The Baked Tile Co Anmeldelser 

1 512
•
TrustScore 5 av 5

4,8

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I love this company’s tile designs. This is the second order I have placed with them and couldn’t be happier with my lovely ‘Faded Delft’ tiles. Arrived very promptly after ordering online, the quali... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Fantastic variety of tiles which were just that little bit different to others we had looked at. Extremely helpful staff who quickly reply to emails and answer any questions related to the products,... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

For a start the product is absolutely stunning. At last a creative textile company that isn’t completely monolithic in browns and greys! Customer service is excellent and dispatch is quick. Reasonably... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Lovely, quality, authentic tiles at a much more reasonable price than many other sites I had looked at. Delivery was quick, and thoroughly packaged to ensure no breakages. Arrives on a large wooden pa... Vis mer

Informasjon om virksomheten

  1. Flisbutikk
  2. også i
  3. Baderomsoppussing
  4. Interiørbutikk
  5. Kjøkkenombygger
  6. Oppussingsforretning

Om The Baked Tile Co

Skrevet av virksomheten

An online company offering an inspirational tile collection with free professional design advice for customers. We assist with both domestic and commercial specifications and pride ourselves in offering the most inspiring collections of tiles, backed up with extensive knowledge of the the interior design sector and tile industry. Sampling service. Zoom and showroom design services by qualified designers. Nationwide delivery. Technical support.

Your room....our Tiles, let's make something amazing together!

BOOK AN APPOINTMENT

Designer Basics ranges

Skrevet av virksomheten

25% off this fab collection when you spend over £100 on other ranges!
https://www.bakedtiles.co.uk/collections/designer-basics.
1860 Collection
An online exclusive collection of beautiful traditional period style tiles. Suitable for Interior and exterior installation. Frost Proof and with a +36PTV. The Collection has an impressive range of design options, with coordinating borders and corners.

Kontaktopplysninger

4,8

Enestående

TrustScore 5 av 5

2k anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ber kundene om å skrive anmeldelser

Denne virksomheten oppfordrer kundene til å skrive anmeldelser, enten positive eller negative

Har svart på 66 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av én uke

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

4,8

Alle anmeldelser

(1 512)

41 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Just what I was looking for

Sent off for some samples which arrived super quick. One of the tiles was damaged in transit, but no real loss as I am just checking for colour match. The style and quality is just what I’m looking for. But now the hard part comes……which option to go for.

5. juni 2025
Vurdert til 5 av 5 stjerner

So far I have only ordered samples

So far I have only ordered samples, but they are beautiful. They were promptly delivered and very well packaged. I will defiantly be installing them in our shower room renovation later this year and our main Bathroom when we get to it next year. The quality and feel is fabulous, I'm excited to see them laid.

5. juni 2025
Vurdert til 5 av 5 stjerner

I ordered the “Las Ramblas Dotti”…

I ordered the “Las Ramblas Dotti” ceramic tiles and was extremely impressed. The delivery was smooth and timely. I liked being able to confirm the date over email with an employee. Tiles safely packed and none broken. I hadn’t ordered a sample but the tiles were exactly as shown on the website, colour wise. 110% will be using The Baked Tile Co again for my next project. Thank you!

21. mai 2025
Vurdert til 5 av 5 stjerner

They have the most excellent customer…

They have the most excellent customer service, going above and beyond to be helpful and keep you updated. Great selection of tiles that look fantastic. The Zellige tiles are beautiful. Just an fyi that the patterned tiles are printed on, not painted, so get a sample first before you buy.

2. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 3 av 5 stjerner

Tiles lovely& a/care great- 3*

Tiles very very good quality and would definitely buy from them .
Packaging from their warehouse was dreadful and apologies did not explain why - but put the blame on the courier who tried to help .
Three stars for customer service and quality of tiles
Thank you for the reply ... the 2 photo's did show the poor packaging and at least the courier tried to help . Nonetheless the tiles were superb quality

16. mai 2025
Logoen til  The Baked Tile Co

Svar fra The Baked Tile Co

Hi John, I'm sorry you think our warehouse didn't package the tiles well, the boys do try very hard but as I explained in my email, the tiles in the boxes are very heavy and the hauliers do sometimes throw the boxes around and that means the tiles inside can crush some of the packaging, even when the package feels secure when we send it. When you sent us the photo of your box it had black tape around it and we don't use black tape, so I got the impression the box had been damaged enroute. We are really sorry you were unhappy, the last thing we want is unhappy customers, but glad to see you were happy with our service and products, thank you for your custom.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

High quality tiles

High quality tiles

Ordered tiles multiple times now, always excellent quality, punctual delivery, safe packaging and smooth communication Highly recommend

28. mai 2025
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great support for my small project

Besides having a great selection of tiles for every taste, the online visualizer was invaluable, helping us see how the full project would look like in our own kitchen; that with striking accuracy.
The purchase experience was also great: the team addressed my queries promptly and accurately, guiding my choice and giving me actionable advice, including a great choice of grout that complements the tiles seamlessly.
Delivery was prompt and well handled.
The tiles themselves (Bodega Blue) were great, affordable and transformed my kitchen.
Highly recommended.

14. mai 2025
Vurdert til 5 av 5 stjerner

I love this company 🤩

I love this company 🤩
I found the Baked Tile Company after a last minute scramble for some Eastern looking pattern tiles as the ones I'd ordered from another company were delayed and wouldn't arrive in time for our patio to be laid. I thought it was a massive long shot to try and order these tiles at the last minute but everything worked out beyond my wildest expectations! I phoned up and spoke to some lovely ladies who were able to get my order shipped out to me in record time, and the tiles themselves are even more beautiful in the flesh and my patio looks incredible as a result. Amazing customer service, beautiful and well sourced tiles that no one else has in stock - I would gladly buy all my tiles from here in future. A cut above! 😍

28. mai 2025
Logoen til  The Baked Tile Co

Svar fra The Baked Tile Co

Thank you so much....please send us a photo of your patio we would love to see it! info@bakedtiles.co.uk

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great company

Great company, fantastic value for, good quality tiles,! some just a little bit different than others, thinking out side the box,
I love this tile company, I will definitely be back again, thank you 🙂♥️

27. mai 2025
Vurdert til 3 av 5 stjerner

Huge delivery charges for small orders

I love your tile selection. It so unusual and so many choices.
I found it very difficlut to choose my tiles based on the size of your samples.
I would have prefferred to have had a quick chat over the phone to ask a few questions. I had to wait for an appoinment online.
I order 20 30mmx30mm tiles for three areas in my kitchen and some accent tiles. They arrived on a massive pallet and I was charged over £50 for this privelidge. My order was three small (but fairly heavy) packages) I would have really appreciated the delivery company taking the pallet away with them once they'd left my small delivery on my drive, seeing as i had paid so much to have them delivered. The other tile company that I used (Claybrooks) did not charge anything for delivery and when I was five tiles short they even sent this tiny order out free of delivery charge. I now have to somehow get rid of a massive pallet!!

13. mai 2025
Logoen til  The Baked Tile Co

Svar fra The Baked Tile Co

Good morning Edward, your tile order was over 30kg and due to health and safely guidance on manual handling, this style of order always goes on a pallet, it is the norm in our industry. It is also the best way to deliver as there are less breakages with the security of a pallet. Unfortunately due to the way hauliers charge ( in weight bands) your order was at the lower end of the weight band, meaning you could have ordered a lot more tiles with the same shipping cost, which is really unfortunate in the case of your particular order. We are very transparent regards our shipping costs and we only charge what we are charged to get the tiles to you by our hauliers. Also if you look on our website on delivery details, you will see that we explain that hauliers consider pallets as packaging and do not remove them, this is the norm with all pallet deliveries and I know the same would have happened, if you had purchased from any company that use the national haulage network for deliveries. We wish they did return them to us as we would love to re-use pallets and we have even suggested this to the pallet networks.
Best wishes
The team @ baked

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv