Begge vores burgere lignede noget der bare var klasket sammen. Vi måtte hente kniv og gaffel for når vi prøvede at tage den op så sejlede bøffen til den ene side mens bollen gled til hver sin side. De... Vis mer
Selskapet har svart
Borgbjergsvej 1, 2450 København, København SV, DK
•Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon
For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon
Begge vores burgere lignede noget der bare var klasket sammen. Vi måtte hente kniv og gaffel for når vi prøvede at tage den op så sejlede bøffen til den ene side mens bollen gled til hver sin side. De... Vis mer
Selskapet har svart
Super god men kunne godt have lidt mere dressing, var en smule tør. Bøf ig ost var super. Den ene burger kunne godt have været lidt mere varm. Manglende glutenfri alternativ.
Hej Normalt meget tilfreds med det I laver til os og har derfor købt mad hos jer ofte. Idag havde jeg bestilt 4 burgere og to pommesfriter til kl 19:00. De var færdige da de skulle afhentes (... Vis mer
Rigtig dårlig oplevelse. Hentede maden til aftalt tid. Den stod klar, hvilket altid er foruroligende, da man ikke ved, hvor længe den har stået der. Mine tre menuer må have stået længe for, da vi... Vis mer
Hos Bøff Burgerbar vil vi levere den bedste burgeroplevelse. Derfor bruger vi 100% dansk oksekød fra Hinmerlandskvæg og økologisk potato bun med kærnemælk fra Thiese mejeri. Vi har altid fokus på kvalitet og hygiejne over alt andet. Vi glæder os til at lave Danmarks måske bedste burger til dig også. På gensyn hos Bøff Burgerbar
Borgbjergsvej 1, 2450, København, København SV, Danmark
Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert
Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative
Har ikke svart på negative anmeldelser
Slik bruker virksomheten Trustpilot
Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.
Very nice service and tasty burgers and fries.
Det hele var lige som det skulle være
Der blev byttet om på boksene, så vi startede med at bytte talerkner. Til Agnes har jeg tilkøbt syltede løg men de var der ikke.
Krydret burger kombo leveret uden jalapenos men med syltede løg.
På Agnes var der nok dobbelt jalapenos
Pomes frites bestil uden salt, men blev saltet
26 minutter efter at ordren skulle have været leveret, siger e-mail support at der er fejl, og om jeg vil have det aligevel. Jeg bekræfter at jeg vil have det. Og hører ikke fra dem igen.
Virkelig saftig burger, sprøde fritter og særdeles hurtig ekspedition
Har købt flere deals, og bestilt på appen
Det har altid fungeret upåklageligt, har fået det jeg bestilte
Iskoldt mad og dyr udbringning første eneste og sidste gang
Hej Bøff Burgerbar
Jeg kommer sku aldrig mere i jeres Bøff Burgerbar i Sydhavn. De fortjener ikke folks penge.
Der var så mange ting ved jeres service som simpelhen var alt for ringe.
1) Jeg ventede over 40 minutter 2 menuer.
2) Jeg fik den ene menu, og begyndte så småt at spise fritter fra den. Fritterne var kolde og jeg insisterede på at få nogle nye - fordi de for real, var kolde. De gad i første omgang ikke at give mig nogle nye og friske, da de mente - ved at røre på dem udenpå - at de var varme. Jeg bad dem om at smage og ikke røre ved dem - det gad de ikke. De ville heller stå og diskutere med mig foran en hel masse kunder, om mine pomfritter var varme, men gad ikke smage på dem. Jeg insisterede kraftigt på at få nogle nye. Og det fik jeg så efter langt og ydmygt diskution.
Da menu nr. 2 så var færdig, tog jeg mit mad i frustration og satte mig ud i min bil. Her åbnede jeg for menu nr. 2 for at teste om pomfritterne var varme og til min overraskelse var de kolde, tøre og bare uspiseligt. Jeg kørte i frustration videre og rettede ikke henvendelse.
Det var simpelhen en såå ringe og amatør kundeservice. Jeg kommer sku aldrig igen og har i øvrigt spildt mine penge et sted som på ingen måder fortjente dem.

Svar fra Bøff Burgerbar - Sydhavn
Manglende vare.
Jeg har d. 25/10-2023 kl. 18:23 bestilt burger combo med sides til. Jeg fik desværre ikke alt hvad jeg havde bestilt med. Jeg fik ikke mine sides med.
Man kan ikke engang ringe til kædens hovednr.: 70 90 70 75, hvor man for at vide at telefonen er lukket pga. travlhed, og bliver henvist til appen eller hjemmesiden.

Svar fra Bøff Burgerbar - Sydhavn
Skøn burger god betjening.
Jeg trækker to stjerner fordi de tager 12 kr for dip selvom jeg har købt en menu eller combo..

Svar fra Bøff Burgerbar - Sydhavn
Skulle bruge app til bestilling, da jeg havde værdibeviser, men på appen kan man ikke tilføje ekstra bacon (som man ellers kan på hjemmesiden). Jeg ringer til kundeservice, som ikke kan hjælpe, og siger, jeg bare må prøve at sende en mail eller skrive i chatten, hvor jeg så intet svar får. Ikke særlig hjælpsom kundeservice, når man ikke kan kommunikere med restauranten. Heldigvis er ekspedienten i restauranten klar på at lade mig tilkøbe bacon efter jeg har foretaget min bestilling på appen nede i restauranten. Jeg synes dog, det er rigtig ærgerligt og ineffektivt, at jeg skal gå ned i restauranten, før jeg kan få hjælp, det fjerner lidt fidusen ved en app.
Standarten på deres vindene cheese burger er virkelig faldet. Plejede at være helt vild med den, men nu kan jeg ligeså godt bestille hos en kina grill.
Måske det er personalets skyld ? Mine gode oplevelser, har været i Rødovre centrum.
I dag var det Sydhavnen og det kan jeg virkelig ikke anbefale
Maden smagte super godt, manglede dog nogle af de ting jeg bestilte og betalte for.
Normalt er jeg meget tilfreds med Bøf, men denne gang var fritterne var helt kolde og tørre da vi kom hjem, og vi bor kun 5-10min fra stedet.
Vi ventede en time på at få vores mad efter vi fik at vide at der gik 5 minutter... Nogen havde åbentbart taget min bestilling.
De 2 ansatte bag disken var super søde, men synes det er for dårligt at ledelse ikke sørger for at de har hænder nok når der er travlt. En ansat mere på vagt og så skulle de ikke døje med at blive råbt af og sure miner.
Synes sku det er usympatisk.
Nu er det 3. Gang vi bestiller på nettet og ikke får hvad vi har bestilt. Denne gang fik vi det vi havde fravalgt (løg), men ikke det vi havde bestilt ekstra (bacon). Vi havde også en side af chicken wings som ikke var inkluderet? Det var sidste chance for det hedengangne RUMBLES.
Nå ja, maden var også forsinket- IGEN.
Gode burgere, men for mange fejl, desværre.

Svar fra Bøff Burgerbar - Sydhavn
Maden virkede kedelig og kold. Som om at den havde været klar alt for længe før afhentnings tidspunktet. Øv.
Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.
Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.
Lær mer om andre slags anmeldelser.
Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.
Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.
Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.
Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.