driter i nabolaget bare de tjener penger
de sprenger så store salver at hus i hele byen rister og ting knuses, husene blir fulle av sandstøv for de driter i å holde seg til gitte støv og rystelses krav, når de blir stilt til veggs med skader de påfører vanlige folk og firma så lar de være å svare unngår all tilbakemelding for da tror de problemet går bort av seg selv.
har selv fått skader for lang over 100000 norske men de nekter å erstatte og gjemmer seg bak en vegg av stillhet
