Gardia Anmeldelser 23

TrustScore 4 av 5

3,9

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Veldig god hjelp fra kundeservice for å få samkjøring på bestilling av 2 Tinde loungegrupper og Fjelltopp loungestoler. Rask levering fra Bring. Møblene var godt pakket. Møblene er enkle å montere, me... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Jeg elsker bålpanna, kommer ingen røyk og den varmer veldig godt. Kjempe praktisk med lokket, sånn at man har et kult bord når den ikke brukes som bålpanne. Anbefales på det sterkeste.

Selskapet har svart

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Instruksjonene var mangelfulle i forklaring og detaljer som medfører usikkerhet i monteringsfasen. Dette er noe en person normalt bare bygger en gang og da er detaljene viktige. Ikke ta noe som selvfø... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Vi bestilte pergola og fikk fantastisk god service og hjelp både da vi bestilte og ikke minst da vi var å hentet pergolaen. Alle var så hjelpsomme - kan virkelig anbefales!!!

Selskapet har svart


Kontaktopplysninger

3,9

Bra

TrustScore 4 av 5

23 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ber kundene om å skrive anmeldelser

Denne virksomheten oppfordrer kundene til å skrive anmeldelser, enten positive eller negative

Har svart på 100 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av 24 timer

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Velg en annen leverandør!

Bestilte en pergola høsten 2024. Med levering våren 2025, avtalen var at den skulle komme sent April/tidlig Mai. Den ble levert i slutten av Mai. Altså nesten 4 uker etter avtalt tid, som var avtalt 5 måneder i forveien. Dette var heller ikke noe jeg fikk beskjed om.
Jeg fikk noen håndverkere til å sette den opp, men under montering viser det seg at det mangler en side vegg, pluss hjørne avstivere. Ved kontakt med kundeservice, viste de om de manglende delene og at de ville komme om ca 14 dager. (Men det var ikke noe de gav beskjed om)

I mellomtiden var det ekstremvær, og pergolaen klappet sammen i vinden. Selvom den var sikret og justert slik brukerveiledning og manualen tilsa.
Etter kontakt med kundeservice, der bilder av pergolaen som er knekt rett av i alle skjøter. Var konklusjonen til Gardia at ekstremværet ikke var ekstremt nok, og at pergolaen burde ha tålt været. Så at skaden på pergolaen da måtte være selv på skyldt.

Jeg måtte da bestille nye deler til pergolaen. Dette ble gjort med en gang jeg fikk bestillingslink som ikke var før i Oktober 2025! Jeg har enda ikke fått de delene, men de håper på å levere i løpet av August! 2026!

Jeg vil på ingen måte anbefale noen og kjøpe noe som helst hos Gardia hvis denne situasjonen, er i nærheten av normalt. Noe de forsikrer om på mail til stadighet at det er!

Elendig kvalitet på produktet, da sveise skjøter i hjørner kun er svesiet ca 50%. (Da kun midterste del ca 3 cm, helt ekstrem leveringstid og servicen svarer, men det er lite eller ingen vell vilje til å løse situasjoner.
På ingen måte verdt pengene eller ventetiden!

1. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Gardia

Svar fra Gardia

Hei

Vi ønsker alltid å hjelpe kundene våre så raskt og godt som mulig, og det er beklagelig at du har opplevd ventetid knyttet til enkelte deler.

Når det gjelder montering og funksjon, er våre produkter utviklet for å gi best mulig stabilitet og levetid når de monteres i henhold til medfølgende monteringsanvisning. I denne saken ser vi at produktet ikke er festet til underlaget. Ved korrekt montering ville dette naturligvis blitt vurdert som en del av en ordinær forsikrings- eller reklamasjonssak.

Det er også viktig å presisere at vegger er tilleggsutstyr og ikke en del av selve bærende konstruksjon ved montering av pergola. Pergolaen monteres først, og vegger ettermonteres alltid uavhengig av dette, og påvirker derfor ikke selve monteringsprosessen eller konstruksjonen.

Det er beklagelig at produksjon av enkelte deler har tatt lang tid. Vi har stort sett alle deler på lager, men i dette tilfellet gjelder det spesifikke komponenter vi svært sjelden har skader eller reklamasjoner på, og disse måtte derfor produseres.

Vi har stor tillit til kvaliteten på våre pergolaer, som er blant de mest solgte i Norge, og vi står trygt i kvaliteten på både produkt og leveranser. Samtidig tar vi alltid tilbakemeldinger på alvor, og vi ønsker å bidra til en god løsning for deg som kunde.

Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din, og håper du til slutt blir fornøyd med din pergola :)

Mvh Gardia teamet

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Bestilte drivhus fra Gardia andre…

Bestilte drivhus fra Gardia andre pinsedag og fikk det levert allerede mandagen etter. Veldig rask levering, og hele bestillingsprosessen opplevdes som ryddig og enkel.

Da jeg startet monteringen oppdaget jeg dessverre en del riper i lakken på flere av delene. Kundeservice svarte raskt på henvendelsen min, var svært hyggelige å kommunisere med, og kom med en god løsning med én gang. Saken ble løst raskt og uten problemer, noe jeg setter stor pris på.

Det eneste som trekker ned er monteringsveiledningen. Den opplevde jeg som mangelfull og vanskelig å følge. Jeg brukte mye tid på å finne ut hvor ulike skruer og deler skulle plasseres. Gardia har også en monteringsvideo på YouTube, og den var til noe oppklarende hjelp, men kunne gjerne vist fremgangsmåten enda tydeligere. Monteringen ble derfor mer tidkrevende enn nødvendig.

Når drivhuset først kom på plass, ble jeg veldig fornøyd med resultatet. Det ser flott ut, og jeg gleder meg til å ta det i bruk. Alt i alt sitter jeg igjen med et godt inntrykk av både produktet og kundeservicen, og spesielt servicen fortjener ros.

6. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Gardia

Svar fra Gardia

Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Det setter vi stor pris på. Vi er glade for at du er fornøyd med både produktet og servicen du fikk.

Samtidig tar vi med oss innspillene dine om monteringsanvisningen og video og vil jobbe med å forbedre disse.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Jeg elsker bålpanna

Jeg elsker bålpanna, kommer ingen røyk og den varmer veldig godt. Kjempe praktisk med lokket, sånn at man har et kult bord når den ikke brukes som bålpanne.
Anbefales på det sterkeste.

26. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Gardia

Svar fra Gardia

Takk for hyggelige tilbakemelding! Det er veldig gøy å høre at du er fornøyd med bålpannen. Vi setter stor pris på anbefalingen din :)

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Instruksjonene var mangelfulle i…

Instruksjonene var mangelfulle i forklaring og detaljer som medfører usikkerhet i monteringsfasen. Dette er noe en person normalt bare bygger en gang og da er detaljene viktige. Ikke ta noe som selvfølgelig når en skal veilede vis en instruksjon.

27. april 2026
Logoen til Gardia

Svar fra Gardia

Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding! Vi beklager at monterings anvisningen opplevdes som mangelfulle og skapte usikkerhet underveis. Dette er viktig for oss, og vi tar det med videre i arbeidet med å gjøre veiledningene våre tydeligere og mer detaljerte. Mvh Rita hos Gardia :)

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Fantastisk god service og hjelp!

Vi bestilte pergola og fikk fantastisk god service og hjelp både da vi bestilte og ikke minst da vi var å hentet pergolaen. Alle var så hjelpsomme - kan virkelig anbefales!!!

30. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Gardia

Svar fra Gardia

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, håper dere får en fin vår og sommer under pergolaen ☀️

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Ikke imponert

Dessverre ikke imponert. Da jeg bestilte drivhuset stod det at dette var på lager med leveringstid på 5 -8 dager. Etter to uker hadde jeg fortsatt ikke hørt noe og etterspurte derfor sendingen på mail hvor de etter hvert opplyser om at varen ikke var på lager likevel, men at de skulle få den inn igjen i slutten av inneværende uke. Uka gikk og ingen oppdatering, før uken etterpå. Dette er nå 1,5 uke siden, og har fortsatt ikke mottatt varene jeg bestilte… leveringsdag ble bekreftet gjennom bring, dagen kom men ingen varer. Kommer ikke til å bestille herfra i fremtiden…

27. april 2026
Logoen til Gardia

Svar fra Gardia

Hei

Takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din, og vi beklager virkelig for frustrasjonen dette har medført.

Dette drivhuset var dessverre svært etterspurt og ble utsolgt raskere enn forventet, noe som førte til at lagerstatusen ikke stemte da du bestilte. Det er vårt ansvar, og det skulle selvfølgelig vært kommunisert tydeligere til deg.

I tillegg opplevde du forsinkelser i leveringen fra transportør, noe som forsterket en allerede uheldig situasjon.

Ordren din ble prioritert sendt så snart varen var tilbake på lager, men vi forstår godt at totalopplevelsen ikke har vært tilfredsstillende.

Vi håper likevel at du blir fornøyd med drivhuset når det er på plass.

Mvh Rita hos Gardia

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Kunderservice

Tenkte å bestille meg en utebod Arna til 39.990 kr. Men ville sjekke kundeservicen først, så jeg ringte og ringte og ringte.... og sånn blir det vel hvis jeg skulle kjøpt noe der også... kundeservice må være nr 1! Er det så jævlig travelt så ansett mere folk.

15. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Gardia

Svar fra Gardia

Hei,

Takk for tilbakemeldingen din, vi forstår godt at dette er frustrerende. De siste dagene har vi dessverre hatt uvanlig stor pågang på telefon, noe som har ført til lengre ventetid enn normalt.

Vi jobber kontinuerlig med å forbedre kapasiteten vår, og tar med oss innspillet ditt videre. I mellomtiden vil vi veldig gjerne hjelpe deg via chat eller e-post, hvor vi svarer innen 1 virkedag.

Håper vi får muligheten til å gi deg en bedre opplevelse videre!

Vennlig hilsen
Rita hos Gardia

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Kjapp levering og enkel bestilling på…

Kjapp levering og enkel bestilling på nett. Vi håpet på nye utemøbler til påske og gleden var stor når pallen sto der fredag før påske.

25. mars 2026
Logoen til Gardia

Svar fra Gardia

Så bra de kom frem i tide og veldig kjekt å høre at du er fornøyd :)

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Bestilte Aneks for to år siden

Bestilte Aneks for to år siden. Veggene er så tynne at vannet lekker gjennom. Vinduene er heller ikke tette, det renner vann rett gjennom, mye vann. Nå må vi rive hele veggen, kjøpe nytt vindu og betale dette selv. Ringer man Gardia så tar de ikke telefonen men man får en sms om at de skal ringe tilbake. De ringer aldri. Værste kundeservicen jeg har vært bort i og elendig produkt.

5. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Gardia

Svar fra Gardia

Hei,

Takk for at du tok deg tid til å dele din erfaring. Vi beklager virkelig å høre om problemene du har opplevd med både produktet og oppfølgingen fra oss.

Det du beskriver med lekkasjer i vegger og rundt vinduer er ikke slik det skal være, og vi ønsker selvfølgelig å hjelpe deg med å få dette løst.

Vi vil også gjerne undersøke hvorfor du ikke har fått tak i oss. Har du forsøkt å kontakte oss på riktig telefonnummer: 33 50 78 90? Du er hjertelig velkommen til å ta kontakt igjen, så skal vi sørge for å følge deg opp.
Send oss gjerne en e-post til hei@gardia.com med bilder og en kort beskrivelse av problemet, slik at vi får sett nærmere på saken og hjulpet deg videre så raskt som mulig.

Igjen, vi beklager opplevelsen du har hatt, og håper vi får muligheten til å rette opp dette.

Med vennlig hilsen
Rita hos Gardia

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Flotte utemøbler til en god pris

Veldig god hjelp fra kundeservice for å få samkjøring på bestilling av 2 Tinde loungegrupper og Fjelltopp loungestoler. Rask levering fra Bring. Møblene var godt pakket. Møblene er enkle å montere, men vær obs på skruing av bordben pga andre skruer under bordeplate som kan treffes. Gleder oss litt ekstra til å nyte påskesol i hytteveggen nå.

3. mars 2026
Logoen til Gardia

Svar fra Gardia

Så hyggelig at dere er fornøyde, ønsker dere en flott påske i nye møbler :)

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.

Lær mer om andre slags anmeldelser.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv