Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Informasjon om virksomheten


Kontaktopplysninger

2,9

Middels

TrustScore 3 av 5

2 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Slecht, slechter, slechtst!

Vorige jaar juli een Ducati Monster uit 2011 hier gekocht.
Vanaf het begin af aan al problemen. Toen ik de motor op kon halen stond deze al draaiende buiten. Ik vond het vreemd maar ze konden hrt op hun manier onderbouwen...
Ik ben naar huis gereden (ruim 75 minuten)
De volgende dag startte de motor niet. Ik heb contact opgenomen met amt en ze waren niet eens bereid de motor op te halen. Uiteindelijk de motor daar gekregen en binnen een week kon ik deze weer ophalen. Prima zou je zeggen... Uhh nee. Zaterdag startte hij met moeite en zondag startte hij wederom niet.
Weer gebeld en gemaild en ik kon de motor zelf brengen. Na zuchten en steunen werd deze toch opgehaald. Maar ik kon de motor zelf!!! de trailer in rijden want roken was belangrijker...
Toen is de motor ruim een maand weg geweest. (Op vakantie gaan zouden we sowieso niet doen want ik had een motor gekocht. Maar ik heb dus ook NIET kunnen rijden in mijn vakantie want die motor stond daar)
Er is gezegd dat er 2x een nieuwe accu is in gegaan.... Toen ik keek bleek deze lek en corrosie te hebben)
Het vertrouwen was weg in deze motor.
Ik heb amt gevraagd de motor in te willen ruilen (want dat doen ze staat op hun site!!!!!) maar nee hoor. Niks ervan. We hebben genoeg motoren...
En dan zie je dat ze kort erna een hele partij binnen hebben gekregen.
Ik ben naar een andere zaak gegaan en het eerste wat zei zeiden was " we nemen eigenlijk nooit iets van amt in"
Zegt genoeg niet???
Uiteindelijk heb ik slechts 1000 euro gekregen voor een motor die ik nog géén jaar jn bezit had en waar ik zelf 6000 voor heb moeten betalen.
Zoveel leugens bij amt, zo'n slechte klantvriendelijkheid, en in dit geval een rete slechte motor.
NOOIT DAAR HEENGAAN!!!!

25. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Motor gekocht bij deze zaak en niet…

Ktm 1290 superduke R 2019 bij deze zaak gekocht alles ging prima maar na 2/3 weken nadat ik de motor ging wassen zoals ik mijn motoren altijd was, kreeg ik een een ABS storing waardoor de motor in noodloop ging, nou prima naar de zaak gebeld niks aan de hand motor er heen gebracht, was de motor toen na 3 weken eindelijk gemaakt wat bleek dat de printplaat van de ABS pomp waterschade had toen hebben ze de printplaat laten reviseren toen na 3 weken weer gewassen en boom weer storing dus heb ik zelf de pomp gedemonteerd wat bleek er zat gewoon een gat in de pomp die door hun is afgedicht weer met lijm… waardoor er weer water terecht was gekomen in de pomp tijdens het wassen de eerste keer en dus ook bij de 2e keer wassen zelfde probleem, ze hadden gewoon de abs pomp moeten vervangen uiteindelijk heb ik het zelf vervangen omdat ze gewoon niet onderdelen willen vervangen terwijl dit gewoon wel moest zoals het hoort.

2e probleem in korte tijd na een ritje brak de koplamp eraf tijdens het rijden…. Dit omdat de motor schade heeft gehad eerder en de ophang punt was gelijmd terwijl de kroonplaat gewoon vervangen moest worden waar de koplamp op bevestigd zit… toen weer gebracht naar hun hebben ze het zitten lijmen en ik was niet blij…. Dus heb ik voor €500 euro een tweedehands koplamp moeten kopen en kroonplaat om dit te fixen de grap is dat ik alles zelfs MOEST betalen behalve de arbeid wat niet eerlijk is…

Klanttevredenheid vond ik niet bestaan bij hun.

675 euro afgetikt voor koplamp en kroonplaat tweedehands
Abs pomp gekocht tweedehands €350 euro ( heb ik zelf vervangen uiteindelijk omdat ze niet op korte termijn tijd hadden)

Totaal dus €1025 euro uitgegeven aan een schade wat ervoor dus al eigenlijk erop zat maar goed.

Dus mensen dit was mijn ervaring. Enige pluspunt want ik kan zeggen is dat ze wel bereid zijn arbeid te vergoeden en je niet volledig in de steek laten daarom die 2e ster erbij.

10. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring

Er denne virksomheten din?

Ta over profilen og bli bedre kjent med kundene dine med gratis tilgang til Trustpilots verktøy.

Opprett konto gratis

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.

Lær mer om andre slags anmeldelser.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv