Dents Anmeldelser 

70
•
TrustScore 3 av 5

3,1

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Very well made beautiful quality leather. Great stitching. Very good fit and feel work perfectly. Everything was so good which made the colour transfer to my hands very disappointing especially the bl... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Good gloves. But their website forces you to use a difference currency if you ship outside the UK, and in doing so secretly adds 10% extra cost to all products (plus the extra shipping costs). Unaccep... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Having recently contacted customer service, notably Corrina, I was extremely pleased with her help and subsequent dealing with my query. I have bought from Dents for many years and have never had a... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

bought a wallet from Dense (sold through TikiMax) and I seriously regret it. Despite their claim of being established since 1777, you'd think they'd know how to make a decent product by now. But n... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Butikk for motetilbehør
  2. også i
  3. Beltebutikk
  4. Hattebutikk
  5. Lærvarebutikk
  6. Produsent av lærvarer
  7. Trikotasjeprodusent

Skrevet av virksomheten

Dents has made the world’s finest leather gloves since 1777. Our extensive selection of men’s and women’s luxury leather gloves includes classic styles such as driving gloves, on-trend looks like fingerless gloves and use a variety of premium leathers and luxury linings. All of our gloves are designed in Britain and our Heritage collection is expertly crafted in our Warminster factory in England, honouring our timeless commitment to craftsmanship and quality. In addition to our signature leather gloves, we offer other luxury accessories, including leather belts, wallets and card holders as well as knitted gloves, hats and scarves.


Kontaktopplysninger

3,1

Middels

TrustScore 3 av 5

70 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 66 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av én uke

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

3,1

Alle anmeldelser

(70)

16 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Very well made beautiful quality But!

Very well made beautiful quality leather. Great stitching. Very good fit and feel work perfectly. Everything was so good which made the colour transfer to my hands very disappointing especially the black palms. Expected better so can't give 5 stars.

9. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Dents

Svar fra Dents

Thank you for your lovely comments about the quality, stitching and fit of your gloves. We’re sorry to hear about the colour transfer and understand how disappointing this must have been.

As leather is a natural material, a small amount of loose colour can sometimes occur, particularly with dampness or perspiration. This should diminish with repeated wear as the excess colour wears away.

If you find the colour transfer continues, please do get in touch with our Customer Service team and we’ll be happy to look into this further for you.

Dents customer care team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Im from australia brought a couple of…

Im from australia brought a couple of dents gloves Awesome company love thier gloves definately worth buying if your into styling yourself into gloves or leather gloves😊

19. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Dents

Svar fra Dents

Hi Mitchell,

Thank you so much for taking the time to leave us such a lovely review!

We’re delighted to hear that you love your Dents gloves. It’s wonderful to know you’re enjoying both the style and quality of our gloves.

We really appreciate your support, especially all the way from Australia! 😊

Dents customer care team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great customer service from this highly regarded company

Having recently contacted customer service, notably Corrina, I was extremely pleased with her help and subsequent dealing with my query.

I have bought from Dents for many years and have never had a problem with either their products or their helpfulness. I cannot recommend them highly enough and would not hesitate to purchase from them in the future.

13. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Beautiful product

Bought a size too large.. easy process to return and ordered a new set of these beautifully made fingerless racing gloves… yes I do own a race car.. 650bhp 😈. 😍

28. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Bought 4 sets of these gloves

Bought 4 sets of these gloves, sets for driving during winter and summer, gloves are excellent and hard wearing as I use them daily, touch screen works great also, great gloves.

5. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Dents

Svar fra Dents

Hi Bernard. It’s wonderful to hear the gloves are performing well across different seasons and meeting your expectations for durability. We truly appreciate your repeat support and feedback - thank you for being such a loyal customer! Dents Customer Care Team.

Vurdert til 4 av 5 stjerner

I bought a wallet and after 6 months it…

I bought a wallet and after 6 months it had an issue with the leather. I contacted Dents and received a next working day reply and a new wallet was sent to me within a couple of days.
Superb customer service and a nice wallet.

20. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Dents

Svar fra Dents

Dear customer, thank you for taking the time to share your experience! We're sorry to hear about the issue with your wallet, but we're thrilled that our team could resolve it quickly. It's great to know that you’re enjoying your new wallet, and we truly appreciate your kind words about our customer service. We hope you will visit us again soon! Kind regards, Dent's customer service

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Guantes que atentan contra la salud

Compré unos guantes de cuero para conducir. Son de cuero de oveja; por fuera negros y por dentro tintados en rojo. El curtido ha sido pesimo dado que me dejan las manos rojas despues de conducir. El problema es que los químicos penetran en la piel sudada y me ha generado dermatitis leve. No aceptan devoluciones desde España.

9. februar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

I never leave reviews but so disappointed

I never leave reviews but this was the most disappointing customer experience. I was told this is regarded as possibly the best glove creator.
Within less than a month of ownership of- a month of LIGHT wear- there was clear deterioration: small tear, fraying stitches and knitting, and leather discoloration.
This was really upsetting to me, I loved them so much.
Im disabled I don't make money to spend such high costs, but I took a chance trusting I would have a lasting and quality product for winters to come.

Within the first month contacted about my concerns, with images. I was told this was not expected, and asked to send the item for a quality review.
After sending the product for review, the only response I received 2 weeks later was simply a refund has been issued.

No comment on the quality concerns.
No promise that this is not their usual quality or an apology that it's winter and I'm without a glove due to a lack in quality product.
No replacement pair sent.

Just a refund, so I have to reorder without any security or trust that the next pair will be of better quality.
I sent several emails to follow up, no response.

Very hesitant to purchase another pair of your gloves given the high cost and low quality I experienced.

31. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Dents

Svar fra Dents

Dear customer, Thank you for taking the time to share your feedback. We are truly sorry to hear about the issues you experienced with your gloves and for the disappointment this has caused.

At the time, unfortunately, we did not have a replacement pair in stock to offer you immediately. To ensure you were not left waiting further, we processed a full refund as quickly as possible. We understand this was not the resolution you were hoping for, and we sincerely apologise for any frustration or inconvenience this caused, particularly during the winter months.

We want to assure you that your concerns about the product’s quality are taken seriously, and your comments have been passed on to the relevant department. Once again, we are very sorry for any inconvenience this may have caused. Kind regards, Dent's customer service

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Placed an order and was charged and did not receive item

Placed an order on Jan 20 and was charged. Never received the order that I needed for an event. When I realized it had not been shipped and would not arrive in time, I emailed Customer Service to cancel my order and refund my money and I never received a reply. Shortly after,I got a notice that a label was created. That was SEVERAL days ago. It’s now Jan 31. So they could have canceled my order. I emailed company AGAIN with no response. I Would give 0 stars

19. januar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Dents

Svar fra Dents

Dear customer, We are truly sorry to hear about your experience.

Unfortunately, it is not always possible to cancel or amend an order, particularly during our busy periods. This information is outlined in the FAQs section on our website.

If you would like any assistance with returning your order for a full refund, please contact us at sales@dents.co.uk
and our team will be happy to help.

Once again, please accept our sincere apologies for any inconvenience this may have caused.

Kind regards,
Dents Customer Service

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Bad company first of quality is below…

Bad company first of quality is below standard
For humans. Then they will create a shipping
Label 5 days before they even send your below average item that you payed top dollar
For. All in all they suck and will rip you off
In every way possible Very shitty people there

12. januar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Dents

Svar fra Dents

Dear customer, we’re sorry to hear you had a frustrating experience. We haven’t received any direct communication regarding these concerns, and we’d like the chance to help. If you could contact us at sales@dents.co.uk with your order details, we’ll investigate this immediately and work to resolve the issue to your satisfaction.

Kind regards, Dent's customer service

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Deeply disappointed with product and customer service

Purchased my first pair of what I thought were premium gloves from a premium company. When the gloves arrived to my confusion, the right glove fitted but the left didn't!!??
I'm closer inspection I noticed that the leather panelling around the thumb area was almost half an inch in size difference between the two gloves, and the press stop snap closure as a result in a different location from the right love.
I sent an email across to Dents with photos, and a day or two later decided to call them.
Granted.. It's the first week after New year back at work.. but the lady said that they had a huge backlog of emails to work through.. so I gave her the order number and title of the email and asked if she could just do a search and bring it up.. "no I'm sorry I can't do that We've got a good emails that we're working through and we'll be in touch".
In the past when I've worked in customer service in various different industries when a customer calls you deal with that customer there and then you don't say to them "get back in line and wait your turn"..!!

Sorry very very disappointed, terrible quality, awful customer service.

5. januar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Dents

Svar fra Dents

Dear customer, thank you for sharing your experience, and I’m very sorry for the disappointment this has caused, especially as your first purchase with us. The difference you’ve highlighted between the left and right gloves is certainly not what we would expect, and we completely understand why this would be frustrating - particularly given the care you took in choosing Dents and your expectations of our craftsmanship. Please accept our sincere apologies that this pair has fallen short of those standards. I can see that our customer service team have since been in contact. If you have any further queries, please do not hesitate to contact us.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I ordered what i thought were expensive…

I ordered what i thought were expensive deerskin / kashmir gloves made in the UK... The product has arrived and to my horror these gloves that cost € 180 are produced in China :-(
I did research on Dents website before I ordered and nowhere any mention of production in China. European and UK customers want these luxury products made in UK / EU! And not be misguided this way, this is bad for business. I will return these gloves out of principle.

30. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Dents

Svar fra Dents

Dear customer, Dents started manufacturing gloves in the UK in 1777 and we continue to do so to this day at our factory in Warminster. As much as we would like to manufacture all our different ranges of products here in the UK, unfortunately we are unable to do so.

All products which are manufactured in the UK are clearly shown on our web site under our Heritage range.

All of our other products are designed here in the UK and produced in one of our trusted partner factories around the world. We have worked very closely with these factories for decades and know we can trust their quality.

Products which are not manufactured in the UK are clearly marked with their country of origin on the product label and they are all quality checked when they arrive at our warehouse in Warminster.

If you would like to know the country of manufacture of a particular item, please contact our team at sales@dents.co.uk and let us know which style you are interested in and we can confirm where this is produced. Kind regards, Dent's customer service

Vurdert til 2 av 5 stjerner

I am very disappointed with my recent…

I am very disappointed with my recent order from Dentes. I purchased a glove on December 1st , and the glove was shipped to me. However, I never received any collection code or notification from Impulse, so I couldn’t pick it up.

The glove was returned to Dentes, but as of today, it has still not arrived back at the store. Because of this delay, I will not have the glove in time for Christmas, which is very frustrating.

I understand that delays can happen, but the lack of communication and tracking updates from Impulse has been extremely disappointing. I hope Dentes improves their process to prevent this from happening to other customers.

1. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Dents

Svar fra Dents

Dear customer, thank you for taking the time to share your experience, and we’re truly sorry for the frustration this has caused, especially so close to Christmas. Your order was despatched promptly; however, the collection notification and access code are issued directly by the courier, In Post. We agree that the lack of communication from the courier is unacceptable and understand how disappointing this must have been. Thank you for bringing this to our attention. Your feedback helps us improve, and we sincerely regret the inconvenience this situation has caused. Kind regards, Dents customer service

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Customer Service

I purchased a pair of Silverstone driving gloves a couple of months ago and unfortunately only a few weeks and not a lot of wear, the stitching came apart.
I returned the gloves to Dents who later contacted me saying they had tried to repair the glove but the mend did not meet their standards. They provided me with a new pair.
I can only applauded Dents wonderful customer
services.
I have purchased a few pairs of gloves from Dents and found the fit perfect every time.

3. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

I do not recommend

Having been an habitual wearer of gloves since my teens, I have long held certain companies in high regard for their craftsmanship and reliability. Regrettably, I must say that this particular firm has, in recent years, declined markedly—both in the quality of its products and in the standard of its customer service.
I purchased a pair of cotton day gloves only recently, and to my astonishment the wrist split upon the very first attempt to put them on. When I reported this fault, I was met not with courtesy or concern, but with a most discourteous reply suggesting that gloves are “prone to splitting” in certain areas! Having worn gloves almost daily for decades, I hardly require instruction on such basic a matter.
It is very disappointing to see a company once known for its excellence resort to deflecting blame onto its customers rather than acknowledging shortcomings in its workmanship.

2. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Absolutely Horrible Quality – Fell Apart in Just a Month

bought a wallet from Dense (sold through TikiMax) and I seriously regret it. Despite their claim of being established since 1777, you'd think they'd know how to make a decent product by now. But nope after just one month of normal use the wallet is completely ripped and falling apart.

The stitching came undone, the material looks cheap and worn out, and it feels like it was thrown together with zero care. This is not just bad quality it’s absolutely horrible, horrible, horrible quality.

Do yourself a favour and avoid this brand at all costs. Waste of money, waste of time.

3. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Dents

Svar fra Dents

Dear customer, we're truly sorry to hear about your experience with the wallet, and we appreciate you taking the time to share your feedback. This is certainly not the quality we aim to deliver, and we understand your frustration. Please reach out to sales@dents.co.uk so our team can help you further with this. Once again, please accept our sincere apologies for any inconvenience caused. Kind regards, Dents customer service

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Inaccurate size guide and dreadful customer relations.…

Measured my hands in accordance with their size guide. When the gloves arrived I couldn't even get my hands partly in. Then they had the gall to charge me for returning them despite pointing out that the return was their responsibility due to their inaccurate size guide.

15. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Dents

Svar fra Dents

Dear customer, Thank you for your feedback. We're very sorry to hear that the fit of your gloves was not as expected. We fully understand how disappointing this must be and sincerely apologise for any frustration caused.

While our size chart is intended to be a helpful guide, we do recognise that hand shapes vary significantly from person to person. As a result, the fit may not always be perfect for everyone.

In regard to the return charge, please reach out to our team at sales@dents.co.uk with your order details. We will be more than happy to review your case and advise on the next steps.

Once again, please accept our sincere apologies. Kind regards, Dent's customer service

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Made in the Philippines

Made in the Philippines. What a disgrace. All the polished story telling : « established in 1777 », « by appointment to her majesty », etc, all to be tricked into buying something made in Asia that I would have bought on Etsy if I knew earlier. Turns out only the « Heritage » labelled items are made in the England.
I hate them for this, both the company and the gloves. I wish I could return them and get a full refund but it’s too complicated/expensive as I live in France.
Also the gloves where delivered in an envelope, inside a transparent zipper bag. The kind of packaging I certainly did not expect but made absolute sense after the try on the glove and notice the « Made in the Philippines » tag. They do not bother. First and last time I buy anything from this brand. Awful experience.
Regards,
M. PINAR

1. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Dents

Svar fra Dents

Dear M. Pinar, thank you very much for taking the time to share your experience. We're genuinely sorry to hear that your recent purchase left you feeling disappointed and misled, this is never the impression we want to leave with our customers. Dents started manufacturing gloves in the UK in 1777, and we continue to do so to this day at our factory in Warminster. As much as we would like to manufacture all our different ranges of products here in the UK, unfortunately we are unable to do so. All products which are manufactured in the UK are clearly shown on our web site under our Heritage range. All of our other products are designed here in the UK and produced in one of our trusted partner factories around the world. We have worked very closely with these factories for decades and know we can trust their quality.

Products which are not manufactured in the UK are clearly marked with their country of origin on the product label and they are all quality checked when they arrive at our warehouse in Warminster.

If you’re ever unsure about the manufacturing details of a particular item, please feel free to contact us with the style number or name, and we’ll be happy to confirm its country of origin for you.

Once again, we sincerely apologise for any inconvenience this may have caused. Kind regards, Dent's customer service

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Terrible quality

Terrible quality. Bought this belt for my partner 3 months ago, and it’s fallen apart.

4. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Dents

Svar fra Dents

Dear customer, we're truly sorry to hear that your partner has experienced an issue with their belt. This is definitely not the quality we aim to deliver, and we understand how disappointing that must be.

We’d really appreciate the opportunity to make this right. Please reach out to our team at sales@dents.co.uk and we'll be happy to assist you further. Once again, please accept our sincere apologies for any inconvenience caused. Kind regards, Dent's customer service

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Made in China

Falsely advertising their gloves are made in Britain, when they are made in China should be a crime.

Apparently, only gloves made in Britain will have a "made in Britain" slogan on the product page, but the ones made in China don't say "Made in China" , they just don't say anything.

Their FAQ page states their gloves are made in Britain.

24. desember 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Dents

Svar fra Dents

Dear customer, Thank you for taking the time to share your feedback. We apologise for any inconvenience you experienced. It’s always our intention to provide excellent customer service and useful, transparent advice. I can confirm that all our heritage range are made here in our factory in the UK: https://www.dentsgloves.com/collections/heritage?q=heritage Our remaining manufacturing partners are located in the Philippines and China, where we have had a long-standing partnership with these factories. If you would like to know the country of manufacture of a particular item, please let us know which style, and we can confirm where this is produced. If you have any queries, please contact sales@dents.co.uk. Kind regards, customer service

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv