In April een elektrische Opel Astra gekocht bij Auto Christiaan. Goed contact gehad met verkoper Jorian, die eerlijk advies gaf en ruimte bood voor onderhandeling. De aflevering verliep netjes; de aut... Vis mer
Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon
For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon
Se hva andre synes
Hartelijke ontvangst, vriendelijke medewerkers. Divers aanbod. Alle gelegenheid gekregen om proefritten te maken. Er is goed geluisterd naar de wensen zodat een afspraak kon worden gemaakt voor het be... Vis mer
Echt een hele onaardige monteur. Nadat ik vroeg wat iets ging kosten werd er meermaals gezucht aan de telefoon en werd het gesprek erg onvriendelijk. Ik kwam hier jaren, maar na deze uiterst onvriende... Vis mer
Selskapet har svart
Super goede service, geven vertrouwen aan de klant. Perfecte levering van de auto. Menno is een zeer attente en positieve verkoper, geeft duidelijk toelichting. Kom hier zeker weer terug!
Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert
Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative
Har svart på 50 % av de negative anmeldelsene sine
Svarer vanligvis i løpet av én uke
Slik bruker virksomheten Trustpilot
Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.
Zeer tevreden!
In April een elektrische Opel Astra gekocht bij Auto Christiaan. Goed contact gehad met verkoper Jorian, die eerlijk advies gaf en ruimte bood voor onderhandeling. De aflevering verliep netjes; de auto was schoon, netjes en volledig opgeladen bij aflevering. Prima prijs-kwaliteitverhouding. Al met al een prettige ervaring en zeker een bedrijf waar ik opnieuw een auto zou kopen en dat ik aan anderen kan aanraden.
Alles was makkelijk en duidelijk…
Alles was makkelijk en duidelijk gegaan, heel vriendelijk
Hele fijne service
Hele fijne service, netjes geholpen.
Nemen ook echt de tijd voor je !
Super blij met mijn auto !
Een aanrader!
Ik heb recent mijn auto gekocht bij Auto Christiaan en ben echt ontzettend tevreden over de hele ervaring.
Vanaf het eerste contact voelde het betrouwbaar en prettig. Ze namen de tijd, dachten goed met me mee en gaven eerlijk antwoord op al mijn vragen.
Wat ik vooral waardeerde, is hoe attent ze waren in het proces. Afspraken werden netjes nagekomen en alles werd goed uitgelegd. De auto zelf is ook in topstaat afgeleverd: netjes, schoon en precies zoals afgesproken.
Kortom: een bedrijf waar je met vertrouwen een auto kunt kopen. Ik zou Auto Christiaan absoluut aanraden.
Mooie auto gekocht
Mooie auto gekocht. Duidelijke afspraken.
Klantvriendelijk en meedenkend
Ze denken met je mee van top tot teen
Super goede service en bedrijf geeft vertrouwen in de klant.
Super goede service, geven vertrouwen aan de klant. Perfecte levering van de auto. Menno is een zeer attente en positieve verkoper, geeft duidelijk toelichting. Kom hier zeker weer terug!
Wat een fijne service bij Auto Christiaan
Wat een fijne service bij Auto Christiaan!
Fijn contact via de telefoon en een zeer net ontvangst!
Blij met de auto die wij gekocht hebben!
Relaxte sfeer en voelt betrouwbaar
Hier onlangs een mooie auto gekocht. Alles verliep in een relaxte sfeer. Het voelt ook allemaal betrouwbaar aan. Tijdens en tot na de aankoop prettig contact gehad met Menno.
Onvriendelijke monteur
Echt een hele onaardige monteur. Nadat ik vroeg wat iets ging kosten werd er meermaals gezucht aan de telefoon en werd het gesprek erg onvriendelijk. Ik kwam hier jaren, maar na deze uiterst onvriendelijke behandeling geen Auto Christiaan meer voor mij. Ik heb inmiddels mijn auto elders in onderhoud en hier gelukkig weer een vriendelijke benadering naar de klant. :)

Svar fra Autochristiaan
Netjes afgehandeld
Na mijn eerdere review is er uiteindelijk alsnog contact geweest met Auto Christiaan en zijn we in overleg tot een financiële tegemoetkoming gekomen voor het defect aan de on-board charger van mijn Peugeot e-208.
De communicatie had naar mijn mening sneller en duidelijker gekund, waardoor het vertrouwen tijdelijk minder was. Wel waardeer ik dat er uiteindelijk alsnog een oplossing is gekomen en dat het dossier financieel netjes is afgerond.

Svar fra Autochristiaan
Correct en vriendelijk geholpen aan een…
Correct en vriendelijk geholpen aan een mooie auto. Alles snel en goed afgehandeld. Top bedrijf!
Occasion aangekocht
Occasion aangekocht, Fijne en persoonlijke communicatie !
Ruim aanbod van diverse automerken; vriendelijke medewerkers
Hartelijke ontvangst, vriendelijke medewerkers. Divers aanbod. Alle gelegenheid gekregen om proefritten te maken. Er is goed geluisterd naar de wensen zodat een afspraak kon worden gemaakt voor het bekijken van een mooie xc40. De koop was vervolgens snel rond. Goede afspraken gemaakt. Kortom: zeer tevreden klant.
Zeer goed geholpen en een mooie…
Zeer goed geholpen en een mooie voertuig kunnen kiezen bij auto Christiaan! Topservice van verkoper Menno!
Topservice bij auto Christiaan
Menno heeft ons super goed geholpen met de aanschaf van onze nieuwe auto. Wij hebben er 2 uur voor moeten rijden dus het was erg fijn dat we van te voor een filmpje hebben ontvangen via WhatsApp om een goed neeld te krijgen. Wij zijn dus erg tevreden over auto Christiaan maar specifiek over de goede zorgen en service vanuit Menno!
Heel fijn zaken doen
Heel fijn zaken doen, prettige en duidelijke communicatie, denken met je mee en zijn erg betrokken.
Menno, bedankt!
Zeer goede zaak!
Zeer goede zaak!
Nette en eerlijke mensen.
Met een zeer vakkundige garage.
Super blij met mijn nieuwe top auto
Goed bedrijf
Goede, hele vriendelijke service and heel fijn geholpen
Dette er Trustpilot
Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.
Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.
Lær mer om andre slags anmeldelser.
Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.
Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.
Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.
Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.






