Detgladesmil Anmeldelser 13

TrustScore 3 av 5

3,1

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Informasjon om virksomheten


Kontaktopplysninger

3,1

Middels

TrustScore 3 av 5

13 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har ikke svart på negative anmeldelser

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Jeg har været kunde hos Helle i ca

Jeg har været kunde hos Helle i ca. 1 år nu…Og mine tænder er bare blevet så hvide og smukke igen.
Efter lang tids sygdom troede jeg ikke på mine tænder kunne blive pæne igen.
Helle er god til at forklare hvad hun laver og altid til den pris hun har givet.
Jeg anbefaler Helle som jeg synes er den bedste tandlæge og eminent til kosmetisk behandling og så er hun meget blid når hun ordner tænder…og ja der er altid god stemning og musik når jeg ligger i stolen…

1. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Meget tilfreds

Jeg har for nylig besøgt Tandlægeklinikken “Det Glade Smil Vejle”, og jeg kan ikke anbefale dem nok!

Da jeg trådte ind ad døren, blev jeg mødt af et venligt og imødekommende personale, der gjorde mit besøg behageligt.

Ydermere var behandlingen grunding, og jeg værdsatte den omsorg og opmærksomhed, som jeg fik, under hele besøget.

3. oktober 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Detgladesmil

Svar fra Detgladesmil

Kære Nicklas :) Tusind tak for dine søde ord :) det varmer os alle! Glade hilsener, Helle

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Kan kun anbefale Det Glade Smil.

Kan kun anbefale Det Glade Smil.
Absolut meget kompetent tandlæge og de sødeste medarbejdere.
Jeg blev anbefalet at skifte til Det Glade Smil og det har jeg virkelig ikke fortrudt.

Gode priser og service i top

4. oktober 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Detgladesmil

Svar fra Detgladesmil

Kære Jesper, tusind tak :) det er vi virkelig glade for! Glade hilsener, Helle

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Jeg har idag haft den mest ubehøvlet og…

Jeg har idag haft den mest ubehøvlet og uhøflig direktør fra det glade smil i røret.

Jeg er dybt ordblind og snakker til min telefon og Beder den ring min tandlæge op. Jeg får en tid dagen efter. Det viser sig så at jeg har haft ringet til den forkerte tandlæge,” det glade smil”. Jeg ringer dem op 10 min før min bestilt tid, og forklar at det er en fejl fra min side og at det altså ikke var dem jeg havde havde bedt min telefon ringe op til og bestille en tid. De siger jeg skal betale 869kr for udeblivelse.

Jeg påtaler at de heller ikke oplyste mig i telefonen at jeg ikke havde været hos dem og få lavet noget overslag plus der heller ikke ligger nogle godkendelse fra kommunen. Alt dette er det ingen forståelse for. Hun kaster i hovedet på mig at jeg nok skulle ha fulgt med i skolen og ha lært at læse og det var min fejl og dette måtte jeg bøde for med en bøde på over 800kr.

Ingen forståelse for mit handicap eller på anden måde interesseret i at finde en anden løsning. Aldrig har jeg oplevet så flabet og ubehøvlet en medarbejder.

Hold jer langt væk fra det sted. Min mor har måtte betale 1700kr for et overslag på trods af de lovet hende det Max ville koste 650

8. oktober 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Jeg kan desværre ikke anbefale Helle…

Jeg kan desværre ikke anbefale Helle fagligt som tandlæge. Efter et besøg hos Helle bad jeg et overslag på hvad hun mente skulle laves.
Overslaget var helt vanvittigt, og jeg valgte at stole på min mavefornemmelse.
Jeg tog efterfølgende til anden tandlæge og betalte for endnu en undersøgelse.
Denne nye tandlæge undersøgte mig og gennemgik tidligere røntgen osv.
Ved at tage denne ekstra undersøgelse sparede jeg minimum 19000 kr, i forhold til anslået behandlinger hos Helle.

8. februar 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Bor man i Vejle eller flytter man til…

Bor man i Vejle kommune eller flytter man til Vejle Kommune kan jeg varmt anbefale Det Glade Smil som tandlæge. Man gå derfra med et smil på læben og sådan er stilen også under behandlingerne, fantastisk og dygtig håndværk udførers der også. Har haft Helle de sidste 30 år så jeg må sige at jeg kender hende som tandlæge meget godt, og kan kun varmt anbefale Det Glade Smil :-) :-) :-) :-)

31. mai 2020
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Helt igennem fantastisk!

Jeg skulle finde en ny tandlæge efter min tilflytning. Valget faldt på det glade smil og hvor er jeg glad for det! Man føler sig så godt tilpas og i gode trygge hænder, man får god information undervejs hvad der bliver gjort. Jeg er overbevist om at jeg har fundet den helt rigtige nye tandlæge!
Kun anbefalinger herfra :-)

8. januar 2015
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Super service, rare omgivelser, imødekommende personale

Jeg har været patient hos Helle Steenberg Skov i knap i 4 år, og kan kun varmt anbefale hende. Fantastisk sød og kompetent tandlæge.
Super lækre lokaler med skønt, imødekommende personale. Man får hver gang en overordentlig god behandling, føler sig godt tilpas og i trygge hænder. DetGladeSmil lever fuldt ud op til sit navn, man går altid derfra med et glad smil på læben (selv efter en rodbehandling). Så bliver det altså ikke meget bedre. :-)

20. april 2012
Anmeldelse skrevet uten oppfordring

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.

Lær mer om andre slags anmeldelser.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv