getinflow.io Anmeldelser 

116
•
TrustScore 2.5 av 5

2,6

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Inflow are dishonest and thieve your money. I cancelled the subscription before the advised time and they continued to take a $139 annual subscription out. I have emailed inflow about 4 times for a... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

My subscription renewed after the free trial which I thought was cancelled, I see the transaction and emailed straight away. I did not use it only once and will not use it again. I cannot afford this... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

This app has been a total game-changer for me. The combination of body doubling, insightful lessons, and AI suggestions has finally given me the structure I was missing. It doesn’t just help me get th... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Inflow is an app that provides text modules to learn about ADHD, access to many webinar learning modules (>100) on ADHD topics, and online co-working sessions 6 days per week, between 2-7 hou... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Velværeprogram

Skrevet av virksomheten

Inflow is designed by people with ADHD, for people with ADHD. We’re not a glorified pomodoro timer or calendar. We’re a science-based digital program, here to help you manage your ADHD/ADD. Do you struggle with focus? Organization? Procrastination? What about attention, hyperactivity, and anxiety? Is your calendar, planner, habit tracker, or timer still not helping you organize or get things done? Is your to do list just not cutting it? Your ADHD/ADD diagnosis doesn’t have to hold you back. Inflow can help.


Kontaktopplysninger

2,6

Under middels

TrustScore 2.5 av 5

116 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 96 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av to uker

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

2,6

Alle anmeldelser

(116)

40 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 2 av 5 stjerner

At first it was great

At first it was great. This is the 3rd month. I missed an appt due to pneumonia and being in the ER. Trying to reschedule seems impossible. The login is so basic and limited. First day I just get a blank white page with a black circle. Then I finally get an appointment but it’s for another intake. I do the appointment and no one joins. I screenshot everything and send an email but no one gets back to you. Repeat next day with another appointment and same thing. So now I suppose I will be back off the meds… after they stress the importance of follow through… I don’t know. I will probably be checking out Done and see how it goes with them. Lyssa my therapist through Inflow was great. It’s conflicting to have to make the decision because the customer service and platform are not good. Had high hopes

31. desember 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til getinflow.io

Svar fra getinflow.io

Dear Jen,

Thank you for sharing your honest feedback about your experience with Inflow. I'm deeply sorry to hear about the challenges you faced with rescheduling your appointment, accessing the platform, and reaching our support team. We take your concerns very seriously and appreciate you bringing them to our attention.

It's clear that the experience you had fell short of our expectations and yours, and I sincerely apologize for the frustration and inconvenience this caused.

We value your well-being and understand the importance of consistent communication and reliable service.

I would like to personally understand your experience better and explore ways to help.
I understand that having to choose a new provider is a difficult decision, especially after getting on well with Lyssa. Your feedback is extremely valuable to us as we strive to improve our platform, processes, and customer service. Your experience does not reflect the standard we expect, and we are taking steps to address these issues to ensure a better experience for all users.

I kindly request you allow me to look into your case further and explore potential solutions or alternatives to address your concerns. You can reach out to me directly at hello@getinflow.io

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Caution Advised - Issues with Subscription and Appointment Services

I recently subscribed to an ADHD-focused iPhone app, only to encounter several concerns worth noting:

Pricing and Subscription Model: The app charges an annual fee of $200, which I found steep, especially since I inadvertently signed up for the premium option instead of the base one, which is $130 less. The auto-renewal feature, without clear reminders, is problematic for users like me who struggle with remembering such details. This seems to exploit a common ADHD challenge of forgetting annual commitments like this.

Lack of Transparency and Refund Policy: There were no reminders or invoices for the annual charge. When I realized this and sought cancellation, they denied any refund. The lack of transparency in billing and inflexible refund policy was disheartening.

Issues with Medication Appointment Booking: I attempted to schedule a medication appointment, but faced multiple issues:
My intake form details were lost three times, causing unnecessary delays and rescheduling.
There was confusion about appointment availability, with the support team indicating technical issues that were supposedly unreported, yet they were aware of calendar synchronization problems.
The process of repeatedly filling out intake forms, which is particularly challenging for individuals with ADHD, felt disregarded.

Potential Privacy Concerns and Customer Service: The repeated loss of my intake details raises potential HIPAA compliance questions. When I inquired about the safety and whereabouts of my data, which was visible in my portal but not in their EMR, my appointment was abruptly canceled, and they expressed an inability to work with me, despite 'appreciating the feedback'.

Inaccuracies in Professional Assignments: The nurse assigned to me had reportedly retired four years prior. This discrepancy, whether due to outdated records or other reasons, raises concerns about the app's currentness and reliability.

Final Thoughts: Given these experiences, I advise caution with this app. The combination of billing opacity, appointment scheduling issues, potential privacy concerns, and inaccuracies in professional assignments undermines the trust and reliability essential in healthcare apps, particularly for those managing ADHD.

21. desember 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til getinflow.io

Svar fra getinflow.io

Dear Gareth,

Thank you for sharing your honest feedback about your experience with Inflow. We apologize for the frustration that your experience with Inflow caused you.

Please feel free to contact us at hello@getinflow.io to discuss your concerns in detail and come to a resolution.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Tried to invoice me for $200 USD…

Tried to invoice me for $200 USD without warning after 7 day free trial. Bank halted it luckily. Poor form when dealing with people with ADHD.

1. september 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til getinflow.io

Svar fra getinflow.io

Hi Matt,

We sincerely apologize for the unexpected charge at the end of your free trial. We know this could be particularly frustrating for someone with ADHD.

While we do send email and in-app notification reminders, we recognize they might sometimes be missed.

Please reach out to our support team at hello@getinflow.io so we can confirm your subscription is cancelled and ensure there won't be any further charges. As a gesture of goodwill, we'd also like to offer you a complimentary extended trial to explore Inflow at your own pace. Please let our support team know if you're interested in this and we'll make it happen.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

*** AVOID AVOID AVOID ***

*** AVOID - NON-RESPONSIVE SUPPORT AND BENT ON BILLING YOU WITHOUT LETTING YOU CANCEL AFTER THE TRIAL ****

I'll let this email trail with Inflow speak for itself:

Mike Davis
10:16 AM (3 minutes ago)
to hello-getinflow.io

Extremely unhappy as you have continued to attempt to take payment from my account until payment was taken and my account was overdrawn. I cannot afford this and am extremely unhappy about this situation and InFlows service and lack of response or acknowledgement of my messages.

Can you please cancel my subscription and refund my membership fee immediately?

Mike.

From: Mike Davis
Sent: 16 July 2023 10:55
To: hello-getinflow.io
Subject: Cancel membership

Hi,

Can I please cancel my membership? I signed up for the trial and payment is now attempting to process repeatedly.

This is a little concerning as I have decided to not progress with the app, but since the platform has recognised I need a subscription to proceed it has blocked me from accessing the platform at all and I cannot cancel my membership. What's concerning about this is the ethics of requiring payment after a trial period in order to decide not to proceed after the trial is over.

Although my reason for progressing was the cost of the service (the content was excellent), I am also concerned about this unethical behaviour and couldn't recommend it to anyone on that basis regardless of the cost.

Can you please cancel my membership and the continued attempts to charge me?

Thankyou.

Mike.

18. juli 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til getinflow.io

Svar fra getinflow.io

Hi Mike, thank you for your review and please accept our apologies for your negative experience with Inflow.

We are currently working on fixing the bug you identified which prevents users with a blocked/frozen card from cancelling their subscription.

I have checked internally and have seen that our team has resolved your ticket and processed a full refund.

If you have any other questions, please do not hesitate to contact us on hello@getinflow.io. Thank you!

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv