Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I bought a Hudway Drive unit. It worked for a while until the screen went white and I couldn’t see anything. After sending an email, I posted the unit back and it was returned to me repaired. A f... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I'm a big fan of hud displays... As pilot experiences turbulences in flight - in just seconds to land your crew have to stay tuned - Hudway gives us confidence to carry on our journey, trust && fo... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Total scam. Took my money in Dec 2021. Have received nothing but excuses since. Customer support went silent when I requested a refund. I doubt seriously any product actually exists. Run from this com... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

this is the worst experience I've ever had with a company. ordered it over a year ago constantly delaying things saying Q1 then Q2 then Q3 and so on. there excuse never has answers and just says they'... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Elektronikkprodusent
  2. også i
  3. Bilutstyrsbutikk
  4. Programvareselskap

Skrevet av virksomheten

Hardware and software solutions to enhance driving safety and comfort while staying connected behind the wheel.


Kontaktopplysninger

1,6

Dårlig

TrustScore 1.5 av 5

83 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har ikke svart på negative anmeldelser

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

1,6

Alle anmeldelser

(83)

7 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Ordered a Hudway Drive over 2 1/2 years…

Ordered a Hudway Drive over 2 1/2 years ago. All I received were e-mails with excuses. They offered to refund my money after I got nasty with them. Finally got a refund after a long wait and numerous excuse mails.
They call themselves a 'start up' company and offer excuses related to that. They have been around over 13 years and should be way past the 'start up' phase.
They are just scammers out to get peoples money.

13. juli 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til HUDWAY

Svar fra HUDWAY

Hi Robert! We're sincerely sorry for the frustrating experience with us. We refunded your order in 2023 and we do hope you will consider our products once there's stock. Thank you a ton!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

SCAM company

SCAM company. Been waiting for over two years for delivery and still nothing. Meanwhile they were happy to take my money. Hudway has been unresponsive to multiple requests.

2. juli 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til HUDWAY

Svar fra HUDWAY

Hi Don!
We hugely apologise for the awfully long waiting. We refunded the order earlier and we hope you give us another chance later.
Thank you a ton for all the patience with us!

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Hudway Drive

This is a product I bought a few years ago to replace the Navdy Hud which went bankrupt.
The Navdy started at about us$700 on its release.
This way cheaper then the Navdy and also not as advanced with less bells and whistles.
However it does a great job of navigation, The hud screen is sharp and clear and with just the right information for navigating and some car information.
The Hud plugs into the cigarette lighter or usb power and collects car information from an OBD Bluetooth connection. The original software was very low grade to begin but has been updated to a quality product now. Customer service has been great and have followed up my earlier complaints promptly and with care. Product improvement is still ongoing.
I use the product daily now and am happy.

13. juni 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til HUDWAY

Svar fra HUDWAY

Hi John! Huge thanks for sharing your feedback – this is so nice of you to find time and speak up. We appreciate it a lot🙏🏼

Vurdert til 1 av 5 stjerner

This company is a fraud!!!!

This company will not deliver on purchases. I spent over $2000 on glass, infrared camera, and other accessories August 25, 2022. The website said to expect delivery by the end of October. Nothing arrived. In mid-November 2022 I sent an email asking when I could expect delivery. I got back a long email about how Hudway was a startup company (even though it first appeared sometime in the early 2010s) and how they could only place orders with manufacturers once they had sufficient volume for an order. I was also told to expect my order at the end of Quarter 1, 2023 (this would be March 31, 2023). Nothing arrived. On April 5, 2023 I emailed again. The response was almost identical to the one in November, but this time I was being told the order wouldn't arrive until the end of Quarter 3 (September 2023). Same sob story about being a start-up; the new twist was that manufacturers had gone bankrupt and Hudway had to find a new manufacturer. When I asked for a refund, I was told by "Maria": "yes" but they "could only process a few refunds each week" and there were "about 300 refunds ahead of yours." Like others, I contacted my bank and initiated a fraud claim through my credit card. After almost two months I received confirmation my claim had been approved. Hudway is now a scam site; it may have shipped products at some point shortly after it was created, this is not the case now. Buyer beware!

