Søde og rare mennesker men 40 til 50…
Søde og rare mennesker men 40 til 50 minutter almindelig tandlæge arbejde, ingen guld eller kroner, skal ikke koste 5300 kr. og det er ikke en gang men 3 gange 😊
Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon
For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon
Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert
Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative
Har ikke svart på negative anmeldelser
Slik bruker virksomheten Trustpilot
Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.
Søde og rare mennesker men 40 til 50 minutter almindelig tandlæge arbejde, ingen guld eller kroner, skal ikke koste 5300 kr. og det er ikke en gang men 3 gange 😊
Kan klart anbefale Det Glade Smil.
Meget sød tandlæge og søde assistenter. Meget tilfreds med arbejder også:))
Helle er sikkert en dygtig tandlæge. Håbede på en tandlæge der var mere imødekommende. Føler ikke jeg fik en god behandling.
Jeg har været kunde hos Helle i ca. 1 år nu…Og mine tænder er bare blevet så hvide og smukke igen.
Efter lang tids sygdom troede jeg ikke på mine tænder kunne blive pæne igen.
Helle er god til at forklare hvad hun laver og altid til den pris hun har givet.
Jeg anbefaler Helle som jeg synes er den bedste tandlæge og eminent til kosmetisk behandling og så er hun meget blid når hun ordner tænder…og ja der er altid god stemning og musik når jeg ligger i stolen…
Jeg har for nylig besøgt Tandlægeklinikken “Det Glade Smil Vejle”, og jeg kan ikke anbefale dem nok!
Da jeg trådte ind ad døren, blev jeg mødt af et venligt og imødekommende personale, der gjorde mit besøg behageligt.
Ydermere var behandlingen grunding, og jeg værdsatte den omsorg og opmærksomhed, som jeg fik, under hele besøget.

Svar fra Detgladesmil
Kan kun anbefale Det Glade Smil.
Absolut meget kompetent tandlæge og de sødeste medarbejdere.
Jeg blev anbefalet at skifte til Det Glade Smil og det har jeg virkelig ikke fortrudt.
Gode priser og service i top

Svar fra Detgladesmil
Jeg har idag haft den mest ubehøvlet og uhøflig direktør fra det glade smil i røret.
Jeg er dybt ordblind og snakker til min telefon og Beder den ring min tandlæge op. Jeg får en tid dagen efter. Det viser sig så at jeg har haft ringet til den forkerte tandlæge,” det glade smil”. Jeg ringer dem op 10 min før min bestilt tid, og forklar at det er en fejl fra min side og at det altså ikke var dem jeg havde havde bedt min telefon ringe op til og bestille en tid. De siger jeg skal betale 869kr for udeblivelse.
Jeg påtaler at de heller ikke oplyste mig i telefonen at jeg ikke havde været hos dem og få lavet noget overslag plus der heller ikke ligger nogle godkendelse fra kommunen. Alt dette er det ingen forståelse for. Hun kaster i hovedet på mig at jeg nok skulle ha fulgt med i skolen og ha lært at læse og det var min fejl og dette måtte jeg bøde for med en bøde på over 800kr.
Ingen forståelse for mit handicap eller på anden måde interesseret i at finde en anden løsning. Aldrig har jeg oplevet så flabet og ubehøvlet en medarbejder.
Hold jer langt væk fra det sted. Min mor har måtte betale 1700kr for et overslag på trods af de lovet hende det Max ville koste 650
Skulle det betaler 1400 for få overslag og fik ikke at vide at den en røntgen kost over 800 kr
De tager overpriser og beskriver behandlinger der ikke er nødvendige
Jeg kan desværre ikke anbefale Helle fagligt som tandlæge. Efter et besøg hos Helle bad jeg et overslag på hvad hun mente skulle laves.
Overslaget var helt vanvittigt, og jeg valgte at stole på min mavefornemmelse.
Jeg tog efterfølgende til anden tandlæge og betalte for endnu en undersøgelse.
Denne nye tandlæge undersøgte mig og gennemgik tidligere røntgen osv.
Ved at tage denne ekstra undersøgelse sparede jeg minimum 19000 kr, i forhold til anslået behandlinger hos Helle.
Bor man i Vejle kommune eller flytter man til Vejle Kommune kan jeg varmt anbefale Det Glade Smil som tandlæge. Man gå derfra med et smil på læben og sådan er stilen også under behandlingerne, fantastisk og dygtig håndværk udførers der også. Har haft Helle de sidste 30 år så jeg må sige at jeg kender hende som tandlæge meget godt, og kan kun varmt anbefale Det Glade Smil :-) :-) :-) :-)
Jeg skulle finde en ny tandlæge efter min tilflytning. Valget faldt på det glade smil og hvor er jeg glad for det! Man føler sig så godt tilpas og i gode trygge hænder, man får god information undervejs hvad der bliver gjort. Jeg er overbevist om at jeg har fundet den helt rigtige nye tandlæge!
Kun anbefalinger herfra :-)
Jeg har været patient hos Helle Steenberg Skov i knap i 4 år, og kan kun varmt anbefale hende. Fantastisk sød og kompetent tandlæge.
Super lækre lokaler med skønt, imødekommende personale. Man får hver gang en overordentlig god behandling, føler sig godt tilpas og i trygge hænder. DetGladeSmil lever fuldt ud op til sit navn, man går altid derfra med et glad smil på læben (selv efter en rodbehandling). Så bliver det altså ikke meget bedre. :-)
Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.
Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.
Lær mer om andre slags anmeldelser.
Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.
Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.
Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.
Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.