better.

iENYRID Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

…faulty scooters

Got a faulty scooter only lasted a week. Tried to get in contact with them they would only reply once a day so it took about a week to get a replacement part and even then it didn't work. Then tried to get them to send a return label which took about a week they didn't seem to want to send me one. Kept getting automated messages. Very frustrating and when I returned it and was supposed to get a refund they didn't refund it even though they have the scooter. One of the worst decisions I made as I have dealt with them for over 2 months trying to get it resolved. Now having to get a dispute to get my money back. Such an awful company.

27. februar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til iENYRID

Svar fra iENYRID

Dear Daniella,

We are truly sorry to hear about your experience, and we deeply regret the frustration and inconvenience caused. Providing excellent customer service and high-quality products are our top priorities, and it’s clear we fell short in this instance.

We understand how disappointing it must have been to deal with delays and unresolved issues. This is not the standard of service we strive to provide. We want to assure you that we are taking your feedback seriously and will thoroughly investigate what went wrong in your case to prevent such occurrences in the future.

Please reach out to us at after-sales@ienyridscooter.com with your order details so we can ensure your concerns are fully addressed and resolved promptly. Your satisfaction is important to us, and we are committed to making things right.

Thank you for sharing your feedback, and we apologize again for the negative experience you’ve had.

Kind regards,
iENYRID

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I purchased the scooter

I purchased the scooter, and from day one I had problems, at first customer service was very helpful, but after several times of replacing the throttle and the brake levers the scooter still does not function properly. and now the charger stopped working, I've tried several times to get a refund, but they just kept saying that I need to purchase more items for scooter to see if that helps. so frustrating with this customer service.

8. november 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

People pay attention to these poor reviews

Customer care worst company to buy from, brought a scooter 9 days ago and scooter came with some issues the handbars screw on parts were threaded so couldn't get one of the handlebars on and was told to replace handlebars when I told company...

I mean if u order a scooter and u want to use it and have it 9 days not being able to use it and youve waited for it then the company reply and say werebon Holiday and change the handlebars I'm gobsmacked.
Secondly I now noticed the back tyre is flat so thought ill try pump it up but the park u put any kind of pump into is inside the wheel and u couldn't get it out if u tried . So dispute is only way fwd and what a ball ache to go thru for something u pay alot of money for and and want to use and have to deal with a company like this,

Maybe some have had good experianc but not me and looks like some other had same problem . Leave it with paypal now.

Update. I waited a over a month for this case to be resolved the only resolution the company offered me wad a replacement innertube and a video tutorial of how to change the handlebars which was pointless as they were threaded. I left it to pay pal provided all the nessessery pictures and emails and only the very last day of the dispute they messaged me and asked me to end the dispute and return scooter , I say no way hose but I did get the scooter returned to then and was refunded but not becaue they wanted to or in any way shape or form wanted to help me.
Honestly and not over advadgerating worst company I've ever dealt with no customer care and if it wasn't thru PayPal I'd be stuck in the mud.

People I urge u not to use this company.

28. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Service après vente peu réactif, descriptif mensonger

Service après vente peu réactif. Pas en français. Les caractéristiques mentionnées sur leur site de vente sont erronées. La trottinette Aokda pèse 21 kg 400 alors qu'elle est annoncée à moins de 20 kg. Beaucoup d’imperfections de cette petite trottinette. Mais le service n'est pas vraiment efficace. Ils sont probablement conscients des faiblesses de leur produit et ne savent rien faire pour remédier à la situation. Je déconseille et la trottinette et le service après vente.

26. desember 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 2 av 5 stjerner

Worst bike I ever bought

Worst bike I ever bought. Customer service wack. Sent with bent rim won't get back to me put stop payment on it. I definitely recommend you avoid

Update: they did send out replacement part it still was bent. Im not at all happy with bike its a pile of junk but they did send part so now I give them 2 stars instead of 1 not very helpful

30. november 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til iENYRID

Svar fra iENYRID

Hi there,
We’re truly sorry to hear about your experience and any inconvenience caused. Please allow us to clarify the situation and share how we’re addressing this issue. The bent rim you received appears to have been damaged during transit—a possibility we always strive to avoid but unfortunately cannot fully control due to the unpredictable nature of shipping. Once you reached out to our customer service team, we promptly identified the issue and arranged for a replacement part to be shipped to you. Unfortunately, we received your negative feedback after we shipped it to you the same day.

We take every customer’s concerns seriously. Your feedback is extremely important to us, and we’re committed to resolving this matter to your satisfaction. Our goal is always to ensure our customers are happy with their purchases and the service they receive. If there’s anything else we can do to improve your experience, please don’t hesitate to reach out to us directly.

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Extemely Poor customer service

I have tried to reach ienyrid on ao many occasions that's it's exhausting. I wouldn't recommend buying directly from them if you want good customer service. Go through Amazon or something because they can't ignore you that way. As far as the product it's ok but the product came with issues that I had to replace by myself out of pocket, also I had a concern about the milage because it doesn't last as far as it claims and I still haven't heard from them.

1. november 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til iENYRID

Svar fra iENYRID

Hi there,
Thank you for sharing your feedback, and we’re really sorry to hear about your experience. However, we’d like to clarify a few things. You contacted our after-sales team on October 29th, and we replied within 24 hours. After confirming the issue, we sent you a free replacement charger on October 31st, which was signed for on November 7th. We are trying our best to offer you and our customers good service, not like you said. We take customer service seriously, and our team always aims to resolve issues promptly. If there’s anything further that hasn’t been addressed, we’re here to help, please reach out again, and we’ll work to make it right. We truly appreciate your feedback and are committed to providing the best service and products.

Vurdert til 2 av 5 stjerner

IT BROKE IN 4 MONTHS - THE WARRANTY DOESN'T WORK - TERRIBLE AFTER-SALES SERVICE

I bought an AOKDA A1 scooter and received it on 12/7/24. On 5/11/24 (four months later) I was using it as usual to go to work when it cut off the acceleration and suddenly stopped after 10 minutes. An error appeared on the display (E-10). I contacted the after-sales service and received a response stating that I would have to replace the accelerator display and that, to my surprise, this part was not covered by the one-year warranty. I had to pay $55 for a new part and, to make matters worse, when the part arrived I replaced it and the ERROR CONTINUES. The scooter I had before lasted 2.5 years and I only changed it because the brakes were no longer good and I needed to change the battery. Looking for a new one, I found Aokda and fell in love, and that's why I changed brands. I was happy with the Aokda, its performance is good, but how is it possible for a scooter to have a problem after 4 months of use and for the after-sales support to make me buy a part that would not solve my problem? DO NOT BUY A SCOOTER FROM iENYRID. They have a ridiculously short lifespan, the after-sales service is terrible and they just want to make you spend more money instead of actually helping you solve the problem.

5. november 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 3 av 5 stjerner

Poor customer service

had some problems getting the scooter clicking into the upright position, so I contacted customer service thru their chat link. Got a response the next day. Their suggestion did not fix the problem, and after messaging back and forth, with a response from customer service to the following day, I finally asked for a phone number. They sent me a number for Whats App, a Chinese number. I sent a request to this number to link up on Whats App, but got no response. It took about a week to finally solve a problem that could have been resolved in 2 minutes with normal customer support.
The manual for the seat assembly was for different type seat. I figured out how to put it together thanks to a YouTube video.

1. oktober 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Perfect for my commute!

I was hesitant to try an electric scooter, but the scooter I bought from the ienyrid has really surprised me. It runs smoothly, handles well, and gets me to and from work with no issues. My commute is only two miles, and this scooter is so convenient. I also ride it to the park, or when camping with family, it’s even become a favorite for my kids! They often help us with quick errands, saving us lots of time. I’m really happy with my choice.

8. november 2024
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Bought two scooters for my kids and…

Bought two scooters for my kids and soon as the seats were attached they drove them and the both broke literally the same time. Funny the company wanted to charge me for shipping items and not more worried about a dangerous issue with their manufacturing. Then within a few weeks after that I’ve had to replace tires. Caliper fell off one and my son crashed after locking up first. Now my other son was riding and his whole handle bar detached. Customer service is SOOO bad. Don’t expect them to take responsibility for the junk they sell. Don’t expect responses. They then sent me an email now after multiple days they will “quote” me on the issues I sent from the videos as explained above. My twins used them for work and the reason for the purchase and I’ve still had to drive them most of the time because of the issues and now I’m out 1200
Beware and run away.
At least with hiboy it was a little better of customer service and they actually responded

16. oktober 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til iENYRID

Svar fra iENYRID

Dear Amber Press,

We’re very sorry to hear about your experience and apologize for any inconvenience caused. After checking with our support team, we found that you reached out for assistance nearly six months after using your scooters. Additionally, the damage appears to have resulted from an impact during use, which is unfortunately not covered under our warranty.

Our support team has been actively addressing your concerns and offered specific solutions for your scooters. We regret that we haven’t received a response following these suggestions, only seeing the review you left. iENYRID is committed to producing quality scooters and providing good service for every customer, and we’re truly sorry this experience was unsatisfactory for you. If there’s anything else we can assist you with, just let us know.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I’ve sent emails to all support emails…

I’ve sent emails to all support emails to get my refund and till nobody has responded to me yet about it and it’s pretty annoying because I ordered the wrong part for a whole 50 dollars.
I want a refund and my order number is #IE12860 order number

2. oktober 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

I made a purchase with them of a…

I made a purchase with them of a scooter, the scooter arrived with a damage to the wheel and I chose to request a refund of my money, they never gave me an answer, I have been requesting the return for more than a month, with more than 20 emails and they did not help me with the process, I attached evidence and they decided to stop responding. The worst experience.

14. juli 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv