Decalshouse Anmeldelser 

490
•
TrustScore 2.5 av 5

2,5

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

It took a month for the order to say delivered but I never received it. When I contacted customer support, they told me that the order said it was delivered so there's nothing they can do for me and t... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Pronti a risolvere ogni problema. I primi adesivi arrivati con taglio plotter discutibile. Subito inviati altre 2 coppie di adesivi fatti molto bene. Grazie.

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Commande passée le 18/12/2024. Recu un mail de confirmation de commande aprés payement en E carte bleue. Depuis ce jour aucune info. Société sensée être en Angleterre mais basée en Lithuanie...... Vis mer

Informasjon om virksomheten

  1. Laserskjæring

Opplysningene stammer fra ulike eksterne kilder

Motorcycle Decals - Car Decals - Funny Decals - Bumper Decals - JDM Decals - Animal Decals


Kontaktopplysninger

2,5

Under middels

TrustScore 2.5 av 5

490 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ber kundene om å skrive anmeldelser

Denne virksomheten oppfordrer kundene til å skrive anmeldelser, enten positive eller negative

Har svart på 66 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av 24 timer

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

2,5

Alle anmeldelser

(490)

41 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

It took a month for the order to say…

It took a month for the order to say delivered but I never received it. When I contacted customer support, they told me that the order said it was delivered so there's nothing they can do for me and that I have to deal with the carrier. Garbage never using again

7. oktober 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Decalshouse

Svar fra Decalshouse

Hi Terrence,

Thank you for the feedback, and we're sorry the parcel hasn't turned up for you.

We looked into your order as soon as you contacted us. It was sent with tracked shipping, and the carrier's tracking shows it as delivered to the address on the order. Once the carrier confirms delivery, we're not able to send a free replacement, as that would leave us open to repeat claims on parcels that did arrive.

That's why we asked you to check with neighbours and your building's mail room, and to contact the carrier, since they hold the delivery scan and can trace where it was left.

If you do find anything or the carrier comes back with more information, please email support@decalshouse.co.uk and we'll gladly take another look.

Best regards,

DecalsHouse Support

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Pronti a risolvere ogni problema

Pronti a risolvere ogni problema. I primi adesivi arrivati con taglio plotter discutibile. Subito inviati altre 2 coppie di adesivi fatti molto bene. Grazie.

30. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Decalshouse

Svar fra Decalshouse

Hi! Thank you so much for your feedback and patience. We're really glad to hear the replacement stickers turned out great. Thanks again from all of us at DecalsHouse!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great firm,great product and great…

Great firm,great product and great communication.

23. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Decalshouse

Svar fra Decalshouse

Thank you so much for the great review! We're delighted to hear you're happy with the product and our support. We really appreciate your business! — DecalsHouse Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Tror faktisk at det er et fake firma

Tror faktisk at det er et fake firma. Varen kommer ikke, man kan ikke kontakte dem. Er sku nok blevet snydt.

9. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Decalshouse

Svar fra Decalshouse

Hi Peter, sorry to hear this — we take reports like this seriously. We've checked and can't find any email, contact form message, or support ticket from you under this name, so we haven't had the chance to help before now. We'd
genuinely like to sort this out — could you reply here or email us at support@decalshouse.co.uk with your order reference or the email address you ordered with, and we'll look into it straight away and make it right.

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Great products

Great products. Fantastic communication. Would buy again, but slightly costly when compared to ebay. Also, delivery took quite a while.

15. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Best supporting Support Team :-)

I met one of the best supporting Support Team! My order was delayed (but that's why the snail mail is... snail, after all :-)), yet the support (and, in the end, the products) received were fantastic! Thank you!

10. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Absolute rubbish. Extremely disappointed.

Absolute rubbish. Extremely disappointed.

They're just bad decals, cut badly, wrong design. Just resemble some cheap low effort knock off.

If you care about any kind of accuracy, DON'T buy decals from this shop.

You cannot trust their product photos, my decals looked different and much worse than what was in the photo. I refuse to put this junk on my car.

I ordered RS decals for my newly refurbished brake calipers, and they don't have the red square, they're just an outline - and their photo of the product is misleading because its on red brake calipers, so you can't tell. I even made a note to them in the checkout about this, specifically asking for them to include the red square, and explaining why I couldn't tell if it had it.

Next, the font is wrong - maybe a minor point, but it is. Its like the Arial font stretched out, the spacing is wrong, etc... its just bad.

Another thing is that its not even cut out well, there are areas where its chopped bits off which clearly weren't meant to be. No pride in their work.

