Har laget bøker i 4 år nå. Stor bok til sommer minnene, og mindre bok i julegaver til gumødre, besteforeldre. Bøkene blir lagret så man har originalen alltid tilgjengelig. Veldig fornøyd.
Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon
For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon
Se hva andre synes
Jeg skulle ønske det kom opp bedre advarsel om at teksten var for nært kanten slik at jeg kunne dratt den lenger inn. Ellers var jeg kjempeglad for det ble helt supre bøker etter en fin sommer
Er glad i å fotografere, og elsker å se på bilder fra ferier og andre opplevelser. Jeg lager fotobøker for å bevare bildene, og synes det er moro å skape en bok utfra egen smak. Så koser jeg meg veld... Vis mer
Jeg er utrolig fornøyd med fotobøkene jeg har bestilt fra Allfoto. Jeg bestemmer hvilke bilder jeg skal bruke før jeg åpner en fotobok. Da er det lett å legge de inn, og morsomt å sette de inn i... Vis mer
Informasjon om virksomheten
Opplysningene stammer fra ulike eksterne kilder
Vi er spesialist på personlige bildeprodukter som fotobøker, interiørprodukter og fremkalling av bilder. Vi hjelper deg å ta vare på de beste øyeblikkene.
Kontaktopplysninger
Norge
- allfoto.no
Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert
Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative
Slik bruker virksomheten Trustpilot
Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.
Andre kikket også på
Veldig fornøyd
Har i flere år lagd album her og bestilt hjem. Like fornøyd hver gang :)
lang forsendelsestid
Hadde gitt en 5'er hadde det ikke vært for at det gikk nesten 3 uker fra jeg bestilte til jeg fikk bestillingen. Ble lovet det kunne gå opp til 6 virkedager.
Synes produktet ble flott og av god kvalitet!
Flotte kalendre med god kvalitet. Veldig fornøyd med både levering og produkt.
Kjempegode fotoprodukt
Eg har over mange år bestilt mange kalenderar frå Allfoto, og kvalitet og service har vore heilt topp heile tida. Anbefaler Allfoto!
Fornøyd
Forsto ikke helt hvordan jeg skulle lage forsiden på kalenderen min (virket som deg kostet en del ekstra?) men resten var var veldig greit å gjøre. Kalenderen ble også veldig fin.
God fotokvalitet og fin layout på kallenderen.
Svært bra! Bedre enn andre tilsvarende produkter vi har prøvt.
Kalendere og krus
Service og levering var som vanlig bra, men ett av bildene i kalenderen var blitt unødvendig strukket.
Fornøyd kunde :)
Har bestilt kalender hos allfoto de 5 siste årene. Fornøyd hver gang med produktet samt rask levering.
Veldig fornøyd med resultat og rask levering !
Veldig fornøyd og rask levering !
Fotokalendere
Har bestilt og mottatt Fotokalendere her de siste 7-8 årene, er like fornøyd hver gang.
Super service
Har bestilt kalender hos Allfoto mange ganger. I år ble det noe galt med et av bildene på kalenderen. Da jeg meldte fra om det, fikk jeg trykke opp nye kalendere helt gratis. Og de ble helt fine :) Det kaller jeg god service!
Veldig fornøyd med albumet vi fikk
Alt fungerte bra. Vi er veldig fornøyd med produktet
Bok nummer 5
Det er 5. gang vi kjøper/lager fotobok her. Perfekte julegave til besteforeldre og oldeforeldre. Det er noe dyrt kanskje... , men så har vi jo ganske mange ekstra sider også. Resultatet ser bra ut!
Enkelt å bruke
Programmet til å laste opp og redigere bilder til en bok er brukervennlig og greit.
tålmodighetsprøve
Etter første bestilling fikk jeg kalendere med dårlig bildekvalitet og avkappede hoder. Neste bestilling gav fine bilder, men manglet cover med stivt papir. Siste bestilling var både cover med og bildene var fine. Det eneste som var feil var antallet, men da orket jeg ikke sende inn ny klage. Så sluttproduktet ble bra, men hadde jeg ikke startet tidlig hadde ikke dette blitt julepresang, tror jeg. Servicen var imidlertid god da jeg ringte min nød!
Fine fptobøker.
God pris og greit fotoprogram som tilfredsstiller de fleste krav. Hadde ønsket flere funksjoner som hjalp med å midtstille og sette flere elementer likt.
Ellers brukervennlig.
Sen levering og ingen tilbakemelding
Får ikke svar på henvendelser. Julekortkonvolutter bestilt 13.11 leveres 21.12.
Fakturarot
Trenger mer enn en setning for å forklare rotet med fakturaen
tull med bestilling
Dere hadde dataproblemer ved første bestilling, så dei bildene eg hadde tatt då hadde ikkje vorte lagra, så den endelige bestillingen vart ikkje som tenkt. Ikkje var det hardt omslag med heller.
kalender som julegave.
Enkelt å bestille, fornøyd med produktet!
Dette er Trustpilot
Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.
Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.
Lær mer om andre slags anmeldelser.
Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.
Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.
Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.
Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.


