CULT MIA Anmeldelser 

181
•
TrustScore 3 av 5

3,1

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

They make you order ridiculously overpriced dresses for mediocre quality. The dress is only made once you place your order, so it ends up arriving ages after the estimated delivery date. And the worst... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I just wanted to say a huge thank you for your kindness and support. I truly appreciate how quickly you responded to my request and arranged for an earlier dispatch. It means so much to me... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Literally the worst way to order “couture” garments. The return policies are completely against UK/EU policies with their shoddy definitions of “made to order”. Buyer beware: what they advertise i... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I had never heard of this amazing Turkish brand and honestly probably never would have if I hadn’t discovered it through Cult Mia — so happy I did! I ordered a dress for my birthday and absolutely l... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Motedesigner

Skrevet av virksomheten

Global fashion platform. Local independent designers. CULT MIA is no ordinary cult, because you're not ordinary. So why should your wardrobe be? We're constantly scouting around the globe, searching for your next favourite brand. Be in the know about everything cool and unknown. As a platform, we curate conversation-starting pieces you’ll love now, and 20 years from now. This is power dressing with staying power. Clothes woven with stories to be owned, told and strutted down the street. No copycat collections. No blink-and-you-miss it trends. Always ethical, and always putting individuality first. Because good fashion tells a story, but great fashion helps you explore your own


Kontaktopplysninger

3,1

Middels

TrustScore 3 av 5

181 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ber kundene om å skrive anmeldelser

Denne virksomheten oppfordrer kundene til å skrive anmeldelser, enten positive eller negative

Har svart på 100 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av én uke

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

3,1

Alle anmeldelser

(181)

61 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Good quality

Good quality but took too long to be delivered.

2. april 2025
Logoen til CULT MIA

Svar fra CULT MIA

Hi Hoda,

Thank you so much for your kind words! We're happy to hear that you love our unique pieces but fell short on the delivery times. We want to clarify that all of our estimated delivery times also include the production time, as most of our designers do not keep stock of their collection, and will differ from one designer to another.

If there's anything else we can assist with, please don’t hesitate to reach out.

We truly appreciate your support and look forward to welcoming you back again soon!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Absolutely rubbish!

Absolutely rubbish!! Bought a dress,you couldn’t even figure out which way to put it,there was just fabric everywhere $600 gone to waste it looked like a $10 dress instead
Never again!!

17. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til CULT MIA

Svar fra CULT MIA

Hi Alice,

We're truly sorry to hear that you were disappointed with your purchase. This is absolutely not the experience we want for our customers.

We’ve reached out to you via our customer care email to further assist.

Please don’t hesitate to reply—we look forward to resolving this for you!

Best,
Sofia

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great customer service

The customer service team was very helpful and responsive. You can tell they care about quality as well as providing a positive experience.

9. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til CULT MIA

Svar fra CULT MIA

Hi Lori,

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that our customer service team was helpful and responsive, and that our commitment to quality came through in your experience.

If there's anything else we can assist with, please don’t hesitate to reach out. We truly appreciate your support and look forward to welcoming you back again soon!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

super responsive

super responsive, checked my order and got back to me immediately

9. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til CULT MIA

Svar fra CULT MIA

Hi Marianna,

Thank you so much for taking the time to share your experience! We're delighted to hear you experienced a quick resolution when raising your query.

If you have any other requests, please don’t hesitate to reach out to us. We look forward to you shopping with us again soon!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great store

Great store! I duplicated an order and they immediately contacted me before dispatch and issued my refund! Will def shop with them again! Seamless wonderful service

9. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til CULT MIA

Svar fra CULT MIA

Hi Ruba,

Thank you so much for sharing your experience! We're glad we caught the duplicate order in time and could sort everything out quickly for you. It's wonderful to hear that everything felt seamless.

If you have any other requests, please don’t hesitate to reach out to us.

We look forward to you shopping with us again soon!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Terrible customer service

Terrible customer service. Misleading sizing. They don’t accept returns so be 100% certain what you order is perfect for you. Not sure how to do that when ordering online, so this is why I would never order from them again.

7. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til CULT MIA

Svar fra CULT MIA

Hi Laura,

Thank you for sharing your feedback. We're truly sorry to hear you were disappointed with our return policy for made-to-order items. At Cult Mia, we work closely with independent designers who create each piece individually and sustainably—this means items are produced only after an order is placed, helping to reduce waste and support responsible production.

We do our best to communicate this clearly on the product page before purchase, as we understand how important transparency is when making a decision. However, we completely understand that this may not always align with expectations, and we sincerely apologize for any frustration caused.

We understand that online sizing can be tricky, and during our email exchange, we kindly requested your measurements in order to explore a possible solution. While this item isn't eligible for return, we did our best to assist within the scope of our return policy. Our goal is always to support our customers and help them feel confident in their purchases, and we’re happy to offer sizing guidance before placing an order.

Our team is always here to help, and we’d love to work with you to explore possible solutions, whether that’s offering styling advice, adjustments where possible, or assistance in finding the perfect piece for future orders. Please feel free to reach out to us at customercare@cultmia.com so we can assist you further.

Thank you for supporting our mission towards sustainable fashion—we truly value your feedback and hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

What a scam

What a scam. I've waited months for a dress that I ordered for my son's wedding, only to be sent a patronising email saying that their designer has been overwhelmed with so much love' that they will not be able to fulfil the order. This is the second email I've received, the first promising I would get the dress in April. If you cannot meet demand, then lead with integrity and don't sell. I do not doubt that I will neither receive the dress in time, nor get my money back. This is daylight robbery! Beautiful professional website, but a sham in reality. Im devastated!

15. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til CULT MIA

Svar fra CULT MIA

Hi Carol,

Thank you for taking the time to share your feedback, and we’re truly sorry to hear about your experience.

We completely understand how disappointing and frustrating this must have been — especially when the dress was intended for such a special occasion. We always aim to support our community of independent designers in managing demand, but in this instance, we fell short, and for that, we sincerely apologise.

Our team has since been in touch, and your order has been cancelled and fully refunded. If there’s anything further we can assist with, or if you'd like help finding an alternative piece, we’d be more than happy to help.

Should you have any other questions, please do not hesitate to contact us at customercare@cultmia.com.

Best,
Sofia

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Excellent finds and exceptional service!

I was extremely happy to find exactly what I was looking for on CultMia. It would have been insanely expensive elsewhere and it felt good supporting an up and coming designer. I ended up not needing the garment anymore before I even received it sadly and the return process was exceptional. It was so gorgeously soft. And I wanted to keep it. But many companies have learned to have horrible return policies as a way to force customers to keep their clothes or make some money in the process, but CultMia’s service and everything was dead on phenomenal.

10. februar 2025
Logoen til CULT MIA

Svar fra CULT MIA

Hi Teracon,

Thank you so much for sharing your experience. We’re so pleased to hear that you found the perfect piece and that the return process was smooth, even though you didn’t end up needing the item in the end.

Supporting emerging designers is incredibly important to us, and it means a lot that this resonated with you.

If you have any other requests, please don’t hesitate to reach out to us. We look forward to you shopping with us again soon!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I received my products above…

I received my products above expectations and my questions were answered by the team swiftly.

11. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til CULT MIA

Svar fra CULT MIA

Hi Kelly,

Thank you for taking the time to share your experience. We're delighted to hear that you had a great customer service experience and your order arrived above your expectations.

If you have any other requests, please don’t hesitate to reach out to us.

We look forward to you shopping with us again soon!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Melody was wonderful!!!

Melody was so prompt in answering my email.
It made me feel so confident that my request we being taken care of!
The whole ordering experience has been wonderful and I look forward to wearing my beautiful dress to my daughter's wedding.
Great customer service.

8. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til CULT MIA

Svar fra CULT MIA

Hi Susan,

Thank you so much for sharing your experience. We are delighted to hear that Melody was able to help you with resolving your query and we are excited for you to be able to wear your beautiful dress to your daughter's wedding.

If you have any other requests, please don’t hesitate to reach out to us.

We look forward to you shopping with us again soon!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

The original date of the delivery was…

The original date of the delivery was beyond my desired timeline, I contacted the team to expedite the delivery of my dress and thankfully I did received it even before the agreed time ! Thank you Cult 💖

10. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til CULT MIA

Svar fra CULT MIA

Hi Njoud,

Thank you for taking the time to share your experience. We're delighted to hear that you had a great customer service experience and we were able to fulfil your request.

If you have any other requests, please don’t hesitate to reach out to us.

We look forward to you shopping with us again soon!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Amazing response to inquiries and…

Amazing response to inquiries and emails. Melody was a helpful customer representative 👏👍✨️
Today I have received my dress, seamless finishing and beautiful details with luxurious fabric..
Definitely would buy again from Cutl Mia 👏👏👏👏👏

31. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til CULT MIA

Svar fra CULT MIA

Hi Huseyin,

Thank you so much for sharing your experience. We are delighted to hear that Melody was able to help you with resolving your query.

We are glad to hear that you love your dress and it arrived above your expectations.

