Hotelhavbadet Anmeldelser 41

TrustScore 4 av 5

3,9

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Har lige haft et ophold i suite og værelse med havudsigt incl. morgenmad. 3400 kr. for en overnatning. Var det pengene værd? Nej. "Suiten" var magen til det andet værelse, bare lidt større. Absolut... Vis mer

Vurdert til 2 av 5 stjerner

På plus siden personale nok. Menuen meget overskuelig - de var undgået for jomfru hummer og deres ovn var død, hvilket fjernede halvdelen af deres retter. Der blev valgt Pariser bøf, som var pæn stor.... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Hygge og god atmosfære - tak for en dejlig oplevelse i forbindelse med vores overnatning på vores cykelferie med Bike With Us 🤩 Et solidt morgenbord med bl.a. små æggekager og nybagt rugbrød - det... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

En fantastisk madoplevelse. Var i Nørre Vorupør hele påsken og naturligvis skulle vi prøve at spise på Restaurant Havbadet efter der er kommet ny forpagter og sikke en fantastisk madoplevelse vi fi... Vis mer

Informasjon om virksomheten

  1. Strandhotell

Skrevet av virksomheten

Lækkert vesterhavshotel i højeste klasse.


Kontaktopplysninger

3,9

Bra

TrustScore 4 av 5

41 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Ikke pengene værd...

Har lige haft et ophold i suite og værelse med havudsigt incl. morgenmad. 3400 kr. for en overnatning. Var det pengene værd? Nej. "Suiten" var magen til det andet værelse, bare lidt større. Absolut ingen wow effekt og burde overhovedet ikke kaldes en suite. Maden i restauranten var ok men ikke mere, og man gider i hvert fald ikke have veganere på besøg. Min datter er veganer, og kunne vælge mellem en enkelt ret. Ingen forret og 2 skefulde sorbet med et par skiver frugt til dessert. Morgenmaden var pivringe. Jeg har aldrig nogensinde været på hotel og fået SÅ skrabet morgenmad, og da slet ikke til 125 kr. pr. person. Nogle drys og yoghurt. En enkelt slags franskbrød og pålæg, der så ud som om det var købt i Netto. Et par marmelader (ribs og solbær). Små pakker med honning. Brie af den billige slags. Papjuice af den allerværste skuffe, og der var hverken rundstykker eller f.eks wienerbrød. Der stod et lille bitte fad med noget røræg, der smagte som om det var indkøbt færdiglavet, og ovenpå var drysset nogle få halvtørre cocktailpølser. Det udgjorde det lune (selvom det ikke engang var lunt). Nogle mikrosmå stykker frugt. Og selvfølgelig ingen vegansk smør eller plantemælk.
Pinlig og skuffende morgenmad for et hotel i den prisklasse!

Men et plus er selvfølgelig, at man er tæt på havet. Og det er man.

13. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

En fantastisk madoplevelse.

En fantastisk madoplevelse.
Var i Nørre Vorupør hele påsken og naturligvis skulle vi prøve at spise på Restaurant Havbadet efter der er kommet ny forpagter og sikke en fantastisk madoplevelse vi fik , alt maden var lavet fra bunden og der var kredset om hver ret , personalet var søde leverede en super service på trods af at der var fuldt hus. Efter den gode oplevelse skulle vi da lige prøve at spise der igen 2 dage efter og igen gik vi derfra med et stort smil. Kan på det kraftigste anbefaledes.
Øv vi kun kan give dem 5 stjerner når de nu har fortjent 10 stjerner.

2. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Vi kommer gerne igen.

Lækre værelser, hyggelig stemning og god mad. God central beliggenhed med en fantastisk udsigt. Serviceminded personale som ikke er bange for at komme med en frisk bemærkning, hvilket medvirker til en afslappet atmosfære.
Vi kommer gerne igen.

14. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Larmende omgivelser

Omgivelserne er desværre præget af råben, leben, til tider aggressiv adfærd og alkoholmisbrug. Og det er ikke nok blot at lukke vinduet, når naboerne fester igen. Det larmer alt for meget.

20. juli 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Dårlig service og mad

Vi bookede et 2 nætters ophold her i september, på Hotel Havbadet i starten af januar.
Opholdet inkluderede 2-retters menu på ankomstdagen.
Aftenen før ankomst, modtager vi en mail med besked om at de har rykket vores mad til andendagen, grundet et arrangement. Vi svarer at det er vi bestemt ikke tilfredse med at få at vide så sent og hvad de så kan anbefale.
Morgenen efter modtager vi et svar, der anbefaler 2 restauranter, hvoraf den ene ligger 25 km væk og på den anden starter menuerne på omkring 1000,- + drikkelse for 2 personer . Udover det skriver de at vi er da velkomne til at aflyse vores ophold. Dette er temmelig flabet svar at modtage på ankomstdagen for et ophold der er bestilt 9 måneder før.
Ved ankomst påtaler vi igen at vi er trætte af den sene udmelding, men det bliver overhovedet ikke modtaget eller kommenteret. Det kunne have klædt værtsparret at sige "det beklager vi".
Angående maden søndag aften, så fik vi en lækker hummerbisque til forret. Derudover fik vi to forskellige hovedretter, hvor den ene var en vegetarret, som skulle indeholde to vegetarbøffer, dagens salat og små stegte, krydrede kartofler, samt en dip. Der ankom en tallerken med de to bøffer, salatblade fra en pose uden nogen form for dressing. Kartoflerne var alm. kogte kartofler og dippen glemte de. Så det blev en tør og nærmest uspiselig omgang. Vi konfronterede værtinden med det og blev mødt med et "jeg hører hvad du siger" Der kom ikke nogen form for det er vi kede af eller anden undskyldning, tværtimod følte man sig til besvær og ignoreret. Så til trods for et super lækkert værelse, er det ikke et sted vi kommer til at anbefale eller besøge en anden gang.

16. september 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Tak for et skønt ophold på Havbadet

Tak for et skønt ophold på Havbadet. En bedre beliggenhed findes ikke. Dejlig solidt mad der ikke er "krukket". Et super skønt personale, med masser af go energi, og smil på læberne. Vi kommer igen!!

16. august 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Dejlig atmosfære

Skøn beliggenhed. Dejlige rummelige værelser. Og ikke mindst dejlig morgenmad med friskbagt brød, hjemmebagt kringle og små æggekager. Værten havde styr på det og var med til at skabe en hyggelig stemning

30. juli 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 3 av 5 stjerner

Ærgerlig oplevelse

Der var kun få valgmuligheder på menukortet til frokost, hvilket egentlig er okay. Vi var 4 ud af 7 som bestilt moules fristes, og først efter at vi havde modtaget vores drikkevarer, blev vi informeret om, at det var udsolgt og vi måtte derfor bestille noget andet fra det sparsomme menukort. Vi undrede os over, at man i en fiskerby, med hele to fiske forretninger, ikke kunne fremskaffelse blåmuslinger. Det ville også ha' været på sin plads at informere om det inden man tog imod bestillinger, så havde vi, på ordentlig vis, kunne vælge et andet sted.

10. juli 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

God beliggenhed med udsigt havet

God beliggenhed med udsigt havet, værelset var fint, 2 lænestole, TV med Chromecast
Dejlige værter.
Morgenbuffet rigelig og god.
Middagsretter store og mættende.
Vi havde 3 overnatninger.
Vi kommer gerne igen, og medbringer kuvertlagen.

12. februar 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 4 av 5 stjerner

Skønt ophold på hotel havbadet

Skønt ophold på hotel havbadet. Skønneste havudsigt fra terassen. En lille fejlved ankomst blev løst fornemt sammen med ejeren på professionel og serviceminded vis. Så vi kørte tilfredse hjem og kommer gerne igen.

20. august 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Endnu et super ophold

Endnu et super ophold. Altid god og glad betjening. Dejlig mad ved hvert måltid. Skønne værelser med perfekte senge.
Glæder os til at vende tilbage.
Stor tak til hele teamet.

1. september 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Fremragende

Har lige sat mig i sofaen efter et enestående ophold på Hotelhavbadet.
Suveræn service,enestående køkken, fremragende værelser.
Kan virkelig anbefale dette dejlige sted, og kommer gerne igen👍

2. september 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

En rigtig dejlig weekend skulle det…

En rigtig dejlig weekend skulle det havde været !!!
Men da vi ankom fik vi besked om at deres restaurant var lukket både fredag og lørdag! Deres besked til os var, i finder nok et andet sted i byen og spise???
Det er super dårlig service at i ikke sender denne information til os inden, så vi havde en mulighed for at ændre datoen.

Kent Mikkelsen

25. august 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

3. dages ferieophold

Endnu engang har vi haft et dejligt 3 dages ophold, med et dejligt værelse ( nr. 4 ) med den skønneste udsigt over Vesterhavet. Fik 3 skønne middage serveret af et meget venligt og smilende personale og til sidst en stor ros til værtparret, som forstår at hygge omkring deres gæster. Dette var 3. gang vi var der og vi kommer helt sikker igen til næste år.

9. august 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Hygge og god atmosfære

Hygge og god atmosfære - tak for en dejlig oplevelse i forbindelse med vores overnatning på vores cykelferie med Bike With Us 🤩
Et solidt morgenbord med bl.a. små æggekager og nybagt rugbrød - det hele tilsat hyggelige drillerier fra værtsparret var en skøn start på sidste dagen.
Vil bestemt ikke udelukke at vi vender tilbage.
Glade hilsner fra Jens og Gitte fra Aalborg 😎

19. juli 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

På gensyn!!

På gensyn, det bliver ikke sidste gang vi besøger Hotel Havbadet og deres restaurant!
Her strømmer af hygge og gennemførlighed, med et imødekommende og venligt personale!
Stor ros for maden fra slagteren ;-)

10. juni 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.

Lær mer om andre slags anmeldelser.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv