Ngl kjolen var faktisk rigtig sød, da jeg prøvede den, men lynlåsen blev ved med at sidde fast halvvejs, og jeg gav næsten op 😭 endte med at have den på alligevel, fordi den så for godt ud med hæle.
Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon
For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon
Se hva andre synes
Havde det skræddersyede sæt med firkantet hals på én gang og fik straks komplimenter fra fremmede lol, bestiller helt sikkert igen snart.
Alt i alt en god oplevelse, og stilen føles meget trendy uden at se for overdrevet ud. Jeg ville nok handle her igen. Fantastisk oplevelse.
Ikke dårligt samlet set, men bestemt en af de butikker, hvor man skal læse målene meget omhyggeligt, før man bestiller.
Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert
Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative
Slik bruker virksomheten Trustpilot
Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.
Min tålmodighed med online shopping var…
Min tålmodighed med online shopping var ved at slippe op, indtil den her pakke kom. Ingen skuffelser, ingen 'forventning vs. virkelighed'-fejl. Bare gennemført lækkert tøj, der faktisk ligner billederne.
Alt passede så godt
Alt passede så godt, at jeg virkelig måtte tjekke, om de på en eller anden måde havde designet det specifikt til mig.
Jeg har bestilt fra så mange…
Jeg har bestilt fra så mange modebutikker på det seneste, og dette er en af de få, hvor jeg rent faktisk har lyst til at skrive en anmeldelse, fordi jeg elskede alt.
Alt i alt en god oplevelse
Alt i alt en god oplevelse, og stilen føles meget trendy uden at se for overdrevet ud. Jeg ville nok handle her igen. Fantastisk oplevelse.
Helt ærligt
Helt ærligt, outfittet så fantastisk ud på billeder og videoer, men efter et par timer kunne jeg ikke vente med at skifte, fordi det ikke var det mest behagelige nogensinde.
Ikke dårligt ærligt
Ikke dårligt ærligt, jeg tror bare jeg forventede for meget efter at have set så mange anmeldelser før
Den klassiske blyantnederdel gav mig…
Den klassiske blyantnederdel gav mig præcis den stemning, jeg ønskede til mit fødselsdagsoutfit. Jeg ville bare ønske, at den havde lidt mere stræk omkring taljen.
endelig en onlinebutik hvor tøjet rent…
endelig en onlinebutik hvor tøjet rent faktisk ser ud som på billederne. TAK!
Ikke perfekt
Ikke perfekt, men generelt en god shoppingoplevelse. Jeg ville nok bestille igen, når jeg har brug for noget sødt til en begivenhed.
Jeg ved allerede
Jeg ved allerede, at denne plisserede maxikjole bliver hele min personlighed til sommer, lol.
pasformen
pasformen, farven, stemningen ... alt var ærligt talt præcis, hvad jeg ønskede mig
Ikke dårligt samlet set
Ikke dårligt samlet set, men bestemt en af de butikker, hvor man skal læse målene meget omhyggeligt, før man bestiller.
Havde det skræddersyede sæt med…
Havde det skræddersyede sæt med firkantet hals på én gang og fik straks komplimenter fra fremmede lol, bestiller helt sikkert igen snart.
Forsendelsesopdateringerne kunne have…
Forsendelsesopdateringerne kunne have været tydeligere, men da pakken ankom, var jeg faktisk imponeret over, hvordan alt så ud.
Farven så lidt anderledes ud i…
Farven så lidt anderledes ud i virkeligheden sammenlignet med billederne online. Ikke grim eller noget, bare ikke præcis som jeg forestillede mig
Ngl kjolen var faktisk rigtig sød
Ngl kjolen var faktisk rigtig sød, da jeg prøvede den, men lynlåsen blev ved med at sidde fast halvvejs, og jeg gav næsten op 😭 endte med at have den på alligevel, fordi den så for godt ud med hæle.
Emballagen var ren
Emballagen var ren, og alt ankom sikkert. Jeg troede bare, at materialet ville føles lidt tykkere, men det så stadig pænt ud, når det var stylet.
Jeg ville være besat af kjolen
Jeg ville være besat af kjolen, fordi billederne så fantastiske ud, men i virkeligheden var det mere et "ja, den er sød"-øjeblik end et wow-øjeblik.
Søde designs generelt
Søde designs generelt, men størrelserne føltes lidt uensartede mellem de forskellige stykker. Den ene kjole passede perfekt, og den anden var strammere end forventet.
en af de få online ordrer på det…
en af de få online ordrer på det seneste, hvor jeg ikke med det samme har fortrudt at have brugt penge!!!
Dette er Trustpilot
Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.
Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.
Lær mer om andre slags anmeldelser.
Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.
Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.
Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.
Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.








