Jeg bestilte julekalender med diamond…
Jeg bestilte julekalender med diamond painting den 11 okt.har endnu ikke fået den, har sendt mail som åbenbart ikke besvares. Og de skriver på hjemmesiden 7-10 dages leveringstid.Gudskelov har jeg bestilt det med at det skulle betales efter 30 dage så jeg kan nå at annullere betalingen, for de får ikke min penge før pakken er her. Det er simpelthen for dårligt af et firma som ikke engang besvare en mail som man sender til dem. Har nu fået pakken næsten en mdr. efter den blev bestilt, og sikke en lang næse. Den er mindre end video, og døjer nu med at sende den tilbage . det er nemlig også svært. Møj firma, de vil vide hvad jeg er utilfreds med, i stedet for bare at man kan sende retur. Og jeg kan love jer for at den kalender ikke er noget værd. Åbnede et par af kasserne, ikke noget at råbe hurra for. Et lille billede i en stor kasse, men perlerne er ikke vedlagt, de ligger i de andre små kasser, vil ikke skrive hvad der var i kasse 24, det var ikke et billede,og netop på den dag som er lang. Jeg har endnu ikke betalt, da jeg sørgede for at stoppe det, og de får ikke en krone. Jeg kan da ikke gøre for det ikke kan sendes tilbage, de burde jo have en returlabel, det eneste hjemmesiden har er en retur adr. til Kina, det skal da nok hjælpe. Sidste nyt. Det viser sig returadr. ikke er den rigtige og man åbenbart ikke kan sende retur, man. får nogle kuponcoder som om de tror man er en idiot og vil købe derfra igen.Døjer stadigvæk med at kunne få den sendt tilbage, mine penge vil de godt have. det er ikke lykkedes dem endnu. Sikke et skodfirma, hvor man ikke engang kan sende retur selvom det står der på deres hjemmeside
11. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring