Dette firmaet er på synkende grunn
Dette firmaet er på synkende grunn, så styr unna. Alle som handler her risikerer å ikke få varer. Uansett hva du velger å gjøre - IKKE BETAL I FORKANT!!! Vi gjorde det og fikk ikke varene. Til slutt valgte vi å politianmelde og fikk da pengene tilbake.

