Streetammo omtaler

9.6
fra 0 - 10
Vurder firma
1714 Trustpilot-omtaler
Den siste omtalen ble skrevet for

Vurderinger

Lynhurtig levering!

Jeg bestilte en crewneck, som kun var på lager i USA; alligevel modtog jeg den allerede efter 1½ uge!

Hjemmesiden er desuden let at betjene, og kundeservice-niveauet er højt.

THUMBS UP!

Super!

Super service og hurtig levering!

Gid jeg havde flere penge!

Streetammo er en eminent butik, at handle alt dit tøj i! De har noget for alle smage/stilarter. F.eks. når de holder tilbud af en bestemt årsag eller lagersalg, kan man shoppe ekstra tøj til hele året, for hele sin løn eller hvordan ens indkomst nu kommer på kortet. Den Streetammo butik jeg er kendt med, ligger placeret i Aalborg. Medarbejderne er altid i det bedste humør og vil hellere end gerne snakke med en. Super fed service! Dog er det ikke alle produkter de har i deres butik som der er på deres fantastiske internet side. Kvaliteten af shoppen er helt i top, helt klart det bedste sted jeg har shoppet tøj. Derfor har jeg mange gange brugt hele min løn på tøj eller accessories fra siden, og vil fortsat gøre det. Da bestillingen altid kommer inden man når, at få tømt skabet til nyt tøj fra de mange fede mærker. Altid Streetammo i første række! Derfor har jeg valgt at give Streetammo 5 stjerner, og jeg håber de fortsætter det gode arbejde de har præsteret indtil videre! En fornøjelse herfra
Mvh. Frederik Orlowitz Toft, Tøtmosen 10, 9800 Hjørring

Gode tilbud og hurtig levering!! :-D

Fantastisk service. Leveringen kom hurtigt selvom nogle varer skulle sendes helt fra USA. Alle varer levede mere end op til forventningen og var endda heldig at finde flere af tingene på tilbud :-D virkelig glad for mine køb og min oplevelse med at handle med Streetammo.

Lidt forvirring

Jeg købte et par virkelig fede nike air force 1 på streetammos hjemmeside. Skoene passer og der var vildt hurtig levering! Thumbs up for det!!
Men jeg skulle have det sendt til et helt andet posthus end det jeg fik det tilsendt til..så jeg måtte kører rimelig lagt for at hente dem..

Det holder bare!

Det holder virkelig max! Man når ikke engang at vente på sine vare før man har dem inde af døren.. Og hvis der skulle være nogen problemer så sidder der se sødeste mennesker klar til at hjælpe. Fedt! Kun god ord her fra! Keep up the good work :)

Denne omtalen har blitt rapportert avselskapet på grunn av manglende kjøpsbevis.

Trustpilot Kundeservice er i gang med å undersøke denne omtalen.

Etter undersøkelsen vil den enten bli slettet eller lagt opp på Trustpilot igjen.

Se våre retningslinjer for omtaler her.

Bedste service

Første gang jeg bestiller noget fra SA og ihvertfald ikke sidste gangen!! Fik tøjet efter 2 dage og det hele var perfekt. Kan virkelig anbefales :-)

Det spiller 100%

Streetammo er som en netbutik skal være, nemt, hurtigt og sikkert :)))) jeg smider big up i deres retning, peace out

Perfekt!

Jeg bestilte et par sko d. 9/4 og modtog skoene allerede dagen efter!! Ofte når man bestiller på nettet går der flere dage eller uger før man modtager sin vare, men i dette tilfælde gik der kun 1 dag, hvilket er helt fantastisk når man glæder sig til at modtage sine nye sneaks! Jeg er en glad og tilfreds kunde som helt sikkert vil handle på Streetammo.dk igen! :-)

Virkelig fremragende

Streetammo har en fantastisk webshop. Udvalget er så kæmpe stort, at man med eufori over det enorme udvalg, kan bruge timer på at kigge det sprøde tøj igennem! Servicen er endnu bedre, med hurtige og flinke svar sørger teamet gang på gang for at man får løst sit problem. Og så har de oven i købet svaret på min henvendelse på en helligdag - det kalder jeg god service. Kontaktmulighederne er all around og de svarer hver gang på diverse sociale medier! Dette er også medvirkende til man kan holde sig ajour på, hvad der nu er sat til salg på SA! Dertil sørger de for at holde priserne nede igennem de mest hjernedøde tilbud, så os studerende også kan se fresh ud, og for det ikke skal være løgn, så kan man altid finde en rabatkode på MINDST! 10% - det er dope! Hvis budgettet var til det, så skulle der helt sikkert bestilles mere fra Streetammo.
Helt sikkert de førende tøjleverandører i Danmark!
Ligeså tilfreds HVER gang, der er aldrig noget BS med SA!

Søren

Fantastisk service og hurtig levering!

Alle de gange jeg har handlet hos Streetammo har der ikke været nogle problemer overhovedet. Og med alle de sociale medier hvor man altid kan følge med hvornår der er nyt i shoppen gør det bare nemmere. Og med mulighed for at kunne købe på afbetaling gør det muligt at kunne købe på alle tider af måneden!

Intet mindre end fantastisk

Købte et par sko tirsdag ved middagstid. De var allerede på Sjælland onsdag omkring middag, og med Swipbox som mulig fragtvalg, er det billige allerede blevet billigere. Oven i den hurtige levering, var prisen desuden den bedste på nettet, så klart fem stjerner!
Stay fresh!

Hurtig levering. Fragten kunne dog godt have været gratis over 500kr. Men ellers meget glad og tilfreds med mit køb :)

Super og tryg service

Fik mine sko, fra USA, efter 10 arbejdsdage ca. Kunne desværre ikke passe dem, og kontaktede dem dagen efter. Fik svar samme dag, og fik dem ombyttet til et par andre, som passer. Super service, jeg følte mig tryg ved at handle, og bytte, med dem.

Intet mindre end eminent service!

At bestille tøj kl. 12:34:31 og så få mail om at pakken kan afhentes kl. 13:58 er intet mindre end verdensklasse! I de mange år jeg efterhånden har handlet tøj hos Streetammo, har jeg aldrig kunne sætte en finger på noget. Høj kvalitet, fantastiske priser og et KÆMPE udvalg. Danmarks klart fedeste tøjbutik, intet mindre!

Nemt og hurtigt.

Jeg synes at Streetammo er en super fed hjemmeside, med et stort udvalg. Det er nemt at finde rundt på siden og levering er hurtig.

Alt i top!

Jeg har aldrig haft en eneste klage til Streetammo. Har der bare været det mindste, har jeg bare skulle kontaktet dem og så var det løst. Alt er i top, og jeg vil derfor give Streetammo 5 stjerner! I skal bare fortsætte som hidtil :)

Hilsen Dominic

Altid tilfreds

Har været tilfreds hvergang jeg har købt på deres side og hvis der har været et problem f.eks at jeg har bestilt i en for lille størrelse har deres kunderservice altid været sindsygt godt!. De har et godt udvalgt af mange forskellige slags tøj. Det jeg specielt godt kan lide ved Streetammo er at de ofte kører konkurrencer gennem deres Facebook,Twitter og Instagram og også at Mark Urban kører konkurrencer, de er altid parate med rabatkoder på 10% så det super tilfredstillende. Keep up the good work! :-)

Som altid en super service

Streetammo yder altid en super service. Hurtig levering, og varerne er altid i orden. Kan varmt anbefales :-)

Streetammo Support

Om denne bedriften

Streetammo.dk er en anerkendt butik, som har eksisteret siden 2002. Vi er kendt for den bedste kundeservice og for et kæmpe udvalg af de bedste brands. Alt i alt den bedste shop at handle hos... Hvis vi ikke har det, er det ikke det værd.

Besøk Streetammo

Kontaktopplysninger

Skriv til: shop@streetammo.dk
Ring oss på: 98146206
Vi finns her: Virkelyst 3
9400 Nørresundby

Trustpilots forpliktelser

Trustpilot abonnent

Ingen firmaer kan slette eller sensurere anmeldelser.