Har laget bøker i 4 år nå. Stor bok til sommer minnene, og mindre bok i julegaver til gumødre, besteforeldre. Bøkene blir lagret så man har originalen alltid tilgjengelig. Veldig fornøyd.
Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon
For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon
Se hva andre synes
Jeg skulle ønske det kom opp bedre advarsel om at teksten var for nært kanten slik at jeg kunne dratt den lenger inn. Ellers var jeg kjempeglad for det ble helt supre bøker etter en fin sommer
Er glad i å fotografere, og elsker å se på bilder fra ferier og andre opplevelser. Jeg lager fotobøker for å bevare bildene, og synes det er moro å skape en bok utfra egen smak. Så koser jeg meg veld... Vis mer
Jeg er utrolig fornøyd med fotobøkene jeg har bestilt fra Allfoto. Jeg bestemmer hvilke bilder jeg skal bruke før jeg åpner en fotobok. Da er det lett å legge de inn, og morsomt å sette de inn i... Vis mer
Informasjon om virksomheten
Opplysningene stammer fra ulike eksterne kilder
Vi er spesialist på personlige bildeprodukter som fotobøker, interiørprodukter og fremkalling av bilder. Vi hjelper deg å ta vare på de beste øyeblikkene.
Kontaktopplysninger
Norge
- allfoto.no
Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert
Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative
Slik bruker virksomheten Trustpilot
Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.
Andre kikket også på
Allfoto er best
Har bestilt forskjellige produkter i Allfoto. Var fornøyd med alt!
Brukervennlig og godt program
Jeg har laget flere fotobøker fra Allfoto og er fornøyd med laging av boka, service på telefon og selve produktet. Det mest brukervennlige på markedet etter min mening. Veldig bra at programmet er i stadig utvikling, på den måten blir det morsommere å jobbe med. Skulle ønske det snart blir mulig å velge skrifttype og størrelse og låse det til produktet slik at jeg slipper å bruke tid på det hver gang jeg skriver i tekstfeltet. Kan jo hende at deg finnes allerede men at jeg ikke har funnet det. Eneste minus jeg kan komme på.
Fotobok
Store problemer med opplasting av bildene. Opplastingen ble avbrutt flere ganger, og brukte ca 2-3 timer ekstra pga. dette.
Lett å bruke
Nettversjonen er lett å bruke. Bra grafikk. Mange redigerings muligheter.
Veldig mye bra, MEN......
JEG HATER FALSK REKLAME! På januartilbudet stod det at en kunne få så mange sider en ville i fotoboka!!! Jeg satte i gang og sparte ikke på bildene, med det resultat at jeg var bare halvferdig, når det plutselig ble opplyst, at på 120 sider er det stopp!
Den opplysningen bør komme før en setter i gang, slik at en slipper slike overraskelser! Jeg har sagt ifra før, så det er mulig dere har rettet på det nå.
Fine fotobøker
Har laget flere fotobøker hos dere, og kommer nok til å bestille flere. Programmet man laster ned er veldig enkelt å bruke, og resultatet blir akkurat som forventet. Rask levering også.
Godt fornøyd med produktet.
Lett å lage boken. Fant ikke helt ut av å forandre skrifttype og farge. Bøkene var gaver, mottakerne var svært fornøyd med produktet. Kommer nok til å benytte meg av Allfoto i framtiden, både fotobok og kalender.
Bra!!
jeg kjøpte gave til "betterhalf" og hu er veldig fornøyd med dette..
Veldig fornøyd
Enkel brukerveiledning, god service, beste bildekalender:-)
Meget godt fornøyd med produktet.
Meget godt fornøyd med produktet, vil gjerne anbefale dette til venner og bekjente.
Mye for pengene
Jeg bestillte små albumer med babybilder som julegave til familien. Det var enkelt å finne fram på nettsidene, enkelt å lage og gjøre albumet personlig og leveringen var kjapp. Godt fornøyd!
Aldri igjen
Jeg kommer aldri til å bestille produkter fra Allfoto igjen. Jeg bestilt fire kalendere til jul, mottok tre av de jeg hadde bestilt, og en med bilder av fremmede. Jeg klagde, og alt Allfoto gjorde var å si at de skulle kreditere meg 98kr og sende en ny kalender. Denne kom selvfølgelig ikke frem før lenge etter jul... Jeg betalt fakturaen minus 98kr, så viser det seg at de ikke engang klarte å gjøre unna papirarbeidet, så jeg fikk mail med nedbetalingsavtale fra Klarna. Da jeg igjen tok kontakt, beklaget de det inntrufne, og sendte meg en regning på 15kr fordi jeg hadde betalt den opprinnelige fakturaen et par dager sent. Allfoto er heller ikke i stand til å fortelle meg noe om hva som har skjedd med den opprinnelige kalenderen min, så jeg aner ikke hvem som har mottatt denne og hva som har skjedd med den deretter... Jeg kommer ikke til å handle av Allfoto igjen.
Enkelt å bestille og rask levering.
Liker at det er enkelt å bestille og at det er rask levering.
Meget bra.
Enkelt å lage kalender, flott resultat og rask levering.
Bra pris og kvalitet
Jeg bestilte en fotokallender, og den var uten feil. Flott fotokvalitet og fin størrelse. Rask levering og god pris. Har ikke noe negativt å si! :)
Bilder som fremstod som klare på PC skjermen, ble veldig kornett på billedboken
Det burde vært en funksjonalitet som vurderte bildene med tanke på forstørring. For stort avvik mellom fremstilt og ferdig produkt.
Fotokalender
Rask levering og veldig bra produkt. Har bestilt kalendere av allfoto i 17 år 😊👍
Dårlig bildekvalitet på kalender
Bestilte kalendere som skulle gies i julegave. Har brukt annet firma før og vært veldig fornøyd, men da de hadde endret design på kalender kunne en ikke ha flere enn tre bilder på hver måned. Prøvde derfor Allfoto, men bildekvaliteten var kornete og blass, selv på bilder tatt med speilreflekskamera.
I tillegg var noen av bildene på fremsiden (som Allfoto setter sammen av bilder fra kalenderen) snudd på hodet eller siden!
Selve kalenderen var innbundet på veldig mykt papir, og den virket billig og kjip. Til samme pris eller mindre, har vi før fått levert fra flere ulike andre, kalendere i stivere papir og mer holdbar innbinding. Ikke noe kjekt å gi så dårlig kvalitet i gave.
Kommer ikke til å bestille herfra igjen!
Skuffende kundeservice og produkt.
Rask levering! Dårlig kvalitet på bildene. Har nå kontaktet kundeservice 2 ganger, men ingen respons.
Har brukt allfoto i mange år uten problemer, men når det blir problemer så får man ingen hjelp. Takk for meg..
Dette er Trustpilot
Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.
Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.
Lær mer om andre slags anmeldelser.
Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.
Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.
Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.
Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.


