Oplichters van het zuiverste water. Ze zijn zo brutaal om je een excuus mailtje te sturen terwijl al duidelijk is dat er niets wordt geleverd. Wees gewaarschuwd mensen, bestel niets bij dit bedrijf, w... Vis mer
Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon
For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon
Se hva andre synes
Een broek en blazer besteld á €50 en lijkt in niets zoals afgebeeld op de website. De kleding komt uit China, is gemaakt van hele dunne stof met loszittende naden. Zoals eerder genoemd, wordt er ve... Vis mer
Inmiddels heb ik aangifte gedaan tegen chevelle.nl en een melding gedaan bij consuwijzer. Ze gaan hier actief mee aan de slag als er meerdere meldingen over dit bedrijf gedaan worden. Dus voor iederee... Vis mer
Een smartwatch besteld die ze zogezegd in voorraad hebben, en achteraf blijkt deze nog van china te moeten komen👎👎👎 Aangekomen wil deze ook nooit correct connecteren met smartphone… De advertent... Vis mer
Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert
Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative
Slik bruker virksomheten Trustpilot
Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.
Andre kikket også på
Oplichters van het zuiverste water
Oplichters van het zuiverste water. Ze zijn zo brutaal om je een excuus mailtje te sturen terwijl al duidelijk is dat er niets wordt geleverd. Wees gewaarschuwd mensen, bestel niets bij dit bedrijf, want je bent je geld kwijt.
Aangifte doen! Je laat je toch niet belazeren!
Ik heb met ze gemaild en dan krijg je vage dingen als dat ze met leidinggevende overleg hebben gehad en daarom iets meer mogen teruggeven. 25 procent. Een lachertje natuurlijk. Ik laat het er ook niet bij zitten en heb het gemeld bij consuwijzer en ga ook aangifte doen. Ik hoop dat alle mensen die hier iets geschreven hebben dat gaan doen. Je laat je toch niet zo belazeren!!
Inmiddels heb ik aangifte gedaan tegen…
Inmiddels heb ik aangifte gedaan tegen chevelle.nl en een melding gedaan bij consuwijzer. Ze gaan hier actief mee aan de slag als er meerdere meldingen over dit bedrijf gedaan worden. Dus voor iedereen die hier zijn review heeft achtergelaten, maak zo snel mogelijk een melding bij Consuwijzer en doe aangifte. Deze oplichters moet een halt worden toegeroepen.
Troep uit China!!!
Jas besteld komt uit China 50 euro betaald lijkt niet eens op wat hun aanbieden op de site retour naar china 30 euro of boom plaatsen omdat ze zogenaamd zo goed willen zijn voor het milieu👌🤣 oplichters niks bij bestellen!!!
Chevelle oplichters
Het pak dat ik besteld heb lijkt in niets op wat de site voorspiegeld. Ik wil het best retour sturen, heb ook een retour formulier. Maar ik moet dus wel eerst 30 euro betalen daarvoor. Ben nu heel benieuwd of mensen daarna ook echt hun geld terug hebben gekregen. Want daar lees ik vooralsnog niets over.
Had ik de reviews maar gelezen.!!
Had ik de reviews maar gelezen.
Maat klopte niet ,xxl in China misschien!!!!
Dunne kwaliteit klopte totaal niet met foto. Retourbeleid is ook erg vreemd.
Ben benieued of ik het geld teruggestort krijg.
Ik zou er niet meer bestellen.
Hier niet bestellen!
Een broek en blazer besteld á €50 en lijkt in niets zoals afgebeeld op de website. De kleding komt uit China, is gemaakt van hele dunne stof met loszittende naden.
Zoals eerder genoemd, wordt er verwacht dat je zelf alles weer retour stuurt naar China met als "compensatie" dat zij 15% van de orderwaarde kunnen vergoeden.
Al met al een miskoop en een slechte service.
Een smartwatch besteld die ze zogezegd…
Een smartwatch besteld die ze zogezegd in voorraad hebben, en achteraf blijkt deze nog van china te moeten komen👎👎👎
Aangekomen wil deze ook nooit correct connecteren met smartphone…
De advertentie op fb is ook weg…
Wel een mooie watch, maar daar is de tussenpersoon (chevelle) wel gerust in. Enkel wat winst van achter hun pc. Dikke 0
Dit is geen startend bedrijf!
Dit is geen startend bedrijf!! Ze staan al vanaf 2014 op facebook.
Ik heb ook een artikel (gebreid vest) besteld en mijn god....dit is echt niet wat ze voor spiegelen.
Daarbij doen ze aan dropshipping dus ze weten niet eens wat ze verkopen.
Ik ben bezig met een advocaat en tv programma ( nieuw opgelicht/fraude) om dit soort praktijken te stoppen😡😡😡
Voor 50 EURO een broekpak besteld
Voor 50 EURO een broekpak besteld. Echt een miskoop. Hele dunne stof, en een heir andere kleur roze.
Ik wilde het pak terugsturen, maar dat moet je hem retour zenden naar China! De kosten kan je zelf betalen!
Ik had een review op Facebook gezet en die wordt er natuurlijk meteen door heb afgehaald! Nooit iets kopen daar. Onbetrouwbaar en zonde van je geld. Het zou netjes zijn als ik mijn geld terug krijg.
Een wollen jas besteld
Een wollen jas besteld. Het bleek een slechte kwaliteit jas met een printje van wol erop. Nou ja de print leek niet eens op wol. Uiteraard mag het retour maar de naar een vaag adres in China 🤔 De verzendkosten zijn voor jezelf uiteraard.
Wat een oplichting
Wat een oplichting. 2 maanden gewacht op de levering en totaal niet de jas zoals op de foto
WAARDELOOS
Bestelling geplaatst deze pas uiteindelijk na 3 weken geleverd, Kwaliteit zeer en zeer slecht, waardeloos spul. Kreeg dit ook al een vod in een zakje thuis bezorgd. Bij Ali expres voor €10,- dan mag je dit verwachten. Nu 50,- . Maar het ergste is als je dit aangeeft op hun site, dat ze je meteen gaan blokkeren. Ze sturen wel een mail dat ze een startent bedrijf zijn en de reacties meenemen, maar waarom dan geen antwoord op mijn vragen geven op Facebook. En alleen de nep positieve berichten laten staan. Komt niet heel professioneel over. En dan de kosten van het retouneren, alleen naar China.
Een gebreide jas/ vest besteld voor 50…
Een gebreide jas/ vest besteld voor 50 euro!!! Na 2 weken wachten was die daar eindelijk. Wat een enorme teleurstelling was dat zeg. Is een of ander vodje met een print erop! En heel anders en langer als afgebeeld. En nu ik hem retour wil doen, krijg ik geen reactie meer en wat ik al las hoge retour kosten (dit wordt niet vermeld) Ik hoop dat ze dit nog netjes af gaan handelen. Want vind dit gewoon oplichting. Dus trap er niet in.
Wat een grap dit
Wat een grap dit. Ik bestel een wol grof gekabeld vest voor 50 euro. En ik krijg een goedkoop jasje binnen van een heel raar stof. Ik eis mijn geld terug of het juiste product
Vandaag pakje ontvangen (broek met…
Vandaag pakje ontvangen (broek met jasje) het lijkt niet op de foto. Het is gewoon een VOD. Dag €50,-. Ik had eerst de reviews moeten lezen. Super stom van mij. Bestel hier echt nooit iets. Je krijgt echt geen waar voor je geld.
Slecht Slecht Slecht.....
Slecht Slecht Slecht.....
Product komt niet overeen met hetgeen wat op de foto stond.
Dikke €60 betaald voor iets wat nog geen euro waard is.
Ruim een maand moeten wachten, er op verheugd en dan dit....
Geen reactie op mails etc.
Wat een kt oplichters.
Eigenlijk wil ik geen sterren uitdelen
Eigenlijk wil ik geen sterren uitdelen. 5 weken geleden een horloge besteld, nog niets ontvangen. Mailcontact gehad, beloofd dat ik het zou krijgen of ik zou echt mijn geld terug zou krijgen. Maar nu ik mijn geld echt terug wil, antwoord Lotte niet meer. Voel mij echt bedodemieterd! Trap er dus niet in!
Voel me belazerd.
Bestelling geplaatst en 5 weken later nog steeds geen product geleverd. In eerste instantie verschuilen ze zich achter smoesjes daarna radiostilte. Ware oplichterspraktijken nooit iets bestellen
Jurk besteld dat op het plaatje heel…
Jurk besteld dat op het plaatje heel wat leek, met klem op leek!
Na lange wachttijd eindelijk in huis blijk het nog geen 5 euro waard te zijn! Wat een vodje
En je raad het al het komt uit China dus is voor kleine mensjes en niet voor Hollands welvaren!
Ik een retour formulier in gevuld om het artikel terug te zenden en m’n geld terug te vragen. Want ja betalen moet je vooraf!
Krijg ik tot mijn grote verrassing onderstaande terug!
1 grote oplichters bende heel dat Chevelle!
Ik zal dus echt geen reclame voor deze toko maken
Hallo Tanja,
Wij hechten veel waarde aan het eco proces en willen zoveel mogelijk vluchten vermijden. Daarom hebben we maar 1 centraal magazijn waar de goederen naartoe worden gestuurd, dit is heel dicht bij onze fabriek om zoveel mogelijk CO2 te vermijden.
Ik weet niet of u onze retourvoorwaarden gelezen heeft alleen bent u zelf verantwoordelijk voor de retourkosten naar ons magazijn in China. In uw geval is dat bijna net zo duur als de helft van uw bestelling zie ik. Daarom heb ik net nog een keer extra overlegd en we kunnen u 25% terugstorten van uw totale orderwaarde, en u kunt het dan alsnog houden of weggeven aan iemand. Ik hoop echt dat dit een goede oplossing is, normaal doen we dit niet :-)
Ik heb echt mijn best gedaan Tanja en hoor graag of u hiermee akkoord gaat, dan verwerk ik de creditering direct!
Met vriendelijke groet,
Lotte
Chevelle.nl
Dette er Trustpilot
Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.
Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.
Lær mer om andre slags anmeldelser.
Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.
Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.
Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.
Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.




