Bulldog Gear Anmeldelser 

1 353
•
TrustScore 4 av 5

4,2

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Bought the 40 kg bag, absolutely fine so far. What I would say is, if you haven't tried sandbag training before, try it out. I usually train with kettlebells or bodyweight exercises, but using this s... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Have been using this sandbag for one week so far and very pleased. Full confidence in the durability of the materials. A thick Cordura outer shell and a inner filler bag gives piece of mind that the t... Vis mer

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Good quality equipment, great for my home gym. Very reasonable price when discount was applied. Delivery for larger items is a little slower.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I recieved damaged bumper plates as well as well as a singular bumper which did not match the rest of the set. The issue is not just the above, I have emailed the customer support team almost 10 day... Vis mer


Informasjon om virksomheten

  1. Treningsutstyrsbutikk
  2. også i
  3. Personlig trener
  4. Trening og ernæring
  5. Treningsstudio
  6. Treningsutstyrsgrossist
  7. Vektløftingsområde

Om Bulldog Gear

Skrevet av virksomheten

Premium Gym Kit

Here at Bulldog Gear we are experts in the design and manufacture of top quality Strength & Conditioning Gym Equipment. We cater for the whole spectrum of gym facilities, from large Commercial Gyms and Independents to PT Studios & Home Gym spaces large or small. From large commercial gym rigs to top quality home gym rigs, squat racks and pull up bars we have something to suit every space.



Built for the best

Well known for our top quality heavy duty designs our kit is suitable for everyone - from those just beginning their fitness journey right through to elite level athletes, military and commercial fitness facilities.

Over a decade of industry expertise

Based in Staffordshire, Midlands UK we've been leaders in the gym equipment field for over 10 years.
If you want to hear more about how we came to be (and meet our founders) take a listen to our podcast episode "Bulldog Gear Founders" - Hosted by Andrew Tracey (Fitness Editor at Men's Health)
LISTEN NOW

Find us on YouTube

You may have spotted our kit on a number of YouTube channels such as Team Richey, Matt Does Fitness, Men's Health UK and Lucy Lismore to name but a few! Take a look at what we've been up to on our YouTube - Featuring everything from Gym Hacks, product insights & buyers guides and of course our Vlog.
WATCH NOW

In need of some gym inspiration?

Perhaps you're planning your own gym/fitness business venture or looking to outfit your own garage, garden or home gym space - take a look at some of the awesome spaces we have fitted out recently.
HOME GYM SERIES
COMMERCIAL
Free shipping on all orders.

SHOP NOW

Kontaktopplysninger

4,2

Bra

TrustScore 4 av 5

1k anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ber kundene om å skrive anmeldelser

Denne virksomheten oppfordrer kundene til å skrive anmeldelser, enten positive eller negative

Har svart på 16 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av én måned

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

4,2

Alle anmeldelser

(1 353)

279 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I'm extremely pleased with my purchase…

I'm extremely pleased with my purchase from Bulldog Gear. I was searching online for quality gym equipment and I found myself in a maze of mixed reviews and crazy prices. Bulldog was affordable and the quality is brilliant. I'll be purchasing again from the store, for sure!

6. februar 2026
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Very poor customer service.

Very poor customer service.
They lied to me saying my item had been dispatched when it hadn’t and I had to wait ages for my item to arrive.
When I complained they gave me a £10 off my next purchase voucher which is useless as I’ll never buy from this company again.

4. februar 2026
Logoen til Bulldog Gear

Svar fra Bulldog Gear

Hi there,

Thank you for taking the time to review, both positive and
negative give us valuable feedback to allow us to improve our services.

From what I can see your order was placed on 19th January. Due to a temporary shipment delay, it was dispatched from our warehouse on 4th February which is slower than our standard dispatch, for that we apologise.

We’ve looked into why this was the case and have improved our dispatch tracking as a measure to prevent this happening again in future. According to the courier tracking information, delivery was completed on 6th February.

We appreciate this is frustrating, but it is the exception not the rule,
following your complaint, a £10 goodwill voucher was offered as a gesture at the time. We’re a small team and yes sometimes mistakes are made, it was never anyone's intention to provide incorrect information.

As a further improvement to customer comms we have implemented a new call handling switchboard to make it far easier for customers to contact the relevant department in the event of any issues/queries.

We appreciate you taking the time to share your feedback.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great company

Great company. Speedy delivery. This is a present for my son so am unable to comment on it but I’ve been happy with my dealings with the company.

31. januar 2026
Vurdert til 1 av 5 stjerner

M9 home treadmill purchased in December…

M9 home treadmill purchased in December 2025.

Firstly, the treadmill is fantastic. The look and feel is commercial, but the compact nature saves on space. The service up to item delivery was great.

Then three weeks pass, whilst running the treadmill throws up an E03 error. I reached out to bulldog, who after a few days agreed a new part would be sent out and I would fit it. I was ok doing this, but did comment that a lot of customers would not be happy doing this. The part that needed swapping was not a simple job for someone not familiar with treadmills.

With the new part in, we had our first go back on the treadmill. The E03 error returned.

I went back to bulldog via telephone, across five separate days nobody picked up the phone or responded to voicemail messages. An email was sent to the original communication log, with no response. A new email ticket was opened, and still no response.

At the time of writing it has been 11-12 days without response, whilst having a brand new treadmill purchased for over £1000 sitting unusable.

I would love for bulldog to respond & take proactive steps to fix the problem. I understand that in batches of equipment (especially treadmills) the odd one can have things wrong with it, which nothing can be done to mitigate. I'm not angry or disappointed with that, I get it. However, what I am disappointed with is the closed door of communication. I cannot believe that for such a large company in 2026 that this can be where we are in how we communicate and how we deal with problems.

If I ever hear back and have my situation resolved, I would happily amend my review to reflect developments but at the moment I would have to strongly recommend for anyone buying from bulldog to have a real think before buying, because the support afterwards if things go wrong is dreadfully poor.

9. februar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Bulldog Gear

Svar fra Bulldog Gear

Thank you for taking the time to leave such a detailed review. It’s
genuinely appreciated — especially your comments about the look, feel, and overall quality of the M9, as well as the service up to delivery.

I’ve checked in directly with our Customer Services team regarding your case. The recurring fault after the replacement part isn’t something we have encountered, so we’ve been working to obtain the correct technical guidance before advising next steps. We want to ensure that when we respond, we’re providing a clear and definitive solution rather than guesswork.

The intention has not been to close the door on communication, but rather to gather the right information so we can move this forward properly. We have since implemented a call handling team to make it easier for customers to get into contact with the relevant team more quickly.

Your case is being actively reviewed, and the team will be in contact with you to take the appropriate next steps to resolve this.

We appreciate your patience while we work to get this sorted.

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Great products - Bad Delivery

Great products, great company from what I can see, just wish more of their items were in stock more often. Would have been 5 stars but parts arrived damaged due to packaging. Not bad, just some scratches so still very usable, but just took the gloss of the experience a touch. Would recommend them.

28. januar 2026
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Looks great but haven’t gotten around…

Looks great but haven’t gotten around to setting it up yet. Quality looks great, and the packaging in the wooden bix is a nice touch to ensure no damage caused in transit. Can’t comment on how it performs but have no doubts it’s going to be awesome.

21. januar 2026
Vurdert til 3 av 5 stjerner

Delivery was prompt

Delivery was prompt, damage found to flat shelving unit once opened all packaging, currently communicating to hopefully resolve the issues. Plastic coating has been scrapped or hit with something.
Overall pleased with unit its very heavy duty. And looks great.

27. januar 2026
Vurdert til 4 av 5 stjerner

Bulldog adjustable 2.0

I bought a bench from Bulldog gear. I was impressed with the design and sturdiness of the bench but unfortunately there was a manufacturing defect.
They arranged for the bench to be collected and a refund but I feel like the customer service team could have been more proactive with their communication.

1. januar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Not the best experience.....

When I made my purchase it stated 3-5 days delivery. Item was dispatched to the courier on the 6 day. Courier made contact 2 days after that to arrange a delivery date. After the date was agreed the courier stated that if I were to call the morning of the delivery they would give me a "time slot". I done so and they said between 12pm-2pm. This time come and passed, waited in all day and at 17:37 i rang them to be informed the driver had abandoned his load for the day. This is poor! Delivery of my item was made 2 days after the scheduled date!

Please note that if you make a purchase and it's a large item, the driver will drop the pallette KERB SIDE ONLY! Not on your drive but kerb side. Not fair when you have a £2000 machine left on the pavement!

I know this negative feedback is relative to the courier company and not Bulldog but Bulldog use this company and I was asked for my opinion over my purchase experience.

UPDATE....

In response to "Bullldog" I clearly stated my issue was with the courier and not you! I think your reply is rude and unnecessary! Don't send me links to ask my opinion if you'd dont like my answer!

Regarding the kerbside drop, how do you expect a woman to carry a package that weighs 225kg by herself and the fact it was left on the pavement.....

21. januar 2026
Logoen til Bulldog Gear

Svar fra Bulldog Gear

Thank you for your review.

We would like to clarify a few points regarding the order timeline. Our website advises that we aim to dispatch items within 3–5 working days, not deliver within this timeframe.

Your order was placed on 16th January and was dispatched on 21st January, which is the third working day from the date of order and within our stated dispatch timeframe.

Once the order has been handed to the courier, all delivery scheduling, time slots, and execution are managed by them directly.

Delivery is kerbside only. This is clearly stated on the website within the product description and also outlined in our dispatch and delivery information. This is the standard service provided by the courier for large freight items.

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv