Vi valgte Ateko fordi de la vekt på…
Vi valgte Ateko fordi de la vekt på garantien. Men den garantien de snakker om, er bare tull. De har lagt inn så mange hvis og men i kontrakten at den ikke er verdt noe når du faktisk trenger hjelp. Å betale dyrt for en garanti som ikke gjelder er rett og slett lureri. Etter at de hadde jobba med fuktskader, måtte vi få et annet firma til å rydde opp etter Ateko hadde vært her. Utrolig slurvete opplegg. De burde være superfornøyd med at jeg gir de 2 og ikke 1.