Low quality is an understatement. They're awful decals, and presumably awful people who are just looking to make a quick buck, and don't really care about their customers.

They present their products on a .co.uk website, so they ship from overseas, which is dishonest - they never tell you that.

Overall a very bad experience, and I wouldn't recommend this company even to my enemies.

Edit (reply):
Firstly, you have a rating of 2.4 stars. That means a lot of people have had problems with you. Why not admit it, and strive to do better, rather than get defensive? Has it crossed your mind that your arrogance is one of the causes of your low rating, along with the low effort you put into your products and their photos?

I didn't say you hid your location, but using a .co.uk domain it would be good if at some point in the order process it mentions its not being shipped from the UK. But you don't. That's what I mean. I only noticed it just after I placed my order, I should have cancelled it right then.

At no point in the item description does it say that its an "outline" design. The picture is misleading, whether intentional or not. The RS font is also wrong (but it is NOT wrong in the photo, again, misleading, those are not your decals in the photo), and the cutout is inaccurate and has errors as I already described. So yes it was absolutely defective and not as it looked in the picture.

I don't really care what your customer service is like, you already wasted my time, even if you sent the money back I wouldn't care. I told you in the order comments my concern about how they'd look, and what I expected, but you just ignored me, so great customer service there... You could have refunded me at that point but you didn't want to. So why would I bother, its really obvious you don't care.

Also, don't lie about my review history to make yourself look better. My reviews aren't all one star - but so what even if they were? Maybe I just want to warn people about bad companies, and I don't need to do that when they're good. It doesn't make my reviews any less credible. But nice try. Something you don't know is that I actually delete a lot of reviews if they're bad, or update them to a higher rating. If you had been apologetic, admitted the mistakes and said you'd try to improve, I'd probably just delete it. But instead you want to make out like I'm making things up, that you're completely innocent, and I'm some kind of problem you have to endure. Not good.

26. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Decalshouse

Svar fra Decalshouse

Hi, thank you for the feedback, though we have to address a couple of factual inaccuracies here.

You mention we "ship from overseas, which is dishonest" and never disclose it — this isn't correct. Our Shipping & Delivery page clearly states where every order is designed, manufactured, and dispatched from, along with our full
registered business address. This information is available to every customer before they order.

On the design itself: the caliper decal you ordered is an outline-style "RS" logo, not a solid red-filled square, and this matches exactly what's shown and sold on our site. Nothing was substituted or defective.

We'd also note this is the first we're hearing of any dissatisfaction — we received no email, refund request, or complaint from you after your order arrived. We're always glad to help resolve a genuine issue, but we can only do that if we're given the chance to hear about it first.

We also noticed your review history is a flawless run of 1-stars across the board — not a single 5-star in sight. At this point we're less worried about our rating and more curious who's earning that elusive first good review from you.
Best regards,
DecalsHouse Support Team

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Bad delivery time...

the sticker prices are great but the delivery takes so long...

11. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Decalshouse

Svar fra Decalshouse

Hi,

Thank you for your review and feedback. We’re glad you love our prices, but we're really sorry that the delivery to Romania took longer than expected!

International postal transit can sometimes run into unexpected carrier or customs delays along the way. We completely understand how frustrating the wait can be, and we are working closely with our postal partners to make shipping as fast and reliable as possible.

We really appreciate your patience, and thank you again for choosing DecalsHouse!

Best regards,

DecalsHouse Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

MV Agusta…

I am satisfied with the MV Agusta sticker purchase.

10. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Decalshouse

Svar fra Decalshouse

Hi,

Thank you so much for the 5-star review! We're thrilled to hear that you're satisfied with your MV Agusta decals.

We really appreciate your support and hope to work with you again in the future!

Best regards,

DecalsHouse Team

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Decals looks good

Looks good, but havn't mounted them yet.
Shippong was faster than expected
(Sweden)
Measurements of the decals could be improved on the website, with only height on a decal with both text and graphics you have to "guess" the sizes...

3. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Decalshouse

Svar fra Decalshouse

Here is a draft response addressing their feedback and acknowledging the sizing suggestion:

Hi,

Thank you so much for your review and feedback! We’re glad to hear your order arrived faster than expected and that you’re pleased with how the decals look.

We also really appreciate your constructive note regarding our website measurements. Clear sizing is super important, so we’ll be working on adding both height and width dimensions to our listings to make choosing the right size much easier in the future.

Good luck with mounting them, and thank you again for choosing DecalsHouse!

Best regards,

DecalsHouse Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Perfect just what I needed

Perfect just what I needed

11. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Decalshouse

Svar fra Decalshouse

Hi,

Thank you so much for the 5-star review! We're delighted to hear that your decals were exactly what you needed.

We truly appreciate your support and hope to see you back at DecalsHouse again soon!

Best regards,

DecalsHouse Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

The Stargate-fan must have!!!

The product is beautiful in colour and easy to apply.

10. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Decalshouse

Svar fra Decalshouse

Hi,

Thank you so much for the fantastic review! We're thrilled to hear that the color turned out great and that it was easy to apply.

It’s always awesome to create something for fellow Stargate fans. Thanks again for your support, and enjoy your new decal!

Best regards,

DecalsHouse Team

Vurdert til 4 av 5 stjerner

After you order something, be patient and make sure that your package will arrive within the estimated delivery time stated on the website.

I didn’t got my package in like 10-15 days and i sent an email to the support, the following day I got my package, i texted the support: “thank you for your help”. Then I got an email from them saying they already sent a replacement and saying I should keep it. This was very nice from them.

8. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Decalshouse

Svar fra Decalshouse

Hi,

Thank you so much for taking the time to share your experience with us!

We know waiting for international post can be stressful, so we're really glad your original package arrived safely—and we were more than happy to let you keep the replacement as a extra token of our appreciation for your patience.

Thank you again for your review and support, and we hope you enjoy your decals!

Best regards,

DecalsHouse Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I have used Decalshouse on two…

I have used Decalshouse on two occasions now and found their service very professional. The quality of the decals I ordered were exceptional and of excellent quality and exactly what I required.

I will definitely be using their services in the future.

24. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Decalshouse

Svar fra Decalshouse

Hi Neil,

Thank you so much for taking the time to share your review and for choosing DecalsHouse again! We're thrilled to hear that you're happy with the quality of your decals and our service.

We truly appreciate your continued support and look forward to helping you with your next project!

Best regards,

DecalsHouse Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I ordered some decals from this company…

I ordered some decals from this company about a year ago which never turned up. I then read the reviews online and lots of people had the same experience as where calling them crooks. I swore not to order from them again, but by accident I ordered some decals from them instead of who I usually use. They arrived quite quickly and I’m please with the quality and the look. I can’t complain on this occasion well done 😊

22. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Decalshouse

Svar fra Decalshouse

Hi Grant,

Thank you for taking the time to share your feedback. We genuinely apologize for your bad experience a year ago, but we’re really glad that your recent order arrived quickly and that you’re happy with the quality and look of your new decals!

We've worked hard to improve our dispatch and delivery processes, so we appreciate you giving us another chance—even by accident! If you ever need anything else in the future, we'll be here to make sure you get the same great service.

Best regards,

DecalsHouse Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Absolute stars

Absolute stars, the live chat is actually live not a bot or just a place to leave a message. Got some decals made up just using pictures as they are rare. Sent in good time and every thing was communicated brilliantly. High quality product and very good value. Cant recommend enough and I will be returning for any future decals..

24. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Decalshouse

Svar fra Decalshouse

Thank you so much for this brilliant review! We're really glad the live chat support was helpful and that the custom decals from your photos came out well - that's exactly the kind of project we love working on. Thanks for your patience while we got them made up, and we look forward to helping with any future decals you need.

Warm regards,
DecalsHouse.

Vurdert til 2 av 5 stjerner

I would be happy to submit a review

I would be happy to submit a review, but, to date I have not received orders KKICBNKJV 5/23 & ZGXYKYAQM 6/5. Once they are received I would be more than happy to submit a review.

21. mai 2026
Logoen til Decalshouse

Svar fra Decalshouse

Thank you for your message. We haven't received any emails from you regarding either order, so this is the first we're hearing of a problem. We'd also note that your second order was placed two weeks after the first — which suggests it was received successfully. If your second order hasn't arrived yet, please contact us directly and we'll look into it straight away.

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Cheaper, flimsy package, off-color

Cheaper than OEM decal, but poorly packaged (flimsy envelope with content damaged during shipping), and colors quite off from originals.

18. mai 2026
Logoen til Decalshouse

Svar fra Decalshouse

Sorry to hear the order arrived damaged — that's not acceptable and we'd like to make it right. Please get in touch with your order details and we'll send a replacement. On colour accuracy: matching OEM stickers exactly is difficult as factory originals use different production processes, so some variance is expected with aftermarket replacements. We appreciate the feedback on both points.

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv