Startsida omtaler

8.0
fra 0 - 10
Vurder firma
6 Trustpilot-omtaler
Den siste omtalen ble skrevet for

Vurderinger

Om

trustpilot stars

min startside alt på nett

finner det meste og bedre enn de fleste....

Bra

Kanskje litt for mye presset sammen på en side? Ellers fin oversikt, rask og effektiv viderekobling

Den beste

Har brukt denne som startside i mange år (startsiden.no). Den har alle de linkene jeg trenger raskt og enkelt. Nyhetstipsene er bra og reklamebannerne "brukbare". Rører jeg en pc, så har jeg endret startsiden til startsiden.no.

bare helt topp

Utmerket side, der jeg finner linker til hele verdens avismarked. Pluss mye annet fint... Elsker den siden.

Is Startsida your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

Startsida Support

Om denne bedriften

Leiande startside i Noreg. Ein oppdatert, kompakt og fyldig innhaldsliste over relevant innhald på Internett.

Besøk Startsida

Trustpilots forpliktelser

Trustpilot abonnent

Ingen firmaer kan slette eller sensurere anmeldelser.