Alt ved legesenteret var bra.
Alt ved legesenteret var bra, fra bestilling av time og oppfølging fra legesekretær, til legetime. Fikk tatt opp mine helseutfordringer i fred og ro med doktor Abraham, og fikk avtale om oppfølging og henvisninger videre. Takker så mye for imøtekommende ansatte og god helsehjelp.
