Aussietactix Anmeldelser 

110
•
TrustScore 1.5 av 5

1,6

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Australian goods from an Australian company??? Here's an extract from their email to me: To process a refund, the item must be returned to our warehouse. Please return the item to the follow... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

*WARNING* DO NOT PURCHASE ANYTHING FROM THIS WEBSITE! I wouldn't go as far to say its a scam but what they are doing is showing a range of top quality looking products on their website and making ch... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

RETURN POLICY NOT HONOURED First time use of company and ordered a black zippered cardigan with pockets. On arrival found pockets sealed and followed returns policy instructions re sending photos.... Vis mer

Selskapet har svart


Kontaktopplysninger

1,6

Dårlig

TrustScore 1.5 av 5

110 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 82 % av de negative anmeldelsene sine

Bruker vanligvis over én måned på å svare

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

1,6

Alle anmeldelser

(110)

94 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Inferior product - smaller size than advertised

The size of the Medium denim dress was 88cm not 100cm as advertised on their website. Quality and look of the dress was inferior to the picture too. Company would not give me a full refund. Offered 2/3. Would not pay for the return! This company is in China not Australia as you may think by the name.
Their reply just reinforces their rip off approach. A dress said to be 100cm at the bust, measures 12cm less..that is not an accurate or fair representation. And then not take responsibility by excusing it or paying for the return postage is unfair consumer practice. I suggest no one trust this enterprise.

15. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Aussietactix

Svar fra Aussietactix

We’re sorry to hear that the dress did not meet your expectations and understand your frustration regarding the sizing and quality.
Our size charts are provided as a guide, and while we aim for accuracy, minor variations can occur due to manufacturing tolerances. That said, we take sizing discrepancies seriously and review such cases carefully when they’re brought to our attention.
Regarding refunds, partial refunds are sometimes offered as an alternative solution when an item is considered to match the product description overall or when return shipping is declined. Return shipping costs are outlined in our policy and depend on the circumstances of the return.
We also want to clarify that while some of our products are manufactured internationally, we operate as a legitimate business and strive to be transparent about our products and policies.
If you’d like us to review your case again, please contact us at info@aussietactix.com with your order number and details, and we’ll be happy to take another look.
We appreciate your feedback and the opportunity to address your concerns.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

🚨 SCAM ALERT

AVOID DISAPPOINTMENT.
DO NOT PURCHASE FROM THIS COMPANY. PRODUCTS ARE NOT AS DESCRIBED!!

4. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Aussietactix

Svar fra Aussietactix

We’re sorry to hear that you feel this way. We want to clarify that we are not a scam and aim to describe our products as accurately as possible.
If you experienced an issue with your order, we’d like the opportunity to review it and see whether a solution is possible. Please contact us at info@aussietactix.com with your order number.
We appreciate the chance to address your concern.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Do not buy from this company

Did not receive what I thought I was purchasing. Very misleading advertising of what the product is, buyer beware.

9. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Aussietactix

Svar fra Aussietactix

We’re sorry to hear that the product didn’t meet your expectations and understand why this felt misleading.
We aim to describe our products as clearly as possible, but we recognise that expectations can differ. If you believe the item you received does not match the description shown at the time of purchase, please contact us at info@aussietactix.com with your order number so we can review your case and see whether a resolution may be possible.
We appreciate your feedback and the opportunity to address your concern.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I’d rate 0 stars if I could

I’d rate 0 stars if I could. I’m someone who would sweep anything under the rug or blame myself for ordering the wrong thing. But I bought a Jack Daniels whiskey advent calendar for my partner for Christmas and read it thoroughly. Originally marked for $240AUD and it was for sale for $80. Mini whiskey you’d think? No! I received almost 3 weeks later a plastic wrapped tray in box of shrunken plastic, barely legible miniature images of whiskey. Why would anyone pay $240 for that unless you were trying to scam them? Being told now that I’m in the wrong and it clearly stated the exact product, but has since been removed from the website, and on top of that cannot be refunded due to the fact 2 doors of the advent were opened, because isn’t that what you’d do with an advent calendar?

19. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Aussietactix

Svar fra Aussietactix

We’re genuinely sorry to hear how disappointed you are with this experience, especially as the item was purchased as a Christmas gift. We understand why this felt upsetting and frustrating.
We want to clarify that the whiskey advent calendar is sold as a novelty item, containing decorative miniature replicas, not real whisky. This information was included in the product description at the time of purchase, and images were intended to represent the theme rather than liquid contents. That said, we acknowledge that this distinction may not have been as clear as it should have been.
Regarding returns, our policy does not allow refunds on items that have been opened or used, including advent calendars once doors are opened, as they are considered partially used products. We understand that opening doors is the intended use of an advent calendar, and we appreciate you sharing how this policy felt unreasonable in practice.
We regret that this experience left you feeling misled and dissatisfied. If you would like your case reviewed again, you’re welcome to contact us at info@aussietactix.com with your order number and previous correspondence so we can reassess the matter.
We appreciate you taking the time to share your feedback — it helps us identify where we need to improve.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Were do you report this company that is…

Were do you report this company that is scamming people , using a Aussie name deceiving people and sending cheap crap. Yes you are scamming people I have contacted you people. The shoes were not what was advertised, read other reviews I’m not only 1 . I’m still looking in to reporting you

20. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Aussietactix

Svar fra Aussietactix

We’re sorry to hear that you feel this way and understand how frustrating your experience has been.
We want to be clear that we are not scamming customers and do not intentionally mislead anyone. While we trade under an Australian-facing brand, we operate as an international online business, which is outlined in our policies. That said, we recognise that expectations may not always align, and we take feedback like this seriously.
If you believe there has been an issue with your order — whether it’s product quality, delivery, or a refund request — we genuinely want the opportunity to review your case and find a fair solution.
Please contact us directly at info@aussietactix.com with your order number and details of your concern so our team can look into it properly and assist you.
We appreciate you raising this and the chance to resolve the matter.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

This should be a zero rating

This should be a zero rating. I ordered the perfume advent calendar and received plastic cutouts that were not even printed properly. They came with a length of string to hang on the Christmas tree. Due on 2nd December, after many emails it arrived on the 17th. I have complained to them and as a ‘gesture of goodwill’ have offered a 20% discount on my next purchase. They are delusional if they think I would buy ANYTHING from them again! I have asked for a photo of the advertisement stating the calendar had cutouts only. I paid $89.95 for their crap 😡

17. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Aussietactix

Svar fra Aussietactix

We’re sorry to hear how disappointed you are with your experience and understand why this was frustrating, especially given the price paid and the delayed delivery.
We want to clarify that the perfume advent calendar is sold as a novelty advent calendar, containing decorative miniature cut-outs, not liquid perfumes. This information was included in the product description at the time of purchase, and images were intended to represent the theme and design rather than functional fragrance products. That said, we acknowledge that this may not have been as clear as it should have been.
We also regret the delivery delay and the frustration caused by the timing, particularly during the Christmas period. While goodwill offers are sometimes provided as an alternative resolution, we understand that this was not satisfactory in your situation.
If you would like your case reviewed again, please contact us directly at info@aussietactix.com with your order number and previous correspondence so we can reassess the matter.
We appreciate your feedback and the opportunity to address your concerns.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Do not purchase from this company

Do not purchase from this company, they are very clearing a fake account made out of china. They are selling fake products and will not give you the time of day. I have taken this to current affair.

12. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Aussietactix

Svar fra Aussietactix

We’re sorry to hear about your experience and understand how upsetting this situation has been.
We want to be clear that we are not a fake account, and we do not sell counterfeit products. While some of our products are manufactured and shipped internationally, we operate as a legitimate business and aim to be transparent about our offerings and policies.
We also take all customer concerns seriously and respond to them in line with our support process. If you feel your case was not handled correctly or would like it reviewed again, please contact us directly at info@aussietactix.com with your order number so we can look into this properly.
We appreciate your feedback and the opportunity to address your concerns.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Absolutely disgusting customer service

Absolutely disgusting customer service. Got sent a used item. They won’t refund with return. Day light robbery charging $129 sale on item to $89 when the product costs $12 to purchase.
You have been reported for negligence and false advertising

19. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Aussietactix

Svar fra Aussietactix

We’re very sorry to hear about your experience and understand why this situation has caused such frustration.
We want to be clear that we do not intentionally send used items, and any report of this nature is taken seriously. If an item arrived in a condition that appeared used or not as expected, that is something we would want to review immediately.
Pricing reflects more than just manufacturing cost and includes sourcing, logistics, platform fees, customer support, and operational expenses. That said, we understand how disappointing it feels when the perceived value doesn’t align with expectations.
Refunds and returns are handled in line with our stated policy, but we never want a customer to feel dismissed or treated unfairly. If you haven’t already, please contact us directly at info@aussietactix.com with your order number and photos of the item received so we can properly review your case and determine whether a resolution is possible.
We appreciate you raising your concerns and the opportunity to address them.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Fake tracking codes and overall scam

They charged me for an item, told me it was on the way and sent a tracking code. After a week I checked the tracking and it didn't work. I emailed them and got 2 auto-reply messages saying they'd get back to me but I never heard. Two weeks later I emailed again and got the same response. On my third email attempt they finally replied saying the item was sold out and they have issued a refund. Seems that they're taking people's money and faking the shipping details until they complain enough to get a refund.

27. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Aussietactix

Svar fra Aussietactix

We’re sorry to hear about your experience and understand why this situation felt confusing and frustrating.
We want to clarify that we do not issue fake tracking codes or intentionally mislead customers. When an order is prepared for shipment, a tracking number can be generated before the courier performs its first scan. Until that scan occurs, tracking may appear inactive or unavailable.
In this case, once it became clear that the item was no longer available, a refund was issued rather than leaving the order unresolved. We regret the delay in communication and understand how the lack of timely updates contributed to your frustration.
We never intend to take payment without fulfilling or refunding an order, and we apologise for the inconvenience caused by the handling of this situation.
If you have any further questions regarding your refund or order status, please contact us directly at info@aussietactix.com so we can assist further.
We appreciate your feedback and the opportunity to address your concerns.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Do not deal with this company

Do not deal with this company. Got product that was inferior and didn’t match what was advertised- they refuse to refund me and just shut me down - $65 wasted.

19. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Aussietactix

Svar fra Aussietactix

We’re sorry to hear that you’re unhappy with your purchase and understand how disappointing this must have been.
We want to clarify that refund requests are assessed in line with our stated return policy. If a refund was declined, it means the item was reviewed against the product description and policy criteria. That said, we never want a customer to feel dismissed.
If you believe the product you received does not match the description shown at the time of purchase, please contact us at info@aussietactix.com with your order number and photos so we can review your case and see whether a resolution may be possible.
We appreciate your feedback and the opportunity to address your concern.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Do not buy from here

Do not buy from here , it’s not Australian and they are scammers , misinformation!! Got scammed big time and they don’t refund! Brought a jack Daniel’s advent calendar, you do not get any alcohole , it is stupid mini plastic decorations, the size of 1cm , paid $70 … check out there reply!!! Bullshit yous are total scammers , I emailed yous to return item as I was scammed, it says 30 day refunds , the reply was oh we don’t do refunds sorry your unhappy with product 🤬🤬🤬🤬🤬

17. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Aussietactix

Svar fra Aussietactix

We’re sorry to hear that you’re disappointed with your purchase and understand how frustrating this experience must have been.
We want to clarify that we are not scammers, and the Jack Daniel’s advent calendar is sold as a novelty advent calendar, containing decorative miniature replicas, not alcohol. This is outlined in the product description, and images are intended to represent the theme and design rather than the inclusion of liquid products.
While we operate under an Australian brand, some products are manufactured and shipped through international partners, which does not change our intention to trade legitimately or transparently.
If you believe the product you received does not match the description shown at the time of purchase, please contact us directly at info@aussietactix.com with your order number so we can review your case and determine whether a resolution may be possible.
We appreciate your feedback and the opportunity to address your concerns.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

what an absolute scam..i bought 4…

what an absolute scam..i bought 4 fragrance events calendars which said you can choose a different smell every day from your favorite fragrances. after the reviews i rang my bank and told them it was a scam i got my money back !!!!! i got the items which were tiny pictures of the perfumes .....they are going in the bin !!!!!!!!! this company is based in Belgium apparently. thieving bastards !!!!

19. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Aussietactix

Svar fra Aussietactix

We’re sorry to hear how upset you are about your experience and understand why this felt extremely frustrating.
We want to clarify that the fragrance advent calendars are sold as novelty items, featuring decorative representations, not liquid or scented perfumes. This is stated in the product description, and the wording is intended to describe the theme rather than the inclusion of functional fragrance products. That said, we acknowledge that this may not have been clear enough and that expectations were not met.
We also want to be clear that we are a legitimate business, operating internationally, and we do not engage in theft or fraudulent activity. Refunds and chargebacks are handled through payment providers in line with their processes.
We regret that this experience led to such dissatisfaction and appreciate the feedback, as it highlights where clearer communication is needed. If you have any outstanding questions regarding your order or refund status, you’re welcome to contact us directly at info@aussietactix.com.
We appreciate the opportunity to address your concerns.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

This company is a scam do not buy from…

This company is a scam do not buy from them stay clear!!!

17. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Aussietactix

Svar fra Aussietactix

We’re sorry to hear that you feel this way. We want to clarify that we are not a scam and operate as a legitimate business.
If you experienced an issue with an order, we’d like the opportunity to review it and see whether a solution is possible. Please contact us at info@aussietactix.com with your order number.
We appreciate the chance to address your concern.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

RIP off!!

Seriously, you will get the goods a lot cheaper, quicker and better quality if you go to your local $2 shop!

Almost 8 weeks ago, I emailed directly as the response to this review invited me to do. I’m not surprised at all that I have not received a reply.

18. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Aussietactix

Svar fra Aussietactix

We’re sorry to hear that you’re disappointed with your purchase and understand your frustration regarding perceived value and quality.
Pricing can vary based on sourcing, logistics, and product design, but we never want a customer to feel unhappy with their experience. If you believe the item you received does not match the product description shown at the time of purchase, please contact us at info@aussietactix.com with your order number so we can review your case.
We appreciate your feedback and the opportunity to address your concern.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

It's absolutely scam

It's absolutely scam. Just a joke. I requested refund, but received rejection. Items does not look luxury its absolutely a joke. Wast of money. I do not recommend buying from that shop. Has anyone complained to consumer guarantees agency's?

3. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Aussietactix

Svar fra Aussietactix

We’re sorry to hear that you’re unhappy with your purchase and understand your frustration.
We want to be clear that we are not a scam, and we do not intentionally mislead customers. Product appearance and perceived “luxury” can be subjective, and all items are reviewed against the descriptions provided on our website when refund requests are assessed.
Refunds are offered in line with our stated return policy, and if a request was declined, it means the item was considered to match the product description under those terms. That said, we never want a customer to feel ignored or treated unfairly.
If you believe your case was misunderstood or would like it reviewed again, please contact us directly at info@aussietactix.com with your order number so we can reassess the situation.
We appreciate your feedback and the opportunity to address your concerns.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Wish I could give less than 1 star

Wish I could give less than 1 star. It’s a complete scam, they send you a product which is nothing like the one advertised and then refuse a refund. They also use fake trust pilot reviews on there website which feel like something that shouldn’t be legal?

17. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Aussietactix

Svar fra Aussietactix

We’re sorry to hear how disappointed you are with your experience — that’s certainly not the impression we want to leave.
We want to be very clear that we are not a scam, and we do not use fake or fabricated reviews. Any reviews displayed on our website are sourced from customer feedback platforms or submitted by verified customers. We take transparency and compliance seriously.
Regarding your order, refund decisions are made based on our stated return policy and whether the item is considered to match the product description. That said, we understand that expectations can differ, and we never want a customer to feel dismissed or misled.
If you believe your product did not match the description shown at the time of purchase, or if you’d like your case reviewed again, please contact us directly at info@aussietactix.com with your order number so we can look into this properly.
We appreciate your feedback and the opportunity to address your concerns.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Wish I looked the company up first

Wish I looked the company up first . Brought orthopaedic shoes , the product that arrived were plastic from china and nothing like the shoes advertised. Total scam company

15. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Aussietactix

Svar fra Aussietactix

We’re sorry to hear that the shoes didn’t meet your expectations and understand your disappointment.
We want to be clear that we are not a scam, and the materials and design of each product are outlined in the product description on our website. That said, comfort and perceived quality can be subjective, and we never want a customer to feel misled.
If you believe the item you received does not match the description shown at the time of purchase, please contact us at info@aussietactix.com with your order number so we can review your case and see whether a solution is possible.
We appreciate your feedback and the opportunity to address your concern.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

What they offer to sell you is not what…

What they offer to sell you is not what you get. They say 30 day return policy which you can't get because they don't answer their emails. Do not deal with this company it's a scam.

17. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Aussietactix

Svar fra Aussietactix

We’re sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must have been.
We want to clarify that we are not a scam, and we do offer a 30-day return policy in line with the conditions outlined on our website. We also respond to customer emails, though response times can occasionally be longer during high-volume periods.
If you haven’t received a reply or feel your request wasn’t addressed properly, please contact us again at info@aussietactix.com with your order number so we can review your case and assist you as quickly as possible.
We appreciate your feedback and the opportunity to address your concerns.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

False Advertising

Should be zero stars. False advertising, item that came was nothing like described. Ad showed advent calendar with cans of energy drinks and like all the other review was cardboard cut outs for $70.00 DO NOT BUY

10. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Aussietactix

Svar fra Aussietactix

We’re sorry to hear that you’re disappointed with your purchase and understand why this was frustrating.
We want to clarify that the advent calendar is sold as a novelty item, and the contents are decorative representations as outlined in the product description. The images are intended to show the theme and design of the calendar, not to imply that it contains real cans or consumable products.
That said, we never want customers to feel misled or unhappy with their experience. If you believe the product you received does not match the description shown at the time of purchase, please contact us at info@aussietactix.com with your order number so we can review your case properly and see what resolution may be possible.
We appreciate your feedback and the opportunity to address your concerns.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Ordered a Whiskey Advent Calendar 2025…

Ordered a Whiskey Advent Calendar 2025 Christmas Gift advent calendar. Pictures were showing actual whisky bottles, however when received they were plastic cut outs. Terrible.

16. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Aussietactix

Svar fra Aussietactix

We’re sorry to hear that you were disappointed with the Whiskey Advent Calendar and understand why this was frustrating, especially as it was intended as a Christmas gift.
We want to clarify that this product is sold as a novelty advent calendar. The contents are decorative miniature replicas, not real whisky bottles, as outlined in the product description. Images are used to represent the theme and design of the calendar rather than to imply that it contains consumable alcohol.
That said, we never want customers to feel misled or unhappy with their purchase. If you believe the product you received does not match the description shown at the time of purchase, please contact us at info@aussietactix.com with your order number so we can review your case properly and see whether a resolution is possible.
We appreciate your feedback and the opportunity to address your concern.

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv