Hammerum Pizza og Kebab House Anmeldelser 14

TrustScore 2 av 5

2,2

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Informasjon om virksomheten

  1. Pizzarestaurant
  2. Hamburgerrestaurant
  3. Pizzalevering
  4. Takeaway-pizza

Skrevet av virksomheten

opkvalitets Ingredienser, Uforlignelig Smag Hos Hammerum Pizza & Kebabhouse er hver ret fremstillet med omhu og fokus på kvalitet. Fra de håndplukkede, friske grøntsager til det højkvalitets kød og ost, garanterer Hammerum, at din takeaway ikke blot er hurtig og bekvem, men også en kulinarisk oplevelse i sig selv. Deres pizzaer og kebaber er ikke kun en fryd for ganen, men også fremstillet med tanke på sundhed, hvilket giver en afbalanceret og nærende måltid. Nem Bestilling, Hurtig Service Hammerum Pizza & Kebabhouse gør det let at bestille din favoritmad. Med et par klik på deres brugervenlige hjemmeside eller en hurtig telefonopringning, kan du have din bestilling klar på ingen tid. Deres effektive og venlige personale sikrer, at din mad er klar til afhentning eller levering hurtigere end du forventer, hvilket gør det til et ideelt valg for de travle dage. Bredt Udvalg af Valgmuligheder Uanset om du er i humør til en klassisk pizza Margherita, en krydret kebab eller en sund salat, har Hammerum Pizza & Kebabhouse noget for enhver smag. Deres menu er fyldt med en række forskellige retter, der tilfredsstiller både vegetarer og kødelskere. Derudover tilbyder de også specialtilbud og familiepakker, hvilket gør det til et perfekt valg for både enkeltpersoner og grupper.


Kontaktopplysninger

2,2

Under middels

TrustScore 2 av 5

14 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 83 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av én måned

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Tør pizza

Tør pizza og brændte pomfritter var det vi fik her til aften..
vil ikke anbefale stedet da det ikke er første gang det sker..
tak for denne gang

13. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Helt utroligt dårlig service.


Mine pizzaer kom aldrig, selv efter mere end 50 minutters ekstra ventetid og to opkald, hvor jeg hver gang fik at vide, at “chaufføren lige var kørt”. Da jeg talte med ejeren, var han fuldstændig ligeglad – han grinede endda, som om det hele var en joke. Ingen undskyldning, ingen hjælp, ingen kompensation.
Helt uacceptabelt. Jeg bestiller aldrig her igen.

30. januar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Hammerum Pizza og Kebab House

Svar fra Hammerum Pizza og Kebab House

Hej,

Tak for din besked. Vi er naturligvis kede af, at du har haft en dårlig oplevelse – men vi er også nødt til at nuancere forløbet lidt.

Hvis vi skal sige det ærligt og ordentligt, så oplever vi desværre, at situationen bliver fremstillet mere dramatisk, end den reelt var.

Du lagde din bestilling kl. 18:10 med ønsket levering kl. 18:30.
Allerede her informerede vi dig om, at vores system desværre havde lavet en fejl, da det ikke er muligt at producere og levere pizza på 20 minutter – især ikke på en travl fredag aften, hvor selve køretiden alene er ca. 13 minutter.

Vi beklagede flere gange over for dig og oplyste dig løbende om, at maden var på vej og ville være fremme inden for ca. 5–6 minutter.

Kl. ca. 19:00 talte vi sammen igen. Det betyder, at din levering fortsat lå inden for vores normale leveringstid til området uden for Ikast, som i weekender typisk er 45–60 minutter.

Vi vil samtidig gerne præcisere to vigtige ting:

For det første har du ikke talt med ejeren, som du ellers skriver i din anmeldelse.

For det andet blev vi under samtalen kl. ca. 19:00 enige om at annullere din bestilling, da du selv gav udtryk for, at du ønskede at afbestille den.
Du var derfor på det tidspunkt fuldt informeret om, at ordren ville blive annulleret.

Derfor forstår vi heller ikke, hvordan du kan have ventet yderligere “50 minutter”, når bestillingen allerede var annulleret på det tidspunkt.

Under samtalen blev der gentagne gange krævet kompensation og næsten gratis mad. Vi forklarede tydeligt, at vi desværre ikke har mulighed for at give prisnedslag eller gratis mad på den måde.
Vi tilbød i stedet at finde en løsning, som kunne komme dig til gode ved en fremtidig bestilling.

Vi vil også gerne understrege, at vi naturligvis aldrig tager vores kunder eller deres oplevelser som en joke. Hvis det er blevet opfattet sådan, beklager vi oprigtigt.

Vi gør hver dag vores bedste – også på meget travle aftener – og vi beklager, at denne oplevelse ikke levede op til dine forventninger.

Mvh
Denis
Kunderservice Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Vi har oplevet rigtig meget

Vi har oplevet rigtig meget. Det sidste halve år er det startet.
Forkert pizza.
Salat pizza uden salaten
Dobbelt betaling.
Mosaralla det er over tilberedet
30.min forsinket mad.
Selv om tingene bliver valgt fra kommer det stadig i/på tingene (allergisk)
Når man så ringer så bliver de ubehagelige

9. januar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Hammerum Pizza og Kebab House

Svar fra Hammerum Pizza og Kebab House

Hej,

Tak fordi du deler din oplevelse med os. Vi er oprigtigt kede af at høre, at du har haft flere dårlige oplevelser hos os – og vi tager din feedback meget alvorligt.

Det er naturligvis ikke acceptabelt, hverken at få en forkert pizza, mangle salat på en salatpizza, opleve dobbelt betaling eller få en pizza, hvor osten er overtilberedt. Det samme gælder forsinkelser og situationer, hvor fravalgte ingredienser alligevel kommer på maden – særligt når der er tale om allergi, hvilket vi altid skal tage meget alvorligt.

Vi vil også gerne beklage, hvis du har oplevet en ubehagelig tone, når du har ringet til os. Det er ikke den service, vi ønsker at give vores kunder.

Når det er sagt, vil vi meget gerne have mulighed for at se nærmere på dine konkrete oplevelser, så vi kan lære af dem og undgå, at det sker igen.
Du er derfor meget velkommen til at sende os:

dato for en eller flere af dine bestillinger

og gerne et ordrenummer, hvis du har det

På den måde kan vi undersøge sagen internt og følge op med vores team.

Vi arbejder hver dag på at forbedre både kvalitet og service, og vi beklager oprigtigt, at din oplevelse det sidste halve år ikke har levet op til det, vi selv forventer.
MVh
Denis
Kunderservice Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Jeg fik en durum

Jeg fik en durum. De var ok hurtige til at lave den. Meeeeen brødet var ikke til at tygge i. Der var ingen dressing, og krydderi kunne have gjort underværker. Hvis nogen er i tvivl, så er det ikke en anbefaling herfra.☹️

18. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Hammerum Pizza og Kebab House

Svar fra Hammerum Pizza og Kebab House

Hej,

Tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse med os. Det er vi oprigtigt kede af at høre.

En durum skal naturligvis være frisk, nem at tygge og have den rette balance af både dressing og krydderi. Det lyder desværre ikke som den oplevelse, vi ønsker at give vores kunder, og det beklager vi meget.

Hvis du har mulighed for det, vil vi meget gerne høre, hvornår du købte din durum (gerne dato og cirka tidspunkt), så vi kan tage sagen videre internt og følge op med personalet.

Tak for din ærlige feedback – den hjælper os med at blive bedre..
Mvh
Denis
Kunderservice Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Leveret 40 min for sent

Leveret 40 min for sent.
Kold og kedelig pizza!
Første og sidste gang jeg bestiller pizza herfra.

28. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Hammerum Pizza og Kebab House

Svar fra Hammerum Pizza og Kebab House

Hej,

Tak for din anmeldelse. Vi er oprigtigt kede af, at din oplevelse ikke levede op til dine forventninger.

En levering, der er så forsinket – og en pizza, der ankommer kold – er naturligvis ikke acceptabelt, og det beklager vi meget.

Vi vil meget gerne undersøge, hvad der er sket i netop din sag. Hvis du har mulighed for det, må du meget gerne sende os dato og tidspunkt for din bestilling (og gerne ordrenummer), så vi kan følge op internt og arbejde på at undgå lignende situationer fremover.

Tak fordi du gjorde os opmærksomme på problemet.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Jeg må sige at jeg fik noget af en…

Jeg må sige at jeg fik noget af en oplevelse med min seneste bestilling. Jeg bestilte først gang, gennem Just Eat, men betalingen gik ikke igennem, og jeg fik ingen kvittering. Derfor bestilte jeg gennem pizzas hjemmesiden, med det resultat at jeg fik leveret dobelt portion. Da de bliver leveret lyder regningen på over 500 kr, hvilket jeg nægter at betale, for jeg havde kun bestilt 2 pizzaer. Så får jeg en ubehagelig pizzamand i røret, som fortæller mig at hvis jeg ikke betaler, vil jeg blive banned fra pizzariaet og meldt til politiet. Han var aldeles ubehøvlet, truende og mente ellers at byen tilhørte ham. Og hvis der var flere problemer med mig, så kom han gerne selv ud til mig, for at hente sine penge.
Det sidste halve år er det gået ned ad bakke for pizzariaet, det giver mening med den manglende kundeservice etc. Men at reagere på den måde overfor sine kunder, det er ikke en god forretnings strategi. Jeg blev ikke banned, men jeg handler absolut ikke der igen ‼️ Rigtig dårlig stil.

1. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Hammerum Pizza og Kebab House

Svar fra Hammerum Pizza og Kebab House

Hej Pia,

Tak for din besked. Vi beklager virkelig, at du har haft en dårlig oplevelse, og vi vil gerne forklare situationen fra vores side på en lidt mere venlig måde.

Vi modtog din bestilling på to pizzaer via vores hjemmeside – det var din allerførste ordre hos os. Kort efter, omkring 10-12 minutter senere, fik vi endnu en bestilling, som indeholdt én pizza (en helt anden type) og lidt snacks. Vi tænkte, at du måske havde fået gæster, og derfor bestilte ekstra, og vores første tanke var derfor at samle de to ordrer. Vi samler faktisk tit flere ordrer for vores kunder for at spare dem for ekstra leveringsgebyrer, da vi ved, at det er noget, de sætter pris på.

For at være helt sikre på, at vi gjorde det rigtige, prøvede vi at ringe til dig, men desværre fik vi ikke fat i dig. Derfor valgte vi at lave begge bestillinger og sende dem samlet til dig for at spare dig for leveringsomkostninger. Vores erfaring siger os nemlig, at kunderne ofte bliver mere frustrerede, hvis de ikke får deres ordrer samlet.

Normalt, hvis det ikke var meningen, at det skulle være to separate ordrer, plejer folk at ringe til os og sige: "Ups, det var en fejl," så vi kan nå at stoppe den ene ordre. Men i dette tilfælde valgte vi som sagt at køre begge ordrer ud til dig.

Da vores bude ankom til din dør, valgte du én pizza fra den ene bestilling og én pizza fra den anden. Da du så fortalte buddet, at du kun ville have disse to, blev han nødt til at ringe til os i butikken. Her opstod dialogen, hvor det blev forklaret, at vi desværre ikke kan fungere på den måde, at man kan bestille en masse og så bare vælge, hvad man vil have. Vi kan simpelthen ikke drive forretning på den måde.

Der blev på intet tidspunkt nævnt, at vi ville indsamle pengene, eller at vi ville anmelde det til politiet. Det eneste, vi fastholdt, var, at det ikke er i orden at bestille varer og derefter kun betale for dem, man vælger.

Vi beklager meget din oplevelse, men vi er også nødt til at stå fast på vores ret til at kræve betaling for den mad, vi har produceret. Vi tilbød dig jo også rabat på din næste bestilling, og leveringsgebyret blev fjernet fra denne ordre.

Vi håber, at denne forklaring giver lidt mere mening.

Med venlig hilsen, Hammerum Pizza og Kebab House Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Elendig oplevelse

Elendig oplevelse – kom ikke her!

Bestilte to pastaretter, og det var uden tvivl noget af det værste, jeg nogensinde har fået serveret. Maden smagte absolut forfærdeligt – overkogt pasta, ligegyldig smag og en sovs der virkede både kedelig og syntetisk. Intet friskhed eller kærlighed i køkkenet overhovedet.

Personalet gjorde desværre heller ikke oplevelsen bedre. Uopmærksomme og uinteresserede – det virkede som om, de bare ville have os hurtigt ud igen. Ingen smil, ingen service.

Kan absolut ikke anbefale dette sted. Gør jer selv en tjeneste og spis et andet sted!

9. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Så kommer jeg ind og vil bare have en…

Så kommer jeg ind og vil bare have en durum og siger jeg kun vil have den med kebab og dressing og så for jeg tomat salat og agurk i så ringer jeg og siger det men de virker mega ligeglade og vil ik lave mig en ny eller noget nej tak

9. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.

Lær mer om andre slags anmeldelser.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv