Decksy Anmeldelser 

138
•
TrustScore 4 av 5

4,1

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 4 av 5 stjerner

I had this 25-page report from our finance team and only needed the important bits for a management meeting. Going through the whole thing myself sounded painful, so I uploaded it to Decksy. It did a... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I usually know what I want to say in a presentation, but turning that into proper slides is the part I struggle with. Decksy helped with exactly that. I added the main points from a client call, and i... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 4 av 5 stjerner

So far this company has been great. I did my first deck just this week and it was done really well and visually appealing. While I wanted a little bit deeper content, the overall product was really we... Vis mer

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Google Slides was basically the only thing I’d ever used for presentations. Never used ChatGPT, never made anything with AI, NOTHING. A friend suggested Decksy when I mentioned I had a presentation co... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Programvareselskap
  2. også i
  3. Designbyrå

Skrevet av virksomheten

Decksy is an AI-powered presentation tool that turns ideas, text, and documents into professional slide decks in minutes. From outline to final design, we are here to handle research and transform your input into stunning, content-ready slides for any occasion in just a few clicks!


Kontaktopplysninger

4,1

Bra

TrustScore 4 av 5

138 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 85 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av én uke

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

4,1

Alle anmeldelser

(138)

137 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Scam company - AVOID

Paid $2 for the "7 Day Access", which, if you read the fine print, is actually a subscription which bumps up to $39.99 USD p/month after the first seven days. Absolutely disgusting and predatory business practice. Intentionally misleads customers into thinking they are paying $2 for 7 day access in order to scam them for $39.99. Will be disputing this charge with my bank, and if not refunded will raise this with the ACCC for predatory business practice.

2. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Decksy

Svar fra Decksy

Hi,

We're sorry to hear about your experience.

We understand your concerns and would genuinely like the opportunity to review your specific case. As we cannot identify your account from this review alone, please contact us directly at support@decksy.com and provide your order number and the email address associated with your purchase.

Our team will review your subscription and billing history and look into your refund request to ensure your case is handled fairly.

Vurdert til 4 av 5 stjerner

I used it to refresh an old…

I used it to refresh an old presentation that looked dated. The new version had cleaner typography, better spacing, and more interesting slide layouts. It kept the original message but made the whole deck easier to follow. A few sections became too brief during the redesign, so I restored some details manually. The export worked well, and every important element remained editable.

27. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Decksy

Svar fra Decksy

Hi Swinerton Reever, thank you for your positive review. We're committed to delivering excellence, and your feedback motivates us.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Terrible

Terrible, as a school teacher I signed up for the 7 day access to trial this. I noticed a charge taken out as an auto renewal. I cancelled immediately, did not use the software and tried to obtain a refund. The chat bots are evidently AI and completely useless. I have seen many people fall victim to this scam and am appalled by the purchase for 7 days on top of an auto renewal. STAY AWAY AND AVOID. I had planned to recommend the site to fellow teachers, however I have now warned them to stay clear. Absolute joke I paid £39.99 for nothing and cancelled the subscription. a few hours after payment taken yet complete refusal to refund me.

26. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Decksy

Svar fra Decksy

We apologize for the negative experience you've had. Your feedback is important in helping us improve, and we'd like to discuss your concerns further. Please reach out to us directly via support@decksy.com and provide an order number.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Purchased 7 days access and it became a…

Purchased 7 days access and it became a auto subscription without noticing. It completely unacceptable. They even charge me before the 7 days access expired. I purchased on July 19, and they renew my plan and charge me on July 25nwhich is 1 day earlier.
No refund no exception that is what their customers service said. It's completely a scam!
I also not happy about the result of PPT it creates, so I used only one time then stop using it even I have 7 days of PAID trial.
Stay way.

19. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Decksy

Svar fra Decksy

Dear Scott, we're sorry to hear about your negative experience. Your feedback is crucial for improvement, and we'd like to learn more about what happened. Please contact us directly via support@decksy.com and provide an order number so we can work towards a resolution.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Please avoid using Decksy


Please avoid using Decksy. Their so called 7 day access is actually a subscription. They will charge you and wont do a refund. Their customer services are bots and wont entertain your inquiries.

24. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Decksy

Svar fra Decksy

Hello Amir, we're genuinely sorry for the inconvenience you've experienced. Your feedback is important to us, and we'd like to make things right. Please reach out to us via support@decksy.com and provide an order number so we can better understand and resolve the issue.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I am new to AI PowerPoint and needed a…

I am new to AI PowerPoint and needed a lot of assistance. I pressed "Need Help" and a rep, Daniel, jumped in to help me. He was patient and took a great deal of time with me even though it was in the wee hours of morning. It is the personal touch that matters!

22. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Decksy

Svar fra Decksy

Hi Angela, thank you for your positive review. We're committed to delivering excellence, and your feedback motivates us.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Design really isnt my thing

Design really isnt my thing , so making presentations normally drives me nuts. With Decksy, I could focus on the actual content and leave the visual stuff to the platform. It picked clean layouts, spaced the text well, and added graphics that were actually useful. I uploaded our branding, tweaked 2 colors , and the deck looked pretty close to our usual company style. The whole process was easy! I spent more time rehearsing, not fixing annoying alignment issues.

21. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Decksy

Svar fra Decksy

Hi Trenton Keys, your review made our team proud. Thanks for letting us know we're on the right track!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

The deck is generic and long

The deck is generic and long. I needed an enhancement of my own deck and the outcome was 100% disappointing

20. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Decksy

Svar fra Decksy

Hi Matt,

Thank you for taking the time to share this feedback, and I'm sorry to hear the outcome didn't meet your expectations. That's not the experience we want anyone to have, especially when the goal was to enhance a deck you'd already put real work into.

I want to understand what went wrong and make it right. Generic and long is the opposite of what we aim for, and it sounds like the tool (or our team) missed the mark on capturing your voice, structure, and intent. Could you share more details or reach out to us directly at support@decksy.com so we can take a closer look at what happened and find a way to fix this for you?

We appreciate you flagging this, and we'll use it to improve.

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Useful tool for creating a strong first…

Useful tool for creating a strong first draft. The program organized my notes and produced clean slides quickly. I had to trim some text and replace one visual, but editing the PowerPoint file was easy.

16. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Decksy

Svar fra Decksy

Hi Willard, your feedback motivates us to continually improve. We appreciate your support and trust.

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Didn't like the limits on number of…

Didn't like the limits on number of slides that can be produced.

14. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Decksy

Svar fra Decksy

Dear Freddie, thank you for your feedback. We understand your concern and continuously strive to improve our processes. Your input is valuable in ensuring the quality of our services.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Experiența absolut nesatisfăcătoare

Experiența absolut nesatisfăcătoare,groaznica,regret timpul și banii irosiți cu Decksy. Necirespundere totala între promptul stabilit în solicitare și produsul livrat,între tenplate-ul selectat și ce e in produsul final,între definițiile din document și ținuta săracă și necorespunzătoare științific a conținutului livrat că produs. Nu voi recomanda apreciativ nimănui aceasta experienta

8. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Decksy

Svar fra Decksy

Thank you for taking the time to share your feedback. We're truly sorry to hear that your experience with Decksy did not meet your expectations.

Please contact us directly and provide an order number so we can address your concerns.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Signed up for the 7 Day access

Signed up for the 7 Day access
Signed up for the 7 Day access.
never received an email of receipt, and signed up on my laptop. at checkout, there was no cleary visible indication that it would renew for a subscription, if there was, it was in a font or colour or tiny font size that can not be easily seen, which violates Business Practices and Consumer Protection Act. then charged me 50 dollars, still no conformation email received. When I tired to email and reach out, I got a copy and pasted email as response.

1. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Decksy

Svar fra Decksy

Hello Alex, we apologize for the inconvenience you've faced. Your feedback is valuable to us, and we would like to address your concerns directly. Please contact us so we can work towards a resolution.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

MAI PIU'!!!!

ho effettuato la sottoscrizione di 2 euro per una settimana e il giorno stesso, cosi' chiedeva la piattaforma, ho disdetto l'abbonamento per evitare il rinnovo automatico.
la procedura e' all'interno dell'opzione Subscription e chiede la conferma 3 volte prima di annullare l'abbonamento.
dopo una settimana si attiva automaticamente il rinnovo mensile a 39,99 euro..rientro nell'applicazione e annullo DI NUOVO l'abbonamento.
mi metto in contatto con il sistema di supporto cliente e mi dicono che non vedono l'annullamento e mi chiedono le prove.
ovviamente non ho effettuato tutti gli screenshot del primo annullamento, ma loro sono sicuramente in grado di vedere che io ho usato l'applicazione SOLTANTO il giorno in cui ho sottoscritto e contestualmente annullato.
qui non do neanche un valore all'applicazione, ma alla disonesta' nella gestione.

22. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Decksy

Svar fra Decksy

We're sorry to hear about your experience and understand your frustration.

Our support team can only verify cancellations that are successfully recorded in our system. If a cancellation request is not reflected in the account history, we may ask for additional information to investigate further.

We would be happy to review your case again. Please continue working with our support team and provide any details available so we can conduct a thorough investigation and assist you accordingly.

Kind regards,
Decksy Support Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

client-unfriendly payment conditions…

client-unfriendly payment conditions (yes, I know - I accepted them)!!
bad service, low-level slides => it's not worth any money you pay for it.

14. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Decksy

Svar fra Decksy

Hi Mart,

We're sorry to hear that our service did not meet your expectations. We appreciate your feedback regarding both our subscription terms and the quality of the generated slides.

We're continuously working to improve the platform and user experience. If you'd like us to review your specific concerns, please reach out to our support team, and we'll be happy to assist.

Kind regards,
Support Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

they took payment without any notice…

they took payment without any notice and will not refund BEWARE complete vagabonds

17. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Decksy

Svar fra Decksy

Hi Jason,

We're sorry to hear about your experience. Subscription charges are processed according to the terms accepted during checkout, including any applicable renewal conditions.

If you believe there has been an issue with your subscription or billing, please contact our support team so we can review your case and assist you further.

Kind regards,
Support Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Hidden fees

9. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Decksy

Svar fra Decksy

Hi Jonathan Ekfalk Mårlind,

We're sorry to hear about your concerns.

We strive to make our pricing and subscription terms as clear as possible. If you'd like us to review your case, please contact us at contact@decksy.com with your account details.

Kind regards,
Decksy Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Login doesnt work at all and whenever…

Login doesnt work at all and whenever im going to log in its always cancel it

9. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Decksy

Svar fra Decksy

Hi Chaos,

We're sorry to hear you're having trouble logging in.

Please contact us at contact@decksy.com with details about the issue, and our team will be happy to help you regain access to your account.

Kind regards,
Decksy Team

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv