Lad være at handle her
Jeg bestilte en måltidskasse (1400 kr) til levering fredag fordi jeg skulle passe børnebørn hele weekenden og ville gøre det nemt. Kassen blev ikke leveret, og jeg fik ikke besked. Til gengæld blev den leveret mandag (ifølge min genbo), igen ingen besked, hvor jeg ikke var hjemme til at sætte maden på køl. Da jeg kom hjem onsdag aften måtte jeg smide al maden ud efter den havde stået og bagt i solen i 3 dage. Mattsson har, meget belejligt for dem, ikke reageret på min henvendelse.






