Kjøpte bil der og var en dårlig…
Kjøpte bil der og var en dårlig opplevelse. Bilen har stått mer på verksted enn vært i bruk. Jeg fikk hevet kjøpet ved hjelp mekling med jurist, og han måtte betale meg pengene tilbake. Han har satt bilen ut til salgs igjen, men er over 14 dager på overtid med å betale meg de pengene han skylder meg. Går til Namsmannen nå. Useriøs bilforhandler så hold dere langt borte fra han.