If you have any other requests, please don’t hesitate to reach out to us.

We look forward to you shopping with us again soon!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

The person was so prompt to reply and…

The person was so prompt to reply and very respectful
Thank you Melody

25. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til CULT MIA

Svar fra CULT MIA

Hi Mariam,

Thank you so much for sharing your experience. We are delighted to hear that Melody was able to help you with resolving your query.

If you have any other requests, please don’t hesitate to reach out to us.

We look forward to you shopping with us again soon!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

want to extend a heartfelt thank you to…

want to extend a heartfelt thank you to Melody for her exceptional service. She was incredibly helpful, and responsive to my needs. Her professionalism and kindness made a huge difference in my experience. I'm truly grateful for her assistance!

23. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til CULT MIA

Svar fra CULT MIA

Hi Sara,

Thank you so much for sharing your experience. We are delighted to hear that Melody was able to help you with resolving your query and provided an above and beyond service.

If you have any other requests, please don’t hesitate to reach out to us.

We look forward to you shopping with us again soon!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

It was prompt and convenient

It was prompt and convenient

20. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til CULT MIA

Svar fra CULT MIA

Hi Nouf,

Thank you for taking the time to share your experience. We're delighted to hear that you had a great customer service experience and we were able to assist with your return request.

If you have any other requests, please don’t hesitate to reach out to us.

We look forward to you shopping with us again soon!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I ordered a dress via Cult Mia

I ordered a dress via Cult Mia. It was the wrong color and size so was immediately reboxed within 5min of being opened and put in the mail on the same the same day. Apparently a stray hair made it onto the garment and they are refusing to accept the return, claiming the item is not in resellable condition. They are also penalizing me for not taking photos of the return. Why would I do this if it is in the exact same as new condition I received it in??

This company is a scam. AVOID.

17. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til CULT MIA

Svar fra CULT MIA

Hi Venice,

We truly appreciate you taking the time to share your feedback, and we’re sorry to hear that you’re unhappy with the outcome of your return request.

After carefully reviewing your case, we want to clarify that our designer conducts a thorough quality control check on all returned items. Unfortunately, your return was declined as the dress was found to have multiple fabric pulls, which meant it was not in its original, resellable condition.

Our designer provided images of the dress before it was shipped, including the matching barcode, which we shared with you as proof via our email correspondence. To assist with our investigation, we also requested images of the dress upon its first delivery. As this was not provided—and is a crucial part of our assessment—we were unfortunately unable to proceed further with the request.

We completely understand that this is not the outcome you were hoping for, and truly appreciate your understanding. Please know that this decision was not made lightly. We carefully considered both your concerns and our designers' policies to ensure a fair resolution.

Should you have any other questions, please do not hesitate to contact us at customercare@cultmia.com.

Best,
Sofia

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Customer service is amazing

Customer service responded quickly and were super nice and helpful!!

12. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til CULT MIA

Svar fra CULT MIA

Hi Sophia,

Thank you for taking the time to share your experience. We're delighted to hear that you had a great customer service experience and we were able to fulfil your expediting request –– we look forward to you receiving your order.

If you have any other requests, please don’t hesitate to reach out to us.

We look forward to you shopping with us again soon!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Good customer service

The order has not arrived yet, but I liked the speed of customer service response to inquiries.

12. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til CULT MIA

Svar fra CULT MIA

Hi Laila,

Thank you for taking the time to share your experience. We're delighted to hear that you had a great customer service experience and we were able to fulfil your request –– we look forward to you receiving your order.

If you have any other requests, please don’t hesitate to reach out to us.

We look forward to you shopping with us again soon!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Melody was very helpful and kind!

Melody was very helpful and kind!! Great customer service im so happy

11. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til CULT MIA

Svar fra CULT MIA

Hi Daniella,

Thank you for taking the time to share your experience. We're delighted to hear that you had a great customer service experience and we were able to fulfil your request –– we are excited for you to receive your order.

If you have any other requests, please don’t hesitate to reach out to us.

We look forward to you shopping with us again soon!

Vurdert til 3 av 5 stjerner
Logoen til CULT MIA

Svar fra CULT MIA

Hi Maria,

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that your experience didn’t meet expectations. While your return request was processed within the required timeframe, our return policy does require items to be shipped back within the specified period. Unfortunately, we weren’t able to process your return as expected due to the delay in shipping.

We understand that this may have been frustrating, and we truly appreciate your patience. Your feedback is valuable to us as we continue to improve our processes, and we hope to provide you with a smoother shopping experience in the future.

If you have any further questions, feel free to reach out to us at customercare@cultmia.com.

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv