Grill Collection Anmeldelser 

302
•
TrustScore 3.5 av 5

3,3

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Waited over a week after ordering the BBQ Everdure cube, carring case and a few other items only to receive an "order update" email this morning that all of the items other than a scraper and grill li... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

The first grill I ordered ended up not being produced anymore. The guys at Grill Collection went way above and beyond. They did the research and sent me quite a few grills that would fit in my stone c... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 4 av 5 stjerner

I received my ordered parts, as expected. There were a few details that generated this rating. 1.) The shipping expense was very costly, $60 as I recall, ~30% of the order. If I'd been willing... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I have an outdoor kitchen that we had included in our new built home. The problem was the built out provided double stainless steel doors and frame below the grill with an empty cavity behind it. Af... Vis mer

Informasjon om virksomheten


Kontaktopplysninger

3,3

Middels

TrustScore 3.5 av 5

302 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ber kundene om å skrive anmeldelser

Denne virksomheten oppfordrer kundene til å skrive anmeldelser, enten positive eller negative

Har svart på 100 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av én uke

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

3,3

Alle anmeldelser

(302)

18 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Good process overall

Good process overall. There were some miscommunications about price and shipping but it was worked out finally.

Good experience.

10. august 2022
Logoen til Grill Collection

Svar fra Grill Collection

We appreciate the opportunity that you gave us by purchasing and it was our pleasure to be there when you needed help. Many thanks from the entire Grill Collection Team.

Vurdert til 3 av 5 stjerner

The products once I received them were…

The products once I received them were great but the customer service displayed wasn’t so good. Even though the initial products I ordered were out of stock I was not notified so I was just in limbo waiting.

10. august 2022
Logoen til Grill Collection

Svar fra Grill Collection

Hey Willie,

This is definitely not the type of experience that we want you to have. If there's anything that we can help you with.
Please send us an email to support@usfireplacestore.com,
Start Live Chat: www.USFireplaceStore.com
Call us: 888-992-1556 (8:00 AM - 11:59 PM Eastern, 7 Days / Week)

Vurdert til 1 av 5 stjerner

You sent me the wrong Daisy wheel top…

You sent me the wrong Daisy wheel top and you still haven’t sent me the correct one even after I sent you the picture of the wrong one as you requested

8. august 2022
Logoen til Grill Collection

Svar fra Grill Collection

Hey Roger,

We're so sorry about the error on your order. Our team is currently working on this issue. If you have further questions or concerns. Please send us an email to support@usfireplacestore.com,
Start Live Chat: www.USFireplaceStore.com
Call us: 888-992-1556 (8:00 AM - 11:59 PM Eastern, 7 Days / Week)

Vurdert til 3 av 5 stjerner

So far I love the grill but the cover…

So far I love the grill but the cover is horrible, does not fit the grill and the material are not suitable for the corner steel, if pull it may get cut. I would expect for a cover that was recommended by the company would fit perfectly buy the front edge is not covered.

1. august 2022
Logoen til Grill Collection

Svar fra Grill Collection

This is definitely not the type of experience that we want you to have. Hope you'll give us a chance to rectify this issue. Please send us an email to support@usfireplacestore.com,
Start Live Chat: www.USFireplaceStore.com
Call us: 888-992-1556 (8:00 AM - 11:59 PM Eastern, 7 Days / Week)

Vurdert til 3 av 5 stjerner

The grill would not light

The grill would not light. The ignitor worked fine and no visible signs of kinks in the gas hose etc. The regulator was reset as mentioned in installation. Nothing. I contacted Grill Connection Support.. Very nice young man answered but he was very hard to understand. Dd not have a good command of the English language I explained the problem and he said from tech support would contact me in two days. Nothing. Their purpose was to try to help me with the problem with the grill. Still nothing. Then yesterday I received an email telling me to take pictures of the box, grill, and invoice. At that time they would process the return of the grill. I did not want to return the grill. I wanted to keep it and get it fixed. There are only so many moving parts so it couldn't have been bad. Thankfully my brother who works for a large manufacture of industrial equipment was in town and came over and fixed the grill. It just amazes me that Grill Connection was so eager to just process a return when all it would have taken would be a few minutes with someone with experience to go over the issue and tell me how to fix it. I'm glad they were ready to stand behind their product and take it back but to do this without even trying to trouble shoot it is unreal.

7. juli 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Grill Collection

Svar fra Grill Collection

Hey James,

This is definitely not the type of experience that we want you to have. We are always striving to improve our services and products. We appreciate your honest feedback. Many thanks from the entire Grill Collection Team.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great Experience!

Great website, great order-taking, excellent price, quick shipping-- I love these folks! There was one small issue regarding communications in the shipping process. Basically, the company and the shipper were not in step. Fortunately, I returned from a business trip early and was able to receive the grill. I hate to think of that box sitting in the rain at the end of my driveway for two days!

Would I buy from them again? Absolutely! Would I recommend them to family and friends? Already have!

10. juni 2022
Logoen til Grill Collection

Svar fra Grill Collection

Terry, what a great review!! We appreciate the opportunity that you gave us by purchasing. Many thanks from the entire team here at Grill Collection Team.

Vurdert til 4 av 5 stjerner

I searched for a certain type outdoor…

I searched for a certain type outdoor cooking system device for awhile, I reviewed The Grill Collection site. & found what I was looking for after a short time on the site. The site was easy to navigate, & met my needs. I settled on The Phoenix Grill 52" Dual burner, Stainless Steel Riveted Gas Head. # G4751
It was semi easy to assemble, & it came 100% UNDAMAGED, & was 100% COMPLETE. I had everything that I need to make it a complete device. I did have to wait awhile for it, but your Online Customer Assistant Tech, "REN" kept me well advised, & put up with all of my requests, comments, & worries from day one of this transaction. REN...I applaud your patients / professionalism with me, & for not returning my semi bad mood chats at times. I apologize at this time for some of my behaviors. I am sorry Ren.
To: The Grill Collection Management Teams....my advice, my suggestions, are as follows to maybe make your site / business a tad more marketable. I like others, that reviewed your site, felt more than a few times that I was 100% scammed, & shelled out a lot of hard earned money for a product that I was NEVER going to see on my doorstep. Ren, again was VERY helpful in helping feel better about things, as I chatted with him several times while I waited for my Phoenix Grill. My advice first is to print in Large "RED" lettering...if the product is OUT Of STOCK, before consumers place their orders. Next It would have been a lot more soothing to get like a tracking bar that consumers can track the process, & status of their orders of that expense anyway. Ex: #1 your order is being processed, as your Payment method was valid /accepted. #2 Your order is being manufactured(if that is the case), & packaged. #3 your order is being shipped to our warehouse currently. #4 your order is in our warehouse, & we are confirming what we need to on our end, & confirming shipping to your destination. #5 The phone call exchange, like I received saying that you have my order ready to ship & confirm that process. # 6 your order is out for delivery. #7 your delivery is at your confirmed destination site. (all of this on like a sliding bar meter, easy to read, & understand the status of a consumer's order. It would really give the consumer . user of your site a lot more confidence, & use your site again, & as well, as telling others about your site. Again "Ren", saved this exchange many times as I came close to cancelling my order as I was not confident it would turn out as it really did.
Lastly I did really like "The caution in accepting delivery instructions" that I was sent via email. It helped assure me that you were a valid site to do business with, as you were there to back up the sale, & safe delivery of my grill. I took a lot of photos of the packaging, cartons ect. so I was ready with proof if the common carrier damaged this order. Again thank you for those valuable instructions.
I am happy with my grill, & Mid length grill cover. I will use your site to get any needed accessories for this purchase, & I would send a picture of it if there was a attachment site for that. Thank you again Ren, for all of your help...!! Jerry Meyers Dubuque, Iowa 52001

1. juni 2022
Vurdert til 2 av 5 stjerner

We were promised that this was in stock…

We were promised that this was in stock when the order was placed, but it took 6 months for the product to be delivered. We had to continually ask for updates. Would not purchase again.

28. mai 2022
Logoen til Grill Collection

Svar fra Grill Collection

Hey NJGal,

This is definitely not the type of experience that we want you to have. However, due to an ongoing supply chain issue. Our warehouse is currently experiencing delays with the shipment and production from manufacturers. If you have further questions or concerns. Please send us an email to support@usfireplacestore.com, Start Live Chat: www.USFireplaceStore.com. Call us: 888-992-1556 (8:00 AM - 11:59 PM Eastern, 7 Days / Week)

Vurdert til 5 av 5 stjerner

The level of service provided by Grill…

The level of service provided by Grill Connect is/was much appreciated. I will continue using their services long into the future.

26. mai 2022
Logoen til Grill Collection

Svar fra Grill Collection

Allen, thank you for this honest review!! Our goal is to always provide the best quality service and product. We're glad you gave us the chance to demonstrate in word and deed how much we value you as a customer. Warm regards from the entire Grill Collection team!

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Missing a few screws and washers

Missing a few screws and washers. Sent me a grill cover for only the grill top. If it was my mistake, sorry, but they are "working with the warehouse" to try to correct it. I say just send me the right grill cover and I'll send you the wrong one back. If it costs me money, let me know. But it's been a week now...HELP! And I do expect the screws and washers so I can make the grill base solid.

26. mai 2022
Logoen til Grill Collection

Svar fra Grill Collection

Hey Mark,

This is definitely not the type of experience that we want you to have. Please know that we have refunded your card on file, we will be sending a return label for your items. We truly apologize for the inconvenience due to an ongoing supply chain issue we're having delays with production and fulfillment. If you have further questions or concerns.

Please send us an email to support@usfireplacestore.com,
Start Live Chat: www.USFireplaceStore.com
Call us: 888-992-1556 (8:00 AM - 11:59 PM Eastern, 7 Days / Week)

Vurdert til 1 av 5 stjerner

***SCAM ALERT!!!***

***SCAM ALERT!!!***
I'll let my quick story speak for itself.
I ordered a Blackstone Griddle and was told that "it is in stock and will be shipped FREE in 1 week." Each week I contacted Grill Collection via chat and asked "how I can track my purchase." Each time I got the same response, "your grill is in-stock and just waiting to be shipped." That went on for a month. Finally, after 1 month, I was told that the grill I ordered was the last one, that it was damaged, and that they were going to cancel my order. They held on to $1347 of my money with phony promises and failed service. And I'm still waiting for my money.
If you order from this company, you do so at your own HIGH RISK.
I have re-ordered the grill with another more well known company with a local store - ACE Hardware. I'm paying more, but with greater confidence and peace of mind.

2. mai 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Grill Collection

Svar fra Grill Collection

Hi Ken,

This is definitely not the type of experience that we want you to have. However, due to an ongoing supply chain issue. Processing time frame changes from time to time. The US Market is really affected by the pandemic. Our warehouse is currently experiencing delays with the shipment and production from manufacturers. Hope you'll give us a chance to rectify this issue.

Please send us an email to support@usfireplacestore.com,
Start Live Chat: www.USFireplaceStore.com
Call us: 888-992-1556 (8:00 AM - 11:59 PM Eastern, 7 Days / Week)

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Grill assembly has been a nightmare!!

This grill excites me to cook on, however, getting to that point has been nothing but frustrating. Napolean grills are produced by Wolf Steel Ltd, based on Barrie, Ontario, Canada. This grill was purchased through Arizona Fireplaces, Phoenix, AZ.

I do not mind assembling products, but today's manuals are way oversimplified with just pictures. Anyway, putting the wheels on was the first issue. The frame insert plug is very brittle and will break if driven into position aggressively. The wheel pivot arm does not go into the mounting insert without lube. Driving into the insert aggressively will break the insert. Customer service was very helpful with insert replacement. Four days later...

The second issue happened when trying to install the side cooker (step 20). The mounting holes were not threaded on my grill. I called customer service at 1:55 central time with this issue. The estimated wait time was 10 minutes. After a couple minutes, an automated message told me to call back later or email them and disconnected the call!! In my opinion, this was very unprofessional on their part. Purchasing a tap and die set to remedy this assembly issue shouldn't be part of the process.

It's bad enough to spend $1300 on a grill and have to assemble it and run into issues such as these. This review pertains to product quality and customer service.

28. april 2022
Logoen til Grill Collection

Svar fra Grill Collection

Hi Terry,

This is definitely not the type of experience that we want you to have. If you need help regarding the installation you can reach us out via phone call, email or chat. You can also contact Napoleon since they have technician that's always ready to assist you with the manual. We are always striving to improve our services and products. Hope you'll give us a chance to rectify this issue.

Please send us an email to support@usfireplacestore.com,
Start Live Chat: https://grillcollection.com/
Call us: 888-992-1556 (8:00 AM - 11:59 PM Eastern, 7 Days / Week)

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Happy I Found the Grill Collection…

I had purchased a grill from the company who is putting in an outdoor kitchen in my back yard. The company called me to say that they were unable to get the grill that I had picked out and tried to substitute another brand. it took me 5 minutes to go to the Grill Collection website and find the original grill that I wanted. The grill was delivered to me within a week.

The online customer service people were terrific!

22. april 2022
Logoen til Grill Collection

Svar fra Grill Collection

Kathleen, thank you for this honest review!! Our goal is to always provide the best quality service and product. We're glad you gave us the chance to demonstrate in word and deed how much we value you as a customer. Warm regards from the entire Grill Collection team!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Excellent products

Excellent products! VERY FAST SHIPPING

20. april 2022
Logoen til Grill Collection

Svar fra Grill Collection

Hey Monroe,

Thank you for your feedback! We are glad to hear you received the order in its pristine condition. Warm regards from the entire Grill Collection Team.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I purchased upgraded wheels for my…Napoleon grill

I purchased upgraded wheels for my Napoleon Grill.
Wheels are great and service is great.
I decided even though the shipping cost was high.
The quality of the product was worth the money

19. april 2022
Logoen til Grill Collection

Svar fra Grill Collection

Hi Don,

Thank you for this honest review!! Our goal is to always provide the best quality service and product. We're sad to hear that we missed a mark in giving you an excellent customer service experience. Hopefully, on your next purchase we'd be able to demonstrate in word and deed how much we value you as a customer. Warm regards from the entire Grill Collection team!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Grill was delivered on time with no…

Grill was delivered on time with no issues. Packaging was perfect. The only thing I could wish was better was to be connected w an assembly service that could put the grill together.

19. april 2022
Logoen til Grill Collection

Svar fra Grill Collection

Hey Cynthia!

What a great review!! There are opportunities in challenges, our goal is to always provide the best quality service and product. Hopefully in the future we'd be able to include a team that could assemble the product. Warm regards from the entire Grill Collection Team.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Said they had stock

Said they had stock, took money, then cancelled ordered several days later

12. april 2022
Logoen til Grill Collection

Svar fra Grill Collection

Hey David,

This is definitely not the type of experience that we want you to have. However, due to an ongoing supply chain issue. Processing time frame changes from time to time. The US Market is really affected by the pandemic. Our warehouse is currently experiencing delays with the shipment and production from manufacturers. We are always striving to improve our services and products. We truly appreciate your feedback.

Vurdert til 2 av 5 stjerner

When I ordered the grill I chatted with…

When I ordered the grill I chatted with a rep and was told the grill was in stock and would ship in 2-5 days. After a week of being told the grill was in stock and being processed to ship it became apparent to me there was an issue. Finally I spoke with someone who was truthful. There was one in stock and the box had been broken down and not all the parts were in it. The Grill was $1,299. Then they offered to ship from a different location but it would cost me $200 more. NO WAY. I could have purchased from another dealer for $1,299 with free shipping. I cancelled the order and purchased from a different dealer and it shipped the next day.

12. april 2022
Logoen til Grill Collection

Svar fra Grill Collection

Hey Micky,

We apologize for not being able to fulfill the order, however, due to an ongoing supply chain issue. Our warehouse is currently experiencing delays with the shipment and production from manufacturers. We are always striving to improve our services and products. We truly appreciate your feedback.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

BFC AC

Overall, my experience was good for the times we are living now days, I had to wait a couple of months, but the good thing is i got all the parts.

Thanks
Frank Riveron

18. mars 2022
Logoen til Grill Collection

Svar fra Grill Collection

Francisco, thank you for this honest review!! Our goal is to always provide the best quality service and product. We appreciate your understanding regarding the ongoing supply chain issue. We're glad you gave us the chance to demonstrate in word and deed how much we value you as a customer. Warm regards from the entire US Fireplace Store team!

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Strongly not recommend, take care!

This web site have good products, but the shipping time was abusive and extremely annoying, they said you gonna recieve the products in a couple of days warranted, and i recieved my purchase 3 months latter, after lots of emails, i spent almost $20.000, and unfortunately my project was delayed for 2 months, and i had a big problem with my client cause the irresponsible way loke Grillcollection.com works, i do not recommend this website, except if you don't have problem waiting months for a product distributed in USA.

12. mars 2022
Logoen til Grill Collection

Svar fra Grill Collection

Hi Rafael,

This is definitely not the type of experience that we want you to have. However, due to an ongoing supply chain issue. Processing time frame changes from time to time. The US Market is really affected by the pandemic. Our warehouse is currently experiencing delays with the shipment and production from manufacturers. We are always striving to improve our services and products. We truly appreciate your feedback.

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv