Heb een bestelling geplaatst inmiddels…
Heb een bestelling geplaatst inmiddels 4 weken geleden na niks te horen gemaild en geen reactie daarna ongeveer 20 keer gebeld en uiteindelijk een man aan de telefoon gekregen en die zou het gelijk regelen maar we zijn nu een week verder en nog niks! Weer 20 keer gebeld en weer geen contact dit is echt belachelijk!!








