Ventelo omtaler

7.6
fra 0 - 10
Vurder firma
3 Trustpilot-omtaler
Den siste omtalen ble skrevet for

Vurderinger

Om

Aldri noe problem

Har hatt ventelo i noen år nå og har til dags dato aldri hatt noen problemer med noenting, akkurat slik det skal være ! Helt ok priser er det også sammenlignet med mange andre

Fornøyd kunde

Er kunde hos Ventelo i bedriften min. Vi har flere telefon og dataabbn. hos Ventelo.

På bedriftssiden er det rask kundeservice og jeg har alltid fått svar på spørsmålene mine. Når et modem blir ødelagt sender de alltid nytt, uten at man behøver å gå gjennom et papirhelvete.

Har ikke hatt problemer med dekning eller hastighet på Hedmark/Oppland (eller på mine ofte turer til Oslo).

Is Ventelo your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

Support

Om denne bedriften

Ledende leverandør av komplette telefoni-, mobil-, internett- og datatjenester til privat- og bedriftsmarkedet. Finn gode tilbud på ventelo.no

Besøk Ventelo

Kategori

Ventelo ligger som 3 av 13 i kategorien

Trustpilots forpliktelser

Trustpilot abonnent

Ingen firmaer kan slette eller sensurere anmeldelser.