27. mai 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til HUDWAY

Svar fra HUDWAY

We are sorry for the inconvenience caused. We want to assure you that our company is not a scam site, and we are doing everything within our power to make things right with our customers. We understand the delay in delivery and refund process has been frustrating for you, and we apologize for that.
As a startup company, our path to success cannot be fast-paced as we constantly improve and modify our products to meet the needs and requirements of our customers. Currently, we are working on pre-orders and hoping to reach new heights in the future. We are aware of the obstacles that we have faced in the last three years, including the pandemic, bankruptcy of our partner, and economic crises that have affected production, finance, and logistics. These challenges have made it hard to maintain our financial balance, and unfortunately, the refund process has been affected as well.
We strive to improve our policies and processes daily and ensure that we satisfy the needs of our clients. Our small team of enthusiasts is putting maximum efforts to fulfill orders and keep our customers happy. We apologize once again for any negative experience you may have had, and we hope that you will give us another chance.
Thank you, Jose!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Warning - Do not buy from Hudway

The same as everyone else. Ordered in 2022 delivery delayed until late 2023 so order cancelled. Requested refund and nothing forthcoming after three months. Asked bank to initiate chargeback to reclaim funds and they get nowhere. This company is unethical and just ignore you. Do not buy Hudway, they do not deserve your business. I note their response but the reality is that they never refunded any money despite providing ‘additional’ information. My bank took the loss and refunded me. My opinion of this company hasn’t changed. You pay for their products upfront and take a risk, their lead times remain horrendous.

25. april 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til HUDWAY

Svar fra HUDWAY

Hi Roger! We’re sorry for any inconvenience caused and understand your frustration.
As a startup company, we are constantly evolving to meet the demands of our customers. We have experienced challenges that have impacted our delivery and refund processes. But we are working hard to address the issue and expedite the refund process to our customers.
We appreciate your feedback and are committed to improving our services.
We also look forward to the reply from you regarding the disputed payment since we've provided you with additional information.
Thank you, Roger!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I paid for one of these some time ago…

I paid for one of these some time ago (back in 2020 I think it was, from a 3rd party) and was sent a piece of plastic with a glass screen (one you put you phone on) even though it was listed as a Hudway Drive, I only paid about $50AU but didn't get my money back. Why and how do these scammers still exist? They should be bought to justice and penalized accordingly. Paypal are useless at refunding from a scammer. If something seems to good to be true, then it probably is. Shame on Hudway for scamming so many people and not following through with what could have been an awesome product.

21. mars 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Same as everyone else

Same as everyone else. Was still waiting after 2 years. Requested a refund, still waiting after 3 months.

18. mars 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til HUDWAY

Svar fra HUDWAY

Hi Lucas!
We apologize for the delay you have experienced. Unfortunately, due to various factors, the refund process is slower than expected, but we are doing everything we can to expedite the process and ensure that our customers receive their refunds as soon as possible.
We understand that it has been frustrating for you, and we apologize for any inconvenience caused!
With gratitude.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

This Company is Rubbish

This Company is Rubbish, full of False Promises.
Purchased the Hudway Drive 3 years ago and stil nothing has ever turned up. Numerous communication with their support team and Numerous misleading and false delivery dates and excuses.
Stay Away from thge Scaners

21. desember 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til HUDWAY

Svar fra HUDWAY

Hi John!
We apologize for any inconvenience caused and understand your disappointment. We are doing everything in our power to rectify the situation.
If your order was placed before May 2021, our team should have reached out to you to confirm your address, and you should receive your order in the near future.
We understand that the delays have been prolonged, and we apologize for any frustration caused by misleading delivery dates and excuses.
We value your feedback and are committed to improving our services. We hope that you can understand the challenges that we have faced as a startup company trying to constantly improve and modify our products, and we hope that you will give us another chance to earn your trust. We are eagerly awaiting the moment when you can finally utilize your HUDWAY Drive, and we hope that it exceeds your expectations.
Thank you a lot!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Ordered May 2021 and still not received…

Ordered May 2021 and still not received the unit, like others excuse after excuse, asked for refund and same story only a few refunds per week, I think they should be reported to the pay paltforms they use, I paid through PayPal which is not an option anymore, I think they now use Gpay , steer clear 100% scammers.

16. november 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til HUDWAY

Svar fra HUDWAY

Hi Nick!
We apologize for any inconvenience caused and we understand your frustration. We want to assure you that we take customer satisfaction seriously, and we are working hard to address the issue of the delay in delivery and refund process.
We also understand the setback you have experienced in being unable to get a refund immediately. Unfortunately, due to circumstances beyond our control, such as the pandemic and economic crises, the refund process is slower than expected, and we apologize for that.
In regards to your comment on reporting us to the payment platform we use, we want to assure you that we comply with their policies and regulations, and we are committed to resolving any issues with our customers amicably.
We hope to rectify the situation for you as soon as possible. We value your feedback and are committed to continuously improving our services. We also appreciate your patience and understanding, and we assure you that we are a reputable company and not scammers. We hope that you will give us another chance in the future to make things right, and we wish you all the best.
Thank you loads!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

scam company

scam company, whole year did not receive product.

28. august 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til HUDWAY

Svar fra HUDWAY

Hi Hynh!
We apologize for any inconvenience caused and understand your frustration.
We failed to locate your order. Anyway, if your order was made after May 2021, it is likely included in the next batch, which is planned to ship in late Q3. You can find all updates on production on our website at https://hudway.co/drive/updates. We hope this update alleviates some uncertainty and wish to keep your business.
We are always there for you at support@hudway.co.
Thank you!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Like most

Like most, I too had ordered from this Company! I placed my order back in February hoping it would arrive in May like they had posted on their website! When it didn’t arrive I emailed customer service and was told the same story they changed parts and found are not there just a bunch of you know… well anyway I decided to cancel my order for 2 heads up displays and the camera set. When I ask when I could expect my money back, I was told only a few refunds are done per week!!

4. august 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Same experience as others…

Same experience as other customers here. Ordered hudway in November 2021. No follow up from customer services but just one excuse after another when I ask for updates. Asked for a refund in May 2022. Got some story about Korean partners going bust. Don’t care - just want my money back. They were quick enough to take it when they obviously can’t supply the product

5. juli 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Horrible experience DO NOT BUY!!!!

It’s been over a year and I still have not received my product I ordered every time I contact support they keep saying next month in all honesty please do not order from them they are never actually gonna get this product into production and customer support is also very limited with them taking 3-4 days to respond

19. mai 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til HUDWAY

Svar fra HUDWAY

Hi Shashan! We're sincerely sorry for the terrible experience. We refunded your order back then. We'd be grateful if you could give us another chance in the future. Many thanks!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Beware of scammers called Hudway

I've pre-ordered the hudway glass in March 2019, I've been waiting for almost a year for that item to be delivered. After various pushbacks and delays I've decided to ask for a refund in May 2020, it's been 2 years and I still haven't received my money back or the product itself.
Don't waste your hard worked money on something that you will never see.
I wonder how these kind of companies still exists in 2022?

14. mars 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til HUDWAY

Svar fra HUDWAY

Hi Mihai!
We apologize for any inconvenience caused and we understand your frustration. We want to assure you that we take customer satisfaction seriously, and we are working hard to address the issue of the delay in delivery and refund process.
We're happy that we've managed to resolve your case and refund the order.
We'd appreciate it a lot if you consider our products in the future once our production capabilities are back to normal.
Thank you, Mihai!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Ordered a heads up display in December…

Ordered a heads up display in December 2020. It is now March 2022. They e refuse to refund my money. Excuses excuses excuses

4. mars 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til HUDWAY

Svar fra HUDWAY

Hi Eric!
We sincerely apologise for the terrible experience with us. We've certainly refunded your order.
Thank you immensely for your patience and understaning, Eric!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Terrible customer support

Terrible customer support - product was delivered after 2 years (yup you heard me right - Hudway Drive that was pre-ordered took two years to come!)
It was Dead On Arrival - the customer support then refused to send a replacement, asked for the Drive back from India, arranged for a 'free' pickup which actually was going to cost USD 100,
I complained to BBB and wrote at least 10 times to customer support - they said they were very BUSY!
Finally, a refund was processed...
They need to learn from "Blendjet" how to treat International customers!

28. januar 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til HUDWAY

Svar fra HUDWAY

Hi Gaurav!
We've been in touch with you for a very long time and we didn't witness any rude or impolite correspondence from you or our side. This is quite unexpected for us.
We've done everything from our side to reach a compromise and not offend you as our customer.
We hope that the resolution of the issue has satisfied you, otherwise, please contact us directly at support@hudway.co.
Thank you, Gaurav!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Odotin tuotetta 3 vuotta ja sain…

Odotin tuotetta 3 vuotta ja sain rikkinäisen, kohta olen odottanut vaihtolaitetta 3 kuukautta.

18. oktober 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til HUDWAY

Svar fra HUDWAY

Hi Tomy!
We sincerely apologise for that hugely prolonged waiting we had to put you through.
We're happy that finally we've managed to resolve the issue and we hope that currently you enjoy using the device.
Thank you!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Ordered a Hudway Drive in May 2020.

Ordered a Hudway Drive in May 2020.
The company and the product have been a long time coming and today we have not got it yet.

There have been many apologies and many postponements, on 12 February we then received an email and only the orders from before 13 February will be delivered and the others (mine) will hopefully be delivered this summer.

Have had enough of excuses and that it is the fault of their subcontractors, have dated asked for the money back.

It's in my eyes a sh***y company of character.

13. februar 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til HUDWAY

Svar fra HUDWAY

Hi Thomas!
We hugely apologise for the frustration we caused throughout the prolonged process of the refund. We thank you a lot for your cooperation and we're happy than we finally managed to resolve it then.
We hope to see you among our customers one day again.
Thank you, Thomas!

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